Skuteczne i emocjonujące spoty RADIOWE oraz spoty WIDEO


 

SZUKASZ SCENARIUSZA REKLAMY RADIOWEJ?

Zobacz szczegóły oferty

SZUKASZ SCENARIUSZA SPOTU WIDEO?

Zobacz przykłady realizacji

 


Moje atuty

Jestem zawodowym copywriterem i scenarzystą. Mam na swoim koncie współpracę z najlepszymi agencjami reklamowymi w Polsce.

Jestem także klasycznie wykształconym muzykiem. Ponad 12 lat gry na skrzypcach i 9 lat gry na fortepianie to kapitał, który teraz wspaniale procentuje.


Pasja, która robi różnicę

Atuty atutami, ale tak naprawdę liczy się pasja. Uwielbiam filmy oparte na błyskotliwych scenariuszach. Kocham muzykę filmową, która wzbogaca obraz o zupełnie nowe znaczenia. Cenię malarskie, poetyckie kadry. To wszystko chcę przemycić do każdego ze spotów radiowych.


Moja misja

Chcę sprawić, by reklamy radiowe były 30-sekundowymi perełkami, na które słuchacze czekają z wypiekami na twarzy.

By przykuwały uwagę swoim pięknem, rozśmieszały inteligentnym humorem, urzekały epicką muzyką, zachwycały błyskotliwością słownych konstrukcji.

I dzięki temu – skutecznie uwodziły Twoich potencjalnych klientów.

Chcę tworzyć spoty radiowe, których aż chce się słuchać!



Zobacz przykłady zrealizowanych scenariuszy spotów radiowych:

Tworzenie scenariusza spotu radiowego to wielka frajda. Także dlatego, że sama natura radia narzuca spore ograniczenia. Zobacz cztery zrealizowane przykłady.


1) Radiowa reklama kawy / sklepu z kawą to przeważnie teksty typu: poczuj ten orzeźwiający aromat, ta kawa cię obudzi, filiżanka aromatycznej kawybogactwo smaków i głębia doznań itp. Nie lubię szablonów, dlatego moja reklama rozpoczyna się w więzieniu. Tuż przed egzekucją…

2) Spot radiowy reklamujący luksusowe meble. Przyrównałem tutaj meble do muzyki, stąd nagromadzenie terminów kojarzących się właśnie z tą dziedziną sztuki. Stworzyłem scenariusz, dobrałem podkład muzyczny oraz wybrałem głos lektora.
Spot okazał się niezwykle skuteczny. Sprzedaż mebli (z naprawdę górnej półki) zauważalnie wzrosła po jego emisji:

3) Spot reklamowy dla sieci szkół policealnych, którego akcja rozpoczyna się w gabinecie lekarskim. Jeśli pamiętacie audycję radiową „Będąc młodą lekarką” – od razu złapiecie ten absurdalny klimat:

4) Radiowa reklamówka dla stacji kontroli pojazdów. Spot rozpoczyna scena świetnie znana wszystkim kierowcom. Klient przyjeżdża na coroczny przegląd. Jednak po wszystkim okazuje się, że mechanik ma trzy dobre wiadomości i jedną złą. Ta ostatnia pojawia się na samym końcu spotu, więc słuchacz, chcąc nie chcąc, musi utrzymać uwagę przez całe 30 sekund, czyli tyle, ile trwa typowa reklama radiowa:

 


Zobacz opinie zachwyconych klientów

Wyczucie, profesjonalizm i zaangażowanie. Rzadko spotykana wytrwałość i chęć wykonania bardzo dobrego spotu – nie liczyła się ilość poprawek, a finalny efekt, z którego obie strony będą zadowolone. Mierzalny efekt odnotowaliśmy już kilka dni po emisji spotu – miał działać i działa 🙂 Gorąco polecam.

Mirosław Skibiński [Marketing manager, Cerpol SK]

***

Zaskakujące świeżością podejście do tematu. Efekt – spot, który wyróżnia się w tłumie innych i skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych klientów.

Agata Konon [TEB Edukacja]

***

Niecodzienny scenariusz radiowej reklamy kawy. Spot, który z pewnością zwróci uwagę każdego słuchacza. Silne emocje, jasny przekaz, szczypta humoru. Jednym słowem wszystko, co musi zawierać dobra reklama radiowa.

Jakub Klekota [CEO, next-investments]

***

Niebanalne pomysły i dobrze dobrane słowa sprawiają, że przekaz reklamowy jest bardzo czytelny i potrafi zainteresować naszych klientówA o to właśnie chodzi w reklamie. Polecamy! 

Speed Car [ogólnopolska sieć stacji kontroli pojazdów]


Więcej opinii >>>


 

SZUKASZ SCENARIUSZA REKLAMY RADIOWEJ?

Zobacz szczegóły oferty albo skontaktuj się ze mną

 


Zobacz też inne wpisy:

Scenariusze spotów reklamowych

Scenariusz reklamy radiowej – jak zrobić to dobrze? (cz. 1)

Najciekawsze reklamy radiowe (1)

Wyróżnienie w konkursie scenariuszowym Teatru Polskiego Radia

Scenariusz słuchowiska dla dzieci w wieku 2, 3, 4 i 5 lat