Skuteczne i emocjonujące spoty RADIOWE oraz spoty WIDEO


 

SZUKASZ SCENARIUSZA REKLAMY RADIOWEJ?

Zobacz szczegóły oferty

SZUKASZ SCENARIUSZA SPOTU WIDEO?

Zobacz przykłady realizacji

 


Zrealizowane scenariusze spotów radiowych – przykłady:

Tworzenie scenariusza spotu radiowego to wielka frajda. Także dlatego, że sama natura radia narzuca spore ograniczenia. Zobacz cztery zrealizowane przykłady.

1) Radiowa reklama kawy / sklepu z kawą to przeważnie teksty typu: poczuj ten orzeźwiający aromat, ta kawa cię obudzi, filiżanka aromatycznej kawybogactwo smaków i głębia doznań itp. Nie lubię szablonów, dlatego moja reklama rozpoczyna się w więzieniu. Tuż przed egzekucją…

 

2) Spot radiowy reklamujący luksusowe meble. Przyrównałem tutaj meble do muzyki, stąd nagromadzenie terminów kojarzących się właśnie z tą dziedziną sztuki. Stworzyłem scenariusz, dobrałem podkład muzyczny oraz wybrałem głos lektora.

Spot okazał się niezwykle skuteczny. Sprzedaż mebli (z naprawdę górnej półki) zauważalnie wzrosła po jego emisji:

 

3) Spot reklamowy dla sieci szkół policealnych, którego akcja rozpoczyna się w gabinecie lekarskim. Jeśli pamiętacie audycję radiową „Będąc młodą lekarką” – od razu złapiecie ten absurdalny klimat:

 

4) Radiowa reklamówka dla stacji kontroli pojazdów. Spot rozpoczyna scena świetnie znana wszystkim kierowcom. Klient przyjeżdża na coroczny przegląd. Jednak po wszystkim okazuje się, że mechanik ma trzy dobre wiadomości i jedną złą. Ta ostatnia pojawia się na samym końcu spotu, więc słuchacz, chcąc nie chcąc, musi utrzymać uwagę przez całe 30 sekund, czyli tyle, ile trwa typowa reklama radiowa:

 


Zobacz opinie zachwyconych klientów

Wyczucie, profesjonalizm i zaangażowanie. Rzadko spotykana wytrwałość i chęć wykonania bardzo dobrego spotu – nie liczyła się ilość poprawek, a finalny efekt, z którego obie strony będą zadowolone.

Mierzalny efekt odnotowaliśmy już kilka dni po emisji spotu – miał działać i działa 🙂 Gorąco polecam.

Mirosław Skibiński [Marketing manager, Cerpol SK]

***

Zaskakujące świeżością podejście do tematu. Efekt – spot, który wyróżnia się w tłumie innych i skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych klientów.

Agata Konon [TEB Edukacja]

***

Niecodzienny scenariusz radiowej reklamy kawy. Spot, który z pewnością zwróci uwagę każdego słuchacza. Silne emocje, jasny przekaz, szczypta humoru. Jednym słowem wszystko, co musi zawierać dobra reklama radiowa.

Jakub Klekota [CEO, next-investments]

***

Niebanalne pomysły i dobrze dobrane słowa sprawiają, że przekaz reklamowy jest bardzo czytelny i potrafi zainteresować naszych klientówA o to właśnie chodzi w reklamie. Polecamy! 

Speed Car [ogólnopolska sieć stacji kontroli pojazdów]

Więcej opinii >>>


 

SZUKASZ SCENARIUSZA REKLAMY RADIOWEJ?

Zobacz szczegóły oferty albo skontaktuj się ze mną

 


Zobacz też inne wpisy:

Scenariusz reklamy radiowej – jak zrobić to dobrze? (cz. 1)

Najciekawsze reklamy radiowe (1)

Wyróżnienie w konkursie scenariuszowym Teatru Polskiego Radia

Scenariusz słuchowiska dla dzieci w wieku 2, 3, 4 i 5 lat