Jestem copywriterem, scenarzystą i storytellerem

Co dobrego zrobię dla Twojej firmy?

 

Napiszę skuteczny i angażujący emocje tekst:

copywriterski,

storytellingowy,

albo crowdfundingowy.

 

 

Pomogę Ci:

poprowadzić blog firmowy,

wdrożyć content marketing dla branży IT,

wymyślić scenariusz spotu reklamowego

i stworzyć wszystko, co znajdziesz w ofercie usług copywriterskich.

 

 


 

Jak bardzo dobrze to zrobię?

 


Maciek Wojtas jest dla mnie zagadką!
 
Nie wiem, jak on to robi, ale dyryguje słowami w taki sposób, że wywołuje z nich obrazy, a zdania układa w posłuszne mu opowieści.
 
Jest biegłym rzemieślnikiem o duszy artysty.
 
Najbardziej skomplikowanym treściom dodaje świeżości, klarowności, humoru i trafia nimi prosto w serce.
 
 
[dr Monika Górska, założycielka Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego]

 

Maciek to mistrz kreatywnego słowa.
 
Genialnie potrafi łączyć merytoryczną wartość z dostarczaniem rozrywki, która sprawia, że jego teksty czyta się z ogromną przyjemnością.
 
Nie wyobrażam sobie, żeby na naszym blogu miało zabraknąć artykułów Maćka.
 
Zdecydowanie polecam współpracę z Maćkiem każdemu, kto szuka kreatywnego copywritera.
 
 
[Paweł Królak, Coraz Lepsza Firma]

 

Współpraca z panem Maciejem Wojtasem przebiegała w sposób bardzo profesjonalny.
 
Jesteśmy pod wrażeniem kreatywności oraz zaangażowania.
 
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za wysoką jakość realizacji projektu!
 
 
[Marta Janiszewska-Stefanek, Instytut Pamięci Narodowej]

 

 


 

Co moje teksty zmienią w Twojej firmie?

 

Treści, które stworzę, pomogą Ci:

zdobyć więcej wejść z Google na stronę firmową (zrobią to moje artykuły na blog firmowy)
 
dotrzeć do sprecyzowanej grupy klientów (zrobią to storytellingowe posty na FB)
 
wyjść do klientów w świecie offline (zrobią to spoty radiowe, foldery, ulotki)
 
trafić do najbardziej zapracowanych przedsiębiorców (zrobi to Twój podcast z moim tekstem)
 
zbudować markę profesjonalisty (zrobią to posty na Twój profil LinkedIn)
 
pojawić się w drugiej wyszukiwarce świata (zrobią to scenariusze spotów i filmów na YouTube)

 


 

Jaką wartość wniosę do Twojej firmy?

 

1) Mam prawdziwego hopla na punkcie prostego pisania.
 
Dlatego każdy Twój klient zrozumie to, co chcesz mu powiedzieć.
 
I każdy Twój pracownik, jeśli zlecisz mi opracowanie materiałów wewnętrznych.
 
 
2) Mam dar wplatania emocji do tekstów.
 
Dlatego każdy Twój klient poczuje dokładnie to, co chcesz, żeby poczuł.
 
 
3) W Teście Badań Kompetencji Harrisona dobiłem do końca skali w kategorii „kreatywność”.
 
Dlatego będziesz mógł bez ograniczeń korzystać z mojej pomysłowości.
 
 
4) Od ponad 10 lat pracuję zdalnie dla klientów z całej Polski.
 
Dlatego kontakt ze mną będzie zawsze szybki i bezproblemowy.
 


 

Zobacz, kogo ucieszyły moje teksty

 

Na co dzień współpracuję:

Z firmami, które zaczynają przygodę z biznesem i z tymi, których przychody liczone są w setkach milionów.

 

Z małymi agencjami reklamowymi i z tymi, których półki w gabinetach prezesów uginają się od nagród branżowych.

 

Z niewielkimi organizacjami i z tymi, które nie muszą obawiać się żadnej konkurencji.

 

Lista firm, dla których pracuję (pracowałem):

 

  • Coraz Lepsza Firma
  • Instytut Pamięci Narodowej
  • NASK
  • Mitsubishi Electric Europe
  • Nuorder
  • Centuria
  • K2 Internet
  • VML Poland
  • Microbotic
  • Gootek
  • Isobar
  • Press-Service
  • Lubię to
  • Carat Polska
  • Prabos
  • Control Process
  • Smyrska PR
  • Human Power
  • EasySend
  • Prorowery
  • Polipol
  • e-MSI
  • Moore Polska
  • Cormay
  • Open Gate Visual&Media
  • Ocmer
  • Eactive
  • ICBM
  • JAḾEL
  • Feeria
  • IQ Invest
  • Adjust Marketing
  • autoDNA
  • Andrzej Burzyński
  • Twoi Eksperci
  • Interactivo
  • CanTest IT
  • Textmakers
  • Clearsense
  • VideoMill
  • Proxymedia
  • Glass System
  • Studio 306
  • Oversee Production
  • Netkata
  • Agrofly
  • ExplainVisually
  • Crobbe
  • Szczęśliwi Razem
  • GPlus Production
  • Polski Teatr Historii
  • Biznesowe Rewolucje
  • Partnerzy Nieruchomości

 


 

Dlaczego klienci mówią, że współpraca ze mną jest bardzo prosta?

 

Bo lubię proste rozwiązania 🙂
 
 
1) Piszesz do mnie maila ze zleceniem.
 
2) Przyjmuję zlecenie. Piszę tekst. Przesyłam Ci go do akceptacji.
 
3) Jeśli tekst Ci się podoba, wysyłam Ci fakturę, a Ty przelewasz mi pieniądze na konto.
 
4) Jeśli konieczne są poprawki, robię poprawki, poprawki poprawek, a nawet poprawki poprawek poprawek.
 
Za darmo, czyli gratis.

 


 

Za co naprawdę płacisz, zamawiając moje usługi?

1) Znasz teorię 10 tysięcy godzin? Właśnie tyle czasu trzeba poświęcić, żeby w jakiejś dziedzinie dojść do mistrzostwa.
 
Obliczałem kiedyś, ile godzin życia oddałem pisaniu. Wyszła mi wielokrotność tej liczby.
 
Płacisz więc przede wszystkim za moje doświadczenie.
 
 
2) Płacisz za rewelacyjne opinie wystawione mi przez naprawdę wymagających klientów.
 
Takich, którzy mają wręcz obsesję na punkcie jakości.
 
 
3) Za moje nagrody i wyróżnienia w konkursach scenariuszowych, które wymagały poświęcenia ogromnej ilości czasu na doszlifowanie każdej linijki tekstu.
 
Płacisz więc za mistrzowski storytelling.
 
 
4) Za moje wykształcenie, szerokie horyzonty i masę tematów, które mnie pochłaniają do tego stopnia, że mógłbym na każdy z nich napisać pracę magisterską.
 
Płacisz mi więc również za wszechstronność.
 
 
5) Za teksty, które informują, zmuszają do refleksji, wywołują emocje, angażują do działania i przekonują do zakupu. A najlepsze jest to, że robią to wszystko równocześnie.
 
 
6) Za moje 300-procentowe zaangażowanie, które każe mi dopieszczać każdą literę tekstu.
 
Za zaangażowanie, które jest zawsze takie samo. Bez względu na to, jak dużą firmę reprezentujesz i jak duży projekt mi zlecasz.

 


 

Czym różnię się od innych copywriterów?

 

Zostałem copywriterem, bo…

Odpowiedź jest banalna: żeby moja rodzina miała co jeść.

Paradoksalnie, nie było w tym żadnej pasji, która od dzieciństwa wierciłaby mi dziurę w brzuchu, żadnej magii czy czegokolwiek natchnionego.

Były za to pusta lodówka, kolejne rachunki do zapłacenia i brak perspektyw na przyszłość.

 

 

Dlaczego dziś klienci piszą, że muszą mnie mieć?

Jak to się stało, że dziś jestem dla wielu copywriterów wzorem do naśladowania, a klienci piszą w mailach prosto z mostu, że „koniecznie muszą mnie mieć”?
 
Bóg jeden wie.
 
To chyba najbardziej precyzyjna odpowiedź.

W końcu to do Niego modliłem się i nadal się modlę o mądrość.

To Jego za każdym razem prosiłem i nadal proszę o jasność umysłu, zanim zasiądę do pracy nad tekstem.

Samą katorżniczą pracą, tonami szczęścia i szczyptą talentu – nigdy nie osiągnąłbym tego wszystkiego.

 

 

W co wierzę?

W to, że dobro rodzi dobro.

Że prostymi słowami można zdziałać cuda.

I że ludzi dobrej woli jest więcej.

Dużo więcej.

 

 

Dlaczego moje teksty brzmią zupełnie inaczej?

Powodem jest moje gruntowne wykształcenie muzyczne. To dlatego pisanie przypomina u mnie komponowanie utworu.

Więcej informacji o mnie znajdziesz w cenniku usług.

 

 


 

Zastanawiasz się, czy copywriter jest Ci potrzebny?

 

Napisz do mnie!

Sprawdzę teksty / nagrania / filmy, które Twoja firma obecnie publikuje w internecie i poza nim.

Zbadam Twoją stronę firmową, media społecznościowe, newsletter, ulotki, spoty radiowe itp.

Za złotówkę.

Jeśli treści będą w porządku, powiem Ci o tym.

Jeśli okaże się, że wymagają drobnej ingerencji, podpowiem Ci, jak samodzielnie je ulepszyć.

 

Wypełnij formularz:


     

     


     

    Wyślij zapytanie o próbkę tekstu

     

    Z przyjemnością napiszę dla Ciebie próbny fragment zlecenia, żeby pokazać Ci moje możliwości oraz sposób, w jaki pracuję.

     

    Wypełnij formularz:


       

       


       

      Copy link
      Powered by Social Snap