Szukasz scenariusza reklamy radiowej? Zobacz ofertę nie do odrzucenia:
Dlaczego warto zaangażować mnie do współpracy?
1)
Jestem zawodowym copywriterem i scenarzystą. Mam na swoim koncie współprace z najlepszymi agencjami reklamowymi w Polsce.
2)
Jestem także klasycznie wykształconym muzykiem. Ponad dwanaście lat gry na skrzypcach i dziewięć lat gry na fortepianie to kapitał, który teraz wspaniale procentuje.
3)
Doskonały słuch muzyczny i wypracowany zmysł estetyczny sprawiają, że jestem wyjątkowo wyczulony na brzmienie tekstu reklamy.
Moja misja
Chcę tworzyć spoty radiowe, których chce się słuchać!
Chcę sprawić, by reklamy radiowe były 30-sekundowymi perełkami, na które słuchacze czekają z wypiekami na twarzy. By przykuwały uwagę swoim pięknem, rozśmieszały inteligentnym humorem, urzekały epicką muzyką, zachwycały błyskotliwością słownych konstrukcji.
I dzięki temu – skutecznie uwodziły Twoich potencjalnych klientów.
Posłuchaj kilku spotów radiowych, do których napisałem scenariusz:
Tworzenie scenariusza spotu radiowego to wielka frajda.
Między innymi dlatego, że sama natura radia narzuca twórcy spore ograniczenia: bardzo krótki czas reklamy oraz możliwość oddziaływania na tylko jeden zmysł.
Posłuchaj spotów:
Przeczytaj opinie zachwyconych klientów
Co musisz wiedzieć, zanim zlecisz napisanie scenariusza spotu radiowego?
1)
Jaka ma być długość spotu: 10, 15, 20, 30, 45 czy może 60 sekund?
2)
Jaką jedną, dwie, maksymalnie trzy rzeczy powinien słuchacz zapamiętać po wysłuchaniu Twojej reklamy?
Weź pod uwagę, że np. 30 sekund to około 60 słów, a więc naprawdę bardzo niewiele.
Nie można w pół minuty zasypać odbiorcy toną przeróżnych informacji, bo to zwyczajnie nieskuteczne i najczęściej po prostu irytujące.
3)
Jaki wydźwięk powinna mieć reklama? Jaki klimat chcesz w niej uzyskać?
4)
Do kogo chcesz trafić ze swoim przekazem? Kto jest Twoim klientem? Jaka grupa osób?
5)
Jakiego rodzaju informacje kontaktowe chcesz umieścić w spocie? Czy tylko adres strony internetowej, czy może adres stacjonarny, a może numer telefonu?
6)
Ile osób (lektorów) ma wystąpić w spocie? Czy wolisz spot oparty na monologu czy dialogu?
Chcesz stworzyć skuteczną reklamę radiową? Skontaktuj się ze mną:
Pozostałe usługi
Teksty lektorskie do spotów reklamowych i filmów
Zajmuję się również pisaniem tekstów lektorskich. Oto jeden z nich.
Scenariusze słuchowisk radiowych
Scenariusze spotów radiowych to nie wszystko. Równie dużo frajdy sprawia mi pisanie tekstów słuchowisk. Zobacz wyróżnienie w prestiżowym konkursie scenariuszowym oraz słuchowisko dla dzieci.
Inne wpisy o tej tematyce:
Scenariusz reklamy radiowej: jak zrobić to dobrze?
Jak napisać scenariusz spotu reklamowego (poradnik)
3 Comments