Redakcja tekstów reklamowych

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

Redakcja tekstów reklamowych

28 grudnia 2021 Copywriter do wynajęcia 0


 


 
Zanim pokażę Ci, co dobrego mogę zrobić z Twoimi tekstami, rzuć okiem na dwie sytuacje z życia wzięte.
 


 

Redagowanie Twoich tekstów reklamowych

 
Wyobraź sobie, że napisałeś samodzielnie tekst na ulotkę albo stworzyłeś artykuł na swój blog firmowy, albo wymyśliłeś hasło dla swojego nowego produktu.
 
Jesteś z siebie bardziej niż dumny. Pokazujesz swój tekst komuś z rodziny, znajomym, może komuś w mediach społecznościowych.
 
Okazuje się, że reakcje są… niezbyt entuzjastyczne, delikatnie rzecz ujmując.
 
Co więc robisz?
 
Zaciskasz zęby i… masakrujesz swój tekst jeszcze bardziej. Nanosisz tysiące poprawek. Zero efektów.
 
Wreszcie dociera do Ciebie, że choć masz imponującą wiedzę merytoryczną na jakiś temat, chociaż jesteś uznanym specjalistą w swoim fachu, to niestety nie potrafisz tego odpowiednio „sprzedać”.
 
Nie umiesz przelać na papier tego, co myślisz i tego, co czujesz.
 
Twoja pisarska kariera kończy się szybciej, niż się zaczęła…
 


 

Redakcja tekstów copywriterskich

 
Albo inna sytuacja.
 
Wyobraź sobie, że zlecasz komuś napisanie jakiegoś materiału reklamowego.
 
Parę dni później dostajesz gotowy tekst.
 
Okazuje się, że copywriter nie do końca zrozumiał, o co Ci chodzi.
 
Nie zrozumiał, bo nie rozumiał specyfiki Twojej branży.
 
Mówiąc kolokwialnie, „to nie była jego bajka”.
 
I co teraz?
 
Teraz masz tekst, który do niczego się nie nadaje.
 


 

Co mogę dla Ciebie zrobić?

 
Mogę zająć się tym, co dla Ciebie najtrudniejsze:
 
1) „Przetłumaczeniem” Twojej wiedzy na język zrozumiały przez każdego.
 
2) Zredagowaniem, podrasowaniem i poprawieniem treści stworzonych przez Ciebie.
 
3) Napisaniem od nowa tekstów, które zleciłeś innemu copywriterowi.
 


 

Poznaj opinie moich klientów

 
Zobacz, co moi klienci sądzą na temat tego, co robię.
 
Kliknij tutaj
 


 

Zapytaj o darmową próbkę moich usług!

 
Zanim zlecisz mi zredagowanie swoich:
 

  • tekstów reklamowych,
  • opisów produktów,
  • artykułów blogowych i sponsorowanych,
  • postów do mediów społecznościowych,
  • treści do ulotek, folderów, na stronę firmową
  • czy czegokolwiek innego

 
– po prostu napisz do mnie (bez żadnych zobowiązań).
 
Zaprezentuję Ci próbkę moich możliwości.
 
Zobaczysz, czy warto nawiązać dłuższą współpracę ze mną.
 
 
Wypełnij formularz kontaktowy:


     

     


     

    Co daje redagowanie tekstów?

     
    Po czym poznać dobrze zredagowane teksty reklamowe?
     
    1) Artykuły sponsorowane: są interesujące dla czytelnika, reklama produktu jest opakowana w emocjonującą historię.
     
    2) Opisy produktów: są napisane językiem korzyści, ułatwiają potencjalnemu klientowi zrozumienie funkcji i atutów produktu.
     
    3) Artykuły na blog firmowy: uwzględniają kwestie SEO, przekazują informacje, a dzięki odpowiedniej architekturze – są łatwe do zrozumienia.
     
    4) Ulotki i foldery: są konkretne i zwięzłe, a przy tym sugestywne; angażują czytelnika do działania.
     
    5) Strony firmowe: nie ma na nich zbędnego słowa, każde zdanie ma swoją rolę do spełnienia.
     


     

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *