Prowadzenie newsletterów (płatnych i darmowych)
Firmowe newslettery: dlaczego warto?
Ponieważ są… niezniszczalne! Powstały w „zamierzchłych czasach”, a mimo to cały czas doskonale sobie radzą z o wiele nowocześniejszą konkurencją.
Choć muszą walczyć o uwagę internautów z kolejnymi mediami społecznościowymi, to nadal są chętnie otwierane i czytane. Co więcej, nic nie wskazuje na to, żeby ten stan mógł się szybko zakończyć.
Drugi powód, dla którego warto pomyśleć o założeniu firmowego newslettera to bezpieczeństwo. Newsletter ma tę przewagę nad profilem na FB czy w innym serwisie, że nigdy nie dostania „bana”. Nie zostanie usunięty z powodu „złamania zasad regulaminu”.
Firmowy mailing to również, a może przede wszystkim – wolność słowa. Już samo to powinno zwrócić Twoją uwagę na tę formę działania w sieci.
Ostatni argument to kwestie finansowe. Newsletter to sposób zarabiania pieniędzy, zarówno w sposób pośredni (newsletter darmowy), jak i zupełnie bezpośredni (newsletter płatny).
Jak napisać dobry newsletter?
Prowadzenie newslettera wymaga trzech rzeczy:
1) systematyczności (zarówno w wysyłaniu, jak i reklamowaniu go)
2) docierania do ciekawych, użytecznych informacji
3) umiejętności przekazywania tych informacji w ciekawy sposób
Punkt pierwszy należy co prawda do Ciebie, ale dwa kolejne to już moja działka!
Chcesz założyć newsletter? Zobacz, o czym musisz pamiętać:
Najpierw musisz ustalić, do kogo chcesz trafiać ze swoim przekazem. Sprecyzować, kto jest Twoim idealnym odbiorcą.
Następnie musisz zastanowić się, co chcesz ludziom przekazywać: jakiego rodzaju treści.
Kiedy będziesz już wiedział, do kogo i co chcesz mówić, powinieneś sprawdzić, skąd będziesz czerpał informacje.
Kolejna sprawa to częstotliwość. Czy Twój newsletter będzie lądował w skrzynkach mailowych co tydzień, co dwa tygodnie czy może… codziennie?
Ostatnia rzecz to wybór narzędzia, za pomocą którego Twoje maile będą docierać do odbiorców. Do wyboru masz zarówno rozwiązania darmowe, jak i płatne.
Proste, prawda?
Co mogę dla Ciebie zrobić?
Jestem copywriterem z 10-letnim stażem.
Mogę zająć się tym, co dla Ciebie najtrudniejsze i najbardziej czasochłonne:
1) Poszukiwaniem informacji i przykazywaniem ich w maksymalnie przyswajalnej formie.
2) Tworzeniem nagłówków, które aż chce się klikać i pisaniem treści maili, które czyta się z wypiekami na twarzy.
3) Odpisywaniem na maile subskrybentów w taki sposób, by wokół Ciebie powoli tworzyła się wierna i oddana społeczność.
Zapytaj o darmową próbkę moich usług!
Zanim zlecisz mi prowadzenie newslettera, po prostu napisz do mnie.
Pokażę Ci próbkę moich możliwości.
Bez żadnych zobowiązań.
Wypełnij formularz kontaktowy:
Poznaj opinie klientów
Zobacz, co klienci sądzą o moich copywriterskich umiejętnościach.