Wysmakowane opisy produktów dla sklepów internetowych

Zmieniam świat dobrymi słowami

Wysmakowane opisy produktów dla sklepów internetowych

8 maja 2018 Copywriter do wynajęcia 1


 


 

Opisy produktów do Twojego sklepu internetowego

Choć na co dzień zajmuję się tworzeniem klasycznych, zoptymalizowanych pod wyszukiwarki opisów produktów do sklepów internetowych, to jednak największą frajdę dają mi zlecenia zupełnie niestandardowe. Oto kilka przykładów:

 


 

1) Opisy designerskich lamp

To jedno z najtrudniejszych zleceń, bo postanowiłem zawiesić sobie poprzeczkę tak wysoko, jak to tylko możliwe. Wpadłem na pomysł, że opisać zapach szkła, z którego zrobione są stołowe lampy. Jak wyszło? Brawurowo 🙂
 

Jak opisać zapach szkła?


 


 

2) Opisy butów

Nigdy bym nie powiedział, że jedną z moich copywriterskich specjalizacji staną się opisy butów. Z drugiej strony, tak to w tej branży właśnie działa. Robisz teksty dla jednego klienta, potem inny klient pisze, że spodobały mu się twoje teksty i jedno zlecenie zaczyna przyciągać kolejne.
 

Opisy butów dla sklepów internetowych (+przykłady)


 


 

3) Opisy mebli

Uwielbiam naturalne drewno, znam się na drzewach, kocham las. Cenię dobre wzornictwo przemysłowe, nowoczesny design i pomysłowe rozwiązania techniczne. Do tego dochodzi znajomość historii sztuki. Efekt? Opisy mebli to moja specjalizacja numer jeden.
 
Przykład nr 1:
Zadanie polegało na stworzeniu takich opisów mebli, które miały budować atmosferę ich wyjątkowości oraz na swój sposób uczłowieczać je. Stąd też scenki niemalże filmowe, które rozpoczynają każdy z opisów:
 

Barwne opisy produktów w sklepie internetowym

Opisy produktów prawie jak sceny filmowe

Przykład nr 2:
Celem było stworzenie wysmakowanych, refleksyjnych, niekiedy żartobliwych opisów mebli. Zupełnie od zera. Wyłącznie na podstawie zdjęcia. Nie są to opisy sprzedażowe. Docelowo trafiły na blog producenta mebli:
 

Opisy nietuzinkowych artykułów wyposażenia wnętrz (cz.2)

 


 

4) Opisy kawy

Opisy różnych gatunków kawy miały w zamierzeniu oddziaływać na wszystkie pięć zmysłów człowieka. Czy zwykłe słowa mogą mieć aż tak wielką moc, by skutecznie zaangażować wzrok, słuch, węch, smak, a nawet dotyk czytelnika? Sprawdź:
 

Opisy produktów dla internetowego sklepu z kawą

 


 

5) Opisy dzieł sztuki

Opisy obrazów mistrzów malarstwa (obrazy dotyczyły tematyki bachicznej, docelowo znalazły się na blogu poświęconemu winiarstwu). Jedno z moich najtrudniejszych zleceń:
 

Opisy obrazów mistrzów malarstwa

 


 

To nie wszystkie przykłady, zobacz więcej 

 


 

Prowadzisz agencję reklamową? Szukasz copywritera?

Zobacz, w czym mogę Ci pomóc (moja oferta), co zachwyciło moich klientów (referencje) i dowiedz się więcej o mnie (z kim współpracuję).

 


 

Skontaktuj się ze mną:

 

One Response

  1. Dla mnie opisy mebli muszą być krótkie i na temat. Ale podobnie, jak u Ciebie, dobrze, aby zawierały pewną historię – oddziaływały na nasze emocje, pragnienia czy marzenia 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *