Wysmakowane opisy produktów dla sklepów internetowych


Mocno niestandardowe opisy produktów

Choć zajmuję się tworzeniem klasycznych, zoptymalizowanych pod wyszukiwarki opisów produktów do sklepów internetowych, to jednak największą frajdę dają mi zlecenia zupełnie niestandardowe.


Przykład nr 1:

Zadanie polegało na stworzeniu takich opisów mebli, które miały budować atmosferę ich wyjątkowości oraz na swój sposób uczłowieczać je. Stąd też scenki niemalże filmowe, które rozpoczynają każdy z opisów:

Barwne opisy produktów w sklepie internetowym

Druga część opisów:

Opisy produktów prawie jak sceny filmowe


Przykład nr 2:

Celem było stworzenie wysmakowanych, refleksyjnych, niekiedy żartobliwych opisów mebli. Zupełnie od zera. Wyłącznie na podstawie zdjęcia. Nie są to opisy sprzedażowe. Docelowo trafiły na blog producenta mebli:

Opisy nietuzinkowych artykułów wyposażenia wnętrz (cz.2)


Przykład nr 3:

Opisy różnych gatunków kawy miały w zamierzeniu oddziaływać na wszystkie pięć zmysłów człowieka. Czy zwykłe słowa mogą mieć aż tak wielką moc, by skutecznie zaangażować wzrok, słuch, węch, smak, a nawet dotyk czytelnika? Sprawdź:

Opisy produktów dla internetowego sklepu z kawą


Przykład nr 4:

Opisy obrazów mistrzów malarstwa (obrazy dotyczyły tematyki bachicznej, docelowo znalazły się na blogu poświęconemu winiarstwu). Jedno z moich najtrudniejszych zleceń:

Opisy obrazów mistrzów malarstwa


To nie wszystkie przykłady, zobacz więcej 



Prowadzisz agencję reklamową? Szukasz copywritera?

Zobacz, w czym mogę Ci pomóc (moja oferta)
Zobacz, co zachwyciło moich klientów (referencje)
Dowiedz się więcej o mnie (z kim współpracuję)



  • Dla mnie opisy mebli muszą być krótkie i na temat. Ale podobnie, jak u Ciebie, dobrze, aby zawierały pewną historię – oddziaływały na nasze emocje, pragnienia czy marzenia 🙂