Chcesz zostać copywriterem?
Interesujesz się storytellingiem?
Rzuć okiem na te kilka nazwisk.
To ludzie, którzy mnie inspirują.
Artur Jabłoński
Cenię go za konkretne informacje na temat copywriterskiego warsztatu i krótkie, wręcz dwulinijkowe akapity.
Takie jak ten.
Jacek Kłosiński
Jacek kojarzy się przede wszystkim z grafiką, ale to właśnie jego teksty raz po raz skutecznie mieszają mi w łysej copywriterskiej głowie.
Paweł Tkaczyk
Osoba, która prędzej czy później pojawia się w każdym tego rodzaju zestawieniu.
Nazywam się Gaweł Ktaczyk i zarabiam na życie wywoływaniem histerii [WYWIAD]
Monika Górska
Gdyby Paweł Tkaczyk był kobietą, nosiłby długie kręcone włosy i nazywałby się Monika Górska.
Adam Pioch
Gdyby Monika Górska była mężczyzną, nosiłaby słuszną brodę i hipnotyzowałaby historiami niczym Adam Pioch.
Marta Idczak
A gdyby Adam Pioch…
Nie, nie chcę sobie tego wyobrażać.
Lepiej zapytajcie Martę Idczak, o ile złapiecie ją na Ziemi.
Jej opowieści są z innej planety.
Dariusz Puzyrkiewicz
Autor „Biblii copywritingu”.
Te trzy słowa powinny wystarczyć.
Justyna Fabijańczyk
Copywriterka, która wie, jak złapać klienta premium.
Jest cyfrową nomadką, więc nie pytajcie mnie o jej stały adres.
Anna Piwowarska
Jeśli chcecie pisać tak, żeby odbiorca poczuł się jak opiłek żelaza wpadający magnesowi w oko, przeczytajcie jej książkę „Autentyczność przyciąga”.
Małgorzata Kalbarczyk-Leonczuk
Każdego dnia udowadnia, że copywriter-freelancer to zajęcie, z którego można żyć.
Trzeba tylko ustalić swoje priorytety i mieć wszystko precyzyjnie zaplanowane.
Dorota Bajczyk
Przykład copywriterki, która swoją pozycję zbudowała ciężką pracą i żelazną konsekwencją.
Wiem, mało atrakcyjna wizja kariery, ale inaczej się nie da.
Jerzy A. Kozłowski
Rzetelny, precyzyjny, profesjonalny.
Jeśli dopiero stawiacie pierwsze kroki w tym zawodzie, bierzcie przykład z Jerzego.
Chcesz być lepszym copywriterem? Zapraszam Cię na mój kurs:
Kurs copywritingu z całorocznym mentoringiem [20% kursu: DARMOWE]
Bardzo ciekawe podsumowanie. Zawsze myślałam, że copywriting jest czymś niezwykle prostym, bo przecież każdy pisać może. Okazało się jednak, że jest zupełnie inaczej. Dobry copywriter robi jakościowy content, a przeciętny … po prostu bełkot.
Super, że stworzyłeś takie zestawienie. Kilka osób stąd jest dla mnie inspiracją i przykładem, że można, po prostu. 🙂
Bardzo dziękuję 🙂
Polecam jeszcze takiego pana: Erwina Gałana, erwingalan.pl
Dzięki wielkie za polecenie 🙂
Cała przyjemność po mojej stronie 🙂
Większość nazwisk znam, również dla mnie są wzorem. To wielka inspiracja i zarazem motywacja:)
Lista jest kompletna, choć nie wszystkich bym poleciła 🙂 Autor przez skromność siebie nie wymienił, ale to się rozumie samo przez się, że wzorem jest.
Maciej Wojtas – myślę, że On uzupełniłby listę oraz Krzysia Bezubik 🙂
Dziękuję, choć planowanie idzie w parze z ciężką pracą 🙂 Ciebie dopisuję do listy, bo wiem, że ze skromności sam siebie nie dodasz 🙂 Jesteś świetnie „łebski”, ludzie dużo mogą wyciągnąć z Twoich tekstów 🙂