);

Copywriting: od kogo się uczyć, kogo śledzić, kogo naśladować?

Pomysły na biznes, życie i karierę | BLOG COPYWRITERA

Copywriting: od kogo się uczyć, kogo śledzić, kogo naśladować?

2 maja 2018 Porady dla piszących 10


 


 

Chcesz zostać copywriterem?

Interesujesz się storytellingiem?

Rzuć okiem na te kilka nazwisk.

To ludzie, którzy mnie inspirują.

 


 

Artur Jabłoński

Cenię go za konkretne informacje na temat copywriterskiego warsztatu i krótkie, wręcz dwulinijkowe akapity.
Takie jak ten.

 


 

Jacek Kłosiński

Jacek kojarzy się przede wszystkim z grafiką, ale to właśnie jego teksty raz po raz skutecznie mieszają mi w łysej copywriterskiej głowie.

 


 

Paweł Tkaczyk

Osoba, która prędzej czy później pojawia się w każdym tego rodzaju zestawieniu.
 

Nazywam się Gaweł Ktaczyk i zarabiam na życie wywoływaniem histerii [WYWIAD]

 


 

Monika Górska

Gdyby Paweł Tkaczyk był kobietą, nosiłby długie kręcone włosy i nazywałby się Monika Górska.

 


 

Adam Pioch

Gdyby Monika Górska była mężczyzną, nosiłaby słuszną brodę i hipnotyzowałaby historiami niczym Adam Pioch.

 


 

Marta Idczak

A gdyby Adam Pioch… Nie, nie chcę sobie tego wyobrażać. Lepiej zapytajcie Martę Idczak, o ile złapiecie ją na Ziemi. Jej opowieści są z innej planety.

 


 

Dariusz Puzyrkiewicz

Autor „Biblii copywritingu”. Te trzy słowa powinny wystarczyć.

 


 

Justyna Fabijańczyk

Copywriterka, która wie, jak złapać klienta premium. Jest cyfrową nomadką, więc nie pytajcie mnie o jej stały adres.

 


 

Anna Piwowarska

Jeśli chcecie pisać tak, żeby odbiorca poczuł się jak opiłek żelaza wpadający magnesowi w oko, przeczytajcie jej książkę „Autentyczność przyciąga”.

 


 

Praca zdalna: gdzie i kiedy zarobisz najwięcej pieniędzy?

[Poradnik napisany przez praktyka]

Czego dowiesz się z tego artykułu?

  • Czy praca zdalna jest dla każdego?
  • Jak zarabiać więcej, pracując zdalnie?
  • Która praca zdalna jest najprostszym sposobem na zarabianie?
  • Na jakie przeszkody musisz uważać, pracując w domu?
  • Co pomaga, a co przeszkadza zdalnym freelancerom
  • Co robić, kiedy praca nie idzie?

Kliknij i sprawdź, czy praca zdalna na pewno jest dla Ciebie

 


 

Małgorzata Kalbarczyk-Leonczuk

Każdego dnia udowadnia, że copywriter-freelancer to zajęcie, z którego można żyć. Trzeba tylko ustalić swoje priorytety i mieć wszystko precyzyjnie zaplanowane.

 


 

Dorota Bajczyk

Przykład copywriterki, która swoją pozycję zbudowała ciężką pracą i żelazną konsekwencją. Wiem, mało atrakcyjna wizja, ale inaczej się nie da.

 


 

Jerzy A. Kozłowski

Rzetelny, precyzyjny, profesjonalny. Jeśli dopiero stawiacie pierwsze kroki w tym zawodzie, bierzcie przykład z Jerzego.

 


 

Kogo jeszcze dodalibyście do tej listy?

 


 

Chcesz zostać copywriterem? Zrób sobie test:

Sprawdź, czy nadajesz się na copywritera [TEST]

 


 

Chcesz pisać lepiej? Zabaw się w ogrodnika:

Copywriting: Chcesz pisać lepiej? Lepiej to wytnij [PORADNIK]

 


 

Chcesz zostawić konkurentów daleko w tyle? Naśladuj najlepszych:

34 genialne rady trzech pisarzy [+komentarze]

 

10 komentarzy

  1. Goga pisze:

    Dziękuję, choć planowanie idzie w parze z ciężką pracą 🙂 Ciebie dopisuję do listy, bo wiem, że ze skromności sam siebie nie dodasz 🙂 Jesteś świetnie „łebski”, ludzie dużo mogą wyciągnąć z Twoich tekstów 🙂

  2. Monika (mama na całego) pisze:

    Maciej Wojtas – myślę, że On uzupełniłby listę oraz Krzysia Bezubik 🙂

  3. Lena pisze:

    Lista jest kompletna, choć nie wszystkich bym poleciła 🙂 Autor przez skromność siebie nie wymienił, ale to się rozumie samo przez się, że wzorem jest.

  4. Większość nazwisk znam, również dla mnie są wzorem. To wielka inspiracja i zarazem motywacja:)

  5. Dzięki wielkie za polecenie 🙂

  6. Polecam jeszcze takiego pana: Erwina Gałana, erwingalan.pl

  7. Partyzantka pisze:

    Super, że stworzyłeś takie zestawienie. Kilka osób stąd jest dla mnie inspiracją i przykładem, że można, po prostu. 🙂

  8. Paloma pisze:

    Bardzo ciekawe podsumowanie. Zawsze myślałam, że copywriting jest czymś niezwykle prostym, bo przecież każdy pisać może. Okazało się jednak, że jest zupełnie inaczej. Dobry copywriter robi jakościowy content, a przeciętny … po prostu bełkot.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copy link
Powered by Social Snap