Copywriting: od kogo się uczyć, kogo śledzić, kogo naśladować?

Zmieniam świat dobrymi słowami

Copywriting: od kogo się uczyć, kogo śledzić, kogo naśladować?

2 maja 2018 Porady dla piszących 7


 


 

Chcesz zostać copywriterem?

Interesujesz się storytellingiem?

Rzuć okiem na te kilka nazwisk.

To ludzie, którzy mnie inspirują.

 


 

Artur Jabłoński

Cenię go za konkretne informacje na temat copywriterskiego warsztatu i krótkie, wręcz dwulinijkowe akapity. Takie jak ten.

 


 

Jacek Kłosiński

Jacek kojarzy się przede wszystkim z grafiką, ale to właśnie jego teksty raz po raz skutecznie mieszają mi w łysej copywriterskiej głowie.

 


 

Paweł Tkaczyk

Osoba, która prędzej czy później pojawia się w każdym tego rodzaju zestawieniu.
 

Nazywam się Gaweł Ktaczyk i zarabiam na życie wywoływaniem histerii [WYWIAD]

 


 

Monika Górska

Gdyby Paweł Tkaczyk był kobietą, nosiłby długie kręcone włosy i nazywałby się Monika Górska.

 


 

Adam Pioch

Gdyby Monika Górska była mężczyzną, nosiłaby słuszną brodę i hipnotyzowałaby historiami niczym Adam Pioch.

 


 

Marta Idczak

A gdyby Adam Pioch… Nie, nie chcę sobie tego wyobrażać. Lepiej zapytajcie Martę Idczak, o ile złapiecie ją na Ziemi. Jej opowieści są z innej planety.

 


 

Dariusz Puzyrkiewicz

Autor „Biblii copywritingu”. Te trzy słowa powinny wystarczyć.

 


 

Justyna Fabijańczyk

Copywriterka, która wie, jak złapać klienta premium. Jest cyfrową nomadką, więc nie pytajcie mnie o jej stały adres.

 


 

Anna Piwowarska

Jeśli chcecie pisać tak, żeby odbiorca poczuł się jak opiłek żelaza wpadający magnesowi w oko, przeczytajcie jej książkę „Autentyczność przyciąga”.

 


 

Małgorzata Kalbarczyk-Leonczuk

Każdego dnia udowadnia, że copywriter-freelancer to zajęcie, z którego można żyć. Trzeba tylko ustalić swoje priorytety i mieć wszystko precyzyjnie zaplanowane.

 


 

Dorota Bajczyk

Przykład copywriterki, która swoją pozycję zbudowała ciężką pracą i żelazną konsekwencją. Wiem, mało atrakcyjna wizja, ale inaczej się nie da.

 


 

Jerzy A. Kozłowski

Rzetelny, precyzyjny, profesjonalny. Jeśli dopiero stawiacie pierwsze kroki w tym zawodzie, bierzcie przykład z Jerzego.

 


 

 

Kogo jeszcze dodalibyście do tej listy?

 

 


 

Chcesz zostać copywriterem? Zrób sobie test:

Sprawdź, czy nadajesz się na copywritera [TEST]

 


 

Chcesz pisać lepiej? Zabaw się w ogrodnika:

Chcesz pisać lepiej? Lepiej to wytnij [PORADNIK]

 


 

Chcesz zostawić konkurentów daleko w tyle? Naśladuj najlepszych:

34 genialne rady trzech pisarzy [+komentarze]

 

7 komentarzy

  1. Goga napisał(a):

    Dziękuję, choć planowanie idzie w parze z ciężką pracą 🙂 Ciebie dopisuję do listy, bo wiem, że ze skromności sam siebie nie dodasz 🙂 Jesteś świetnie „łebski”, ludzie dużo mogą wyciągnąć z Twoich tekstów 🙂

  2. Monika (mama na całego) napisał(a):

    Maciej Wojtas – myślę, że On uzupełniłby listę oraz Krzysia Bezubik 🙂

  3. Lena napisał(a):

    Lista jest kompletna, choć nie wszystkich bym poleciła 🙂 Autor przez skromność siebie nie wymienił, ale to się rozumie samo przez się, że wzorem jest.

  4. Ewa | Day with Coffee napisał(a):

    Większość nazwisk znam, również dla mnie są wzorem. To wielka inspiracja i zarazem motywacja:)

  5. Paweł Tkaczyk napisał(a):

    Dzięki wielkie za polecenie 🙂

  6. Szlązak Piotr napisał(a):

    Polecam jeszcze takiego pana: Erwina Gałana, erwingalan.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *