Hasła reklamowe, slogany reklamowe, claimy
Slogan reklamowy: hasło do portfela klienta
To jedno z najtrudniejszych zleceń dla każdego copywritera.
Powód jest prosty: w zaledwie kilku słowach trzeba zawrzeć całą esencję tego, co robi klient.
To nie wszystko!
To byłoby zbyt proste…
Przecież slogan to nie tylko informacja. To przede wszystkim impuls do działania.
To hasło zagrzewające klienta do działania, zwrócenia uwagi na firmę i jej ofertę i finalnie do sięgnięcia po pieniądze.
Właśnie dlatego stworzenia oryginalnego i porywającego hasła jest tak nieziemsko trudne!
I właśnie dlatego, kiedy klienci proszą mnie o slogan, wysyłam im kilka, kilkanaście, a w skrajnych przypadkach nawet kilkadziesiąt wersji takiego zdania.
Dopiero mając taki wybór, można próbować znaleźć prawdziwą słowną perłę.
Jak stworzyć dobre hasło reklamowe?
Zasadniczo opcje są dwie:
– możesz próbować wymyślić go samodzielnie, metodą prób i błędów
– albo zlecić to zadanie copywriterowi
Jeśli chcesz spróbować samodzielnie, mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.
Darmowy pomysł na hasło / claim / slogan?
Czasami wystarczy drobna uwaga, jakaś sugestia, żeby ruszyć z miejsca.
Poniżej prezentuję listę haseł, które mogę Ci pomóc wymyślić:
- hasło dla produktu lub usługi
- slogan reklamowy dla firmy
- claim dla sklepu internetowego
- hasło dla kampanii reklamowej
Zapytaj o darmową pomoc!
Skontaktuj się ze mną.
Spróbuję nakierować Cię w dobrą stronę.
Podpowiem, czego nie robić, tworząc hasło reklamowe.
Wypełnij formularz kontaktowy:
Poznaj opinie klientów
Zobacz, co o moich umiejętnościach copywriterskich sądzą moi klienci:
Referencje copywritera: dlaczego warto wybrać mnie do współpracy?