Naming: nazwy produktów, usług, firm, akcji, kursów, profili i stron
Dobra nazwa to połowa sukcesu!
Dobra nazwa jest bezcenna.
Szczególnie na początku, kiedy dopiero zaczynasz.
Dzięki nazwie, która wpada w oko i ucho, a przy okazji oddaje pełnię tego, co chcesz przekazać, łatwiej będzie Ci trafić do serc klientów. Zostaniesz szybciej zapamiętany.
Analogicznie: nazwa niezbyt trafiona będzie działała jak ręczny hamulec, którego zapomniałeś opuścić.
Teoretycznie będziesz parł do przodu, ale jakim nakładem kosztów?
Jak stworzyć dobrą nazwę?
Opcje są dwie:
– możesz wpaść na nią samemu
– albo zlecić to zadanie copywriterowi
Jeśli chcesz spróbować samodzielnie, mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.
Darmowy pomysł na nazwę?
Czasami wystarczy drobna uwaga, jakaś sugestia, żeby ruszyć z miejsca.
Poniżej prezentuję listę nazw, które mogę Ci pomóc wymyślić.
- nazwa produktu / kolekcji / kategorii w sklepie internetowym
- nazwa usługi
- nazwy firmy
- nazwa kursu online
- nazwa sklepu internetowego
- nazwa profilu / strony na Facebooku
- nazwa grupy na Facebooku
Zapytaj o darmową pomoc!
Skontaktuj się ze mną.
Spróbuję nakierować Cię w dobrą stronę.
Podpowiem, czego nie robić, tworząc nazwę.
Wypełnij formularz kontaktowy:
Poznaj opinie klientów
Zobacz, co o mojej kreatywności sądzą moi klienci:
Referencje copywritera: dlaczego warto wybrać mnie do współpracy?