);

Jak napisać scenariusz spotu radiowego? [PORADNIK]

Maciej Wojtas: copywriter | kompozytor tekstów

Jak napisać scenariusz spotu radiowego? [PORADNIK]

14 sierpnia 2018 Pomysły na biznes, firmę i karierę 2


 


Scenariusz spotu radiowego to coś, co na pierwszy rzut oka jest proste.

W praktyce nie jest tak różowo. Masz zaledwie pół minuty (czasami 15 sekund) i musisz w ciągu tego czasu przyciągnąć uwagę znudzonego kierowcy, który słucha radia, stojąc w korku.

Kiedy już ci się to uda, stajesz na głowie, żeby przed upływem 30 sekund nie zmienił stacji. I najważniejsze: musisz choć trochę przekonać go do reklamowanego produktu.

Jeśli i to ci się to uda, to zostaje tylko drobiazg w postaci wrycia mu do głowy nazwy produktu lub adresu reklamowanej firmy.

Dobra, dość tych wstępów. Oto krótki poradnik dla tych, którzy chcą napisać scenariusz reklamy radiowej. Można pobrać go tutaj.

 


PS. To moja pierwsza prezentacja w Canvie, więc proszę o wyrozumiałość 😉

 

2 komentarze

  1. Karolina pisze:

    Prezentacja świetna. Nie mam żadnych wątpliwości, że jeśli kiedykolwiek będę potrzebowała copywritera, to poproszę Ciebie o zostanie nim. 🙂 Serdecznie pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *