Jak napisać scenariusz spotu radiowego? [PORADNIK]

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

Jak napisać scenariusz spotu radiowego? [PORADNIK]

14 sierpnia 2018 Porady dla copywriterów 2


 


 

Scenariusz spotu radiowego to coś, co na pierwszy rzut oka jest proste.

W praktyce nie jest tak różowo.

Masz zaledwie pół minuty (czasami 15 sekund) i musisz w ciągu tego czasu przyciągnąć uwagę znudzonego kierowcy, który słucha radia, stojąc w korku.

Kiedy już ci się to uda, stajesz na głowie, żeby przed upływem 30 sekund nie zmienił stacji.

I najważniejsze: musisz choć trochę przekonać go do reklamowanego produktu.

Jeśli i to ci się to uda, to zostaje tylko drobiazg w postaci wrycia mu do głowy nazwy produktu lub adresu reklamowanej firmy.

Dobra, dość tych wstępów.

Poradnik dla tych, którzy chcą napisać scenariusz reklamy radiowej będzie już wkrótce dostępny w moim sklepie.
 


 

 

2 komentarze

  1. Karolina pisze:

    Prezentacja świetna. Nie mam żadnych wątpliwości, że jeśli kiedykolwiek będę potrzebowała copywritera, to poproszę Ciebie o zostanie nim. 🙂 Serdecznie pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *