Jak napisać scenariusz spotu radiowego? [PORADNIK]
Scenariusz spotu radiowego to coś, co na pierwszy rzut oka jest proste.
W praktyce nie jest tak różowo.
Masz zaledwie pół minuty (czasami 15 sekund) i musisz w ciągu tego czasu przyciągnąć uwagę znudzonego kierowcy, który słucha radia, stojąc w korku.
Kiedy już ci się to uda, stajesz na głowie, żeby przed upływem 30 sekund nie zmienił stacji.
I najważniejsze: musisz choć trochę przekonać go do reklamowanego produktu.
Jeśli i to ci się to uda, to zostaje tylko drobiazg w postaci wrycia mu do głowy nazwy produktu lub adresu reklamowanej firmy.
Dobra, dość tych wstępów.
Poradnik dla tych, którzy chcą napisać scenariusz reklamy radiowej będzie już wkrótce dostępny w moim sklepie.
2 komentarze
Prezentacja świetna. Nie mam żadnych wątpliwości, że jeśli kiedykolwiek będę potrzebowała copywritera, to poproszę Ciebie o zostanie nim. 🙂 Serdecznie pozdrawiam!
Dziękuję 🙂 Pozdrawiam 🙂