);

Prowadzenie bloga firmowego | Pisanie artykułów blogowych

Copywriting | Prowadzenie blogów firmowych | Teksty na stronę internetową | Scenariusze reklam radiowych | Teksty sprzedażowe | Mailingi | Teksty na landing page | Artykuły sponsorowane | Prowadzenie grup na Facebooku | Teksty piosenek

Prowadzenie bloga firmowego | Pisanie artykułów blogowych

1 stycznia 2020 Copywriter do wynajęcia 0

 


 

Prowadzenie bloga firmowego: dlaczego warto powierzyć mi to zadanie?

Oto sześć najważniejszych powodów:
 

1) Mam papiery na pisanie

Jestem zawodowym copywriterem z wieloletnim stażem. Miałem szczęście pracować dla czołowych polskich agencji reklamowych.
 

2) Mam mocne papiery na blogowanie

Blog, który właśnie czytasz, wygrał ranking Share Week 2018 na „Najchętniej polecany blog w Polsce”. A w 2017 roku zdobył brąz w tym zestawieniu.
 

3) Dobrze wiem, co w blogosferze piszczy

Prowadzę wielotysięczną grupę facebookową „Jak zrobić wpis na bloga, żeby czytelnika wyrwało z butów”.
 

4) Rewelacyjne opinie klientów mówią same za siebie

Zobacz moje referencje
 

5) Tworzę porywające historie, które przykuwają uwagę czytelników

Zobacz opowieść, od której trudno się oderwać oraz entuzjastyczne reakcje internautów na ten tekst. Zapraszam Cię również do lektury całego bloga marki Crobbe.
 

6) Pracuję dla najlepszych

Na przykład dla Coraz Lepszej Firmy. Przy okazji, koniecznie zobacz te 3 artykuły:

Założę się, że takich tekstów nie widziałeś na żadnym polskim blogu firmowym!

 


 

Przykłady moich artykułów na blog firmowy

Poruszam się biegle w niemal każdej tematyce. Nie ma znaczenia, czy chodzi

o epicką historię dla e-sklepu obuwniczego

błyskotliwy artykuł z branży motoryzacyjnej

refleksyjny tekst na blog sklepu z artykułami dla dzieci

wciągający poradnik budowania silnej marki

czy na przykład o barwny opis atrakcji turystycznych

 


 

Różnorodność tematów i form

Oprócz tego, że piszę praktycznie na każdy temat, bardzo lubię zabawę formą. Moje teksty mogą mieć na przykład

postać gry

nietypowej recenzji

szalonej zabawy skojarzeniami

albo czegoś, czego nie wymyślił jeszcze nikt 🙂

 


 

Masz jeszcze wątpliwości?

Rzuć okiem na rewelacyjne referencje

 


 

A może chcesz o coś zapytać?

Wypełnij formularz kontaktowy:

KLIKNIJ TUTAJ

 


 

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

Zobacz dziesięć argumentów, które przekonają cię do zainwestowania w profesjonalny blog firmowy:
 

KLIKNIJ TUTAJ

1) Bo to po prostu działa!

Blog firmowy to, moim zdaniem, jedno z najtańszych narzędzi internetowych do pozyskiwania nowych klientów. Co ważne, przemyślany, dobrze zaprojektowany blog może działać skutecznie już od chwili opublikowania pierwszego wpisu!

To nie wszystko! Analizując statystyki wejść na tego rodzaju stronę, można zebrać mnóstwo informacji na temat potrzeb potencjalnych klientów.

Nie mówiąc już o tym, że medium to generuje informacje zwrotne w postaci komentarzy umieszczonych bądź to pod samym artykułem, bądź pod postem w mediach społecznościowych, w których link do takiego tekstu jest umieszczony.

To inwestycja, która jeśli jest prowadzona zgodnie z panującymi regułami gry, zawsze przynosi zysk, absolutnie zawsze! Co więcej, blog przypomina pod tym względem wino, którego wartość i cena rosną z każdym kolejnym dniem.
 

2) Bo blog firmowy to więcej wejść na stronę

Im więcej na blogu firmowym artykułów na różne tematy (mniej lub bardziej) związane z twoją działalnością, tym większa szansa, że ktoś wejdzie na twoją stronę i zobaczy twoją ofertę. Każdy kolejny wpis zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia Twojej oferty w Google.
 

3) Bo długi ogon czyni cuda

Długi ogon to mocno sprecyzowane zapytania zbudowane z kilku wyrazów, które Twoi potencjalni klienci wpisują do wyszukiwarki. Mając blog firmowy, możesz wykorzystać w tekstach nawet najrzadziej wpisywane frazy i w ten sposób zdobywać nowych klientów.

Co więcej, jest duża szansa, że po wpisaniu tych rzadkich fraz do wyszukiwarki, zobaczysz swoją stronę na wysokich miejscach w Google. Naprawdę grzechem byłoby tego nie wykorzystać!
 

4) Bo jeśli kupować, to tylko od eksperta

Masz sklep internetowy, do którego dołączony jest blog z poradami? Ludzie wezmą Cię za eksperta, nawet jeśli na dzień dzisiejszy jeszcze nim nie jesteś. Internauci mimo wszystko nadal wierzą w słowo pisane.

Dlaczego warto pozycjonować się na specjalistę w swojej branży? Ponieważ klienci chętniej kupują od tych, którzy sprawiają wrażenie, że „znają się na rzeczy”, niż od tych, którzy nawet nieświadomie dają do zrozumienia, że są amatorami.
 

5) Bo to darmowy pracownik, który pozyskuje klientów

Profesjonalny wpis na blog firmowy, zwłaszcza jeśli to tekst typu evergreen content (czyli na temat, który nigdy się nie starzeje, bo jest wyszukiwany bez względu na okoliczności), będzie przez wiele miesięcy, a nawet lat pozyskiwał ruch na Twoją stronę firmową lub do sklepu internetowego. Dzień i noc. Bez najmniejszej nawet przerwy na odpoczynek.
 

6) Bo to twoja reklama, która praktycznie nic nie kosztuje

Wirusowy wpis na blogu firmowym będzie szeroko udostępniany i dyskutowany. Trudno o tańszą i bardziej skuteczną reklamę. Jednak żeby osiągnął taki status, musi być najpierw drobiazgowo przygotowany.
 

7) Bo generuje wyższe pozycje w Google

Blog firmowy to lepsze pozycjonowanie strony, ponieważ Google lubi witryny, które są często aktualizowane o nowe, wartościowe treści. Lubi i nagradza je wyższymi pozycjami.
 

8) Bo pomaga rozbudować bazę mailową

Mając blog firmowy, możesz za jego pomocą rozbudowywać swoją bazę e-mailową. Wystarczy w artykułach umieścić formularze zapisu na newsletter. Im lepszy tekst, im bardziej porywający, im bardziej wartościowy, tym większa szansa na przekonanie czytelnika, by zostawił ci swój adres e-mail.
 

9) Bo z niego dowiesz się, co boli twoich klientów

Blog firmowy to niepowtarzalna szansa kontaktu z klientami. To możliwość czytania komentarzy i odpowiadania na nie. W komentarzach ukryte są obawy, żale, potrzeby i emocje twoich obecnych i przyszłych klientów. Czytelnicy bloga firmowego mogą też za jego pomocą mniej oficjalnie wyrażać opinie o twoich produktach czy wreszcie zadawać rozmaite pytania.
 

10) Bo to sposób na wykorzystanie remarketingu

Wystarczy zamontować odpowiedni kod Adwords, by osoba, która wejdzie na artykuł na blogu firmowym, natykała się potem w sieci na twoje reklamy.

 


 

Kiedy warto założyć blog firmowy?

Z mojego doświadczenia wynika, że powinieneś pomyśleć o blogu firmowym, jeśli:

  • Twoja firma ma stronę internetową, na której z reguły nic się nie dzieje, bo jest rzadko aktualizowana; w efekcie marnuje szanse na to, żeby zdobywać więcej klientów z wyszukiwarki Google
  • prowadzisz sklep internetowy i chcesz budować swoją markę na solidnych fundamentach, a przy okazji wesprzeć sprzedaż produktów
  • chcesz w możliwie najpełniejszy sposób wytłumaczyć klientom, jak działa twój produkt lub usługa
  • chcesz rozwiewać wątpliwości klientów na temat produktu lub usługi
  • chcesz konsekwentnie, długofalowo budować swoją markę osobistą / markę produktu
  • chcesz stać się rozpoznawalny w swojej branży

 


 

Masz pytania dotyczące prowadzenia bloga firmowego? Napisz do mnie, jestem zawodowym copywriterem:

 


 

 


 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copy link
Powered by Social Snap