Posty na Facebooka (LinkedIn) dla szkoły językowej
Facebookowe posty dla szkoły językowej: co porusza internautów?
Można wrzucać śmieszne memy, słodkie kotki albo posty typu RTM (real time marketing).
Tym jednak, co działa zawsze i co zapada czytelnikom w pamięci, są teksty storytellingowe oraz case study (historie sukcesu).
A najlepiej połączenie obu tych rzeczy.
Dobrze opowiedziana historia sukcesu Twojego ucznia to najlepsza i zarazem najtańsza reklama Twojej szkoły.
Ludzie uwielbiają opowieści, w których bohater zaczyna dosłownie z poziomu trawy i dzięki ciężkiej pracy, regularnej nauce języka – dochodzi na sam szczyt.
Skuteczna (punktu widzenia Twojego biznesu edukacyjnego) będzie też sytuacja odwrotna, czyli historia o tym, jak bohater – z powodu braku znajomości języka – traci jakąś życiową szansę.
Posty na FB szkoły językowej: opinia mojego klienta
Pomysłowość, lekkość i terminowość to trzy słowa, jakimi mogę opisać Maćka.
Wszystkie projekty zostały zrealizowane według moich wskazówek i to merytorycznie z najwyższą jakością.
Po prostu dziękuję i szczerze polecam każdemu.
[Justyna Miś, Szkoła Języka Angielskiego Success School]
Zobacz opinię agencji marketingowej, która zamawia u mnie posty na FB (również dla szkół językowych):
Opinia klienta: tworzenie postów na FB (pdf)
Post szkoły językowej: do czego jeszcze można go wykorzystać?
Można przeczytać go do kamery i filmik opublikować na Facebooku, LinkedInie, Twitterze albo na stronie szkoły językowej.
Można też wyciąć z niego najlepsze cytaty, włączyć Canvę, wkleić je do szablonu i wrzucić do mediów społecznościowych.
Można wreszcie umieścić go w newsletterze Twojej szkoły.
Tak naprawdę jednak zastosowań może być dużo więcej. Dlatego płacąc za napisanie posta, pomyśl od razu o tym, w jaki sposób wykorzystasz otrzymaną treść.
Przykład
Oto jeden z moich postów: