Kurs pisania: do kogo kieruję moją ofertę?

kurs copywritingu dla katolików


 


 
Zobacz, kogo chcę uczyć copywritingu i sztuki kreatywnego pisania.

Dowiedz się więcej o założeniach tego elitarnego kursu.
 


 

Pisanie to misja

Moje zawodowe motto brzmi: zmieniam świat dobrymi słowami.

W swojej copywriterskiej pracy staram się wyznaczać jasne granice.

Podejmuję się współpracy z klientami tylko wtedy, kiedy mam pewność, że to, co dla nich stworzę, będzie zmieniało ludzi na lepsze.

Jeśli widzę, że moje teksty będą mogły spowodować coś nieetycznego – wtedy od razu rezygnuję.

Odrzucam zlecenia dotyczące wszystkiego, co szkodzi, uzależnia, deprawuje albo jest niezgodne z moją wiarą.

Owszem, tracę przez to bardzo dużo zleceń, ale mam czyste sumienie.

A to więcej niż bezcenne.
 


 

Dobrym tekstem możesz zrobić wszystko. Absolutnie wszystko

Wiesz, co długo powstrzymywało mnie przed uruchomieniem kursu pisania?

Świadomość tego, że słowa mają ogromną siłę oddziaływania.

Zdawałem sobie sprawę, że to, czego nauczę moich kursantów, wyposaży ich w potężną broń.

Że będą potrafili czarować słowami, przekonywać do swoich racji, wpływać na decyzje podejmowane przez innych.

Doszedłem do wniosku, że nie chcę szkolić kogoś, kto wykorzysta potem zdobytą wiedzę do wspierania działań niezgodnych z moim światopoglądem.

Dlatego postanowiłem podejść do sprawy z innej strony.
 


 

Kurs pisania: copywriting z wartościami

Nie cierpię typowego copywritingu, nigdy tego nie kryłem.

Te różne słowne gierki, te chwyty mające złapać klienta w pułapkę, te triki wykorzystujące ludzką słabość…

Zawsze miałem na to alergię. Wiele razy z tego powodu doświadczałem konfliktu sumienia.

Aż w końcu przestałem certolić się w tańcu i zacząłem regularnie odmawiać współpracy wszystkim, z którymi nie było mi po drodze.

Wierzę, że copywriting może być czysty i moralny.

Tego, jak to zrobić, chcę uczyć na kursie.
 


 

Lustro

Czy można być copywriterem i codziennie móc sobie spojrzeć w lustro bez wyrzutów sumienia?

Czy da się pisać artykuły na tematy, które nie powodują psychicznego dyskomfortu u ich autora?

Jestem święcie przekonany, że to wykonalne, dlatego chcę uczyć właśnie takiego podejścia do sprawy.
 


 

Kurs pisania dla jasno sprecyzowanej grupy docelowej

Postanowiłem mocno zawęzić grupę potencjalnych uczniów.

Wiem, że to ryzykowne i że wielu to pewnie wyśmieje.

Może się okazać, że stracę przez to okazję do zarobku, ale nie robię tego kursu dla pieniędzy.

Robię to przede wszystkim dla idei.
 


 

Kurs pisania dla freelancerów i nie tylko

Mój kurs adresowany będzie głównie do przyszłych / obecnych freelancerów chcących zarabiać na pisaniu.

Drugą grupą, do której zamierzam dotrzeć, są właściciele firm, którzy chcą zdobyć przewagę rynkową dzięki skutecznym tekstom.
 


 

Chcesz zmieniać świat dobrymi słowami?

Będę uczył pisania tych, którzy podobnie jak ja, chcą zmieniać świat dobrymi słowami.

Tych, którzy w swoich codziennych decyzjach starają się stawać po „jasnej stronie mocy” i którzy w swoich wyborach życiowych kierują się etyką chrześcijańską.

Jeśli jesteś taką osobą, zapraszam Cię na pierwszy w Polsce kurs kreatywnego pisania / copywritingu dla katolików.
 


 

Dlaczego kurs pisania dla katolików?

Z dwóch powodów:

Po pierwsze, dzięki temu minimalizuję ryzyko, że wyszkolę kogoś, kto wykorzysta swoje umiejętności w niekoniecznie dobrych celach.

Wiem, że ta metoda „filtrowania” kursantów nie jest idealna, delikatnie mówiąc.

Niestety, nie znalazłem nic lepszego, przynajmniej na ten moment.

Po drugie, zależy mi na tym, by uczyć pisania tych ludzi, dla których wartości chrześcijańskie (i konserwatywne) są ważne.

Wierzę, że mój kurs będzie początkiem ich spektakularnej kariery.

I że zrobią ze zdobytej u mnie wiedzy naprawdę dobry użytek.
 


 

Dowiedz się więcej o kursie pisania

Więcej o założeniach mojego kursu przeczytasz tutaj:

Kurs copywritingu i kreatywnego pisania (z osobistym mentorem)


 


 

Podoba Ci się taka wizja?

 

Chcesz, żebym został Twoim osobistym mentorem?

 
Skontaktuj się ze mną:
 

 


 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *