Kurs copywritingu i kreatywnego pisania dla początkujących [start: grudzień 2020 roku]

kurs pisania kurs copywritingu

 


 
W skrócie:

1) W grudniu 2020 rusza mój roczny kurs copywritingu i kreatywnego pisania.

2) Kurs będzie mocno elitarny. Planuję wyszkolić stosunkowo niewielką grupę osób.

3) Będzie jednak bardzo atrakcyjny cenowo.

4) Nauka będzie odbywać się w trybie „jeden na jeden”.

5) Będę osobistym mentorem, który pomaga uczniowi we wszystkim przez cały rok.

6) Będę uczył każdego kursanta tak długo, aż uznam, że jest naprawdę gotowy, by rzucić się na głęboką wodę i zacząć zarabiać na pisaniu.

7) Pozyskam dla niego pierwszych klientów.

8) Pomogę zdobyć pierwsze cenne referencje.

9) Pomogę mu też odpalić prawdziwą tekstową petardę. Dzięki niej zyska rozpoznawalność w branży i jego kariera pisarska ostro ruszy z miejsca.
 


 

Kim jestem i dlaczego warto uczyć się copywritingu właśnie ze mną?

Jestem copywriterem i scenarzystą.

Zajmuję się pisaniem (zawodowo) od niemal 10 lat.

Mam za sobą tysiące długich godzin kreatywnej pracy.

Zanim dotarłem na szczyt, popełniłem wszystkie możliwe błędy.

Dzięki temu będę potrafił Cię przed nimi skutecznie uchronić.

Dowiedz się więcej o mnie
 


 

Najlepsza reklama moich umiejętności

Zamiast pisać o tym, że wykonywałem zlecenia dla topowych polskich agencji reklamowych (co akurat jest prawdą) albo że pracowałem dla prestiżowych klientów (co też jest prawdą), pokażę Ci parę moich tekstów:

KLIKNIJ TUTAJ
 

„200–300 tysięcy straty. Co miesiąc. Naprawdę stać Cię na taką rozrzutność?”

Poruszający artykuł opublikowany na blogu Coraz Lepszej Firmy. (przeczytaj)
 

„Opowieść o miłości, która nigdy się nie kończy”

Barwna, epicka historia opublikowana na blogu marki Crobbe. (przeczytaj)
 

„Tatuś Muminka na drodze gniewu”

Czy da się połączyć bajkę „Muminki” z filmem „Mad Max”? (przeczytaj)
 

Ranking blogów, jakiego jeszcze nie było

Ten tekst odbił się bardzo szerokim echem w blogosferze. (przeczytaj)
 

„Bajka o chrobotku reniferowym”

Zanim przeczytasz, przygotuj sobie zapas chusteczek (przeczytaj)
 

„12 rzeczy, którymi sprawisz ludziom radość”

Najczęściej udostępniany tekst jaki kiedykolwiek napisałem (przeczytaj)
 

Jak opisać zapach szkła?

Opisy produktów mogą być pasjonującą lekturą! (przeczytaj)
 

Moje wyznanie wiary

O tym, co w życiu najważniejsze (przeczytaj)
 
Zobacz cały mój blog

 


 

Lista zagadnień poruszanych na kursie copywritingu

Idea jest następująca: chcę nauczyć Cię zarabiania na pisaniu nie tylko tekstów reklamowych, lecz również wszystkich innych.

Dlatego też wstępna lista zagadnień kursu wygląda następująco:
 
 
1) Pisanie tekstów na strony i blogi firmowe
Jedno z najczęściej występujących zleceń.

Największa zaleta: czas jego trwania. W przypadku prowadzenia bloga firmowego mogą to być długie miesiące, a nawet lata.

Zdecydowanie jest więc o co walczyć!
 
 
2) Tworzenie opisów produktów
Liczba sklepów internetowych stale rośnie.

Nietrudno zgadnąć, że zapotrzebowanie na skuteczne opisy produktów także będzie coraz większe.

Dodajmy do tego osoby handlujące na Allegro, które również potrzebują dobrych tekstów, a okaże się, że umiejętność tworzenia tego typu form warta jest każdych pieniędzy!
 
 
3) Pisanie tekstów reklamowych (artykułów sponsorowanych itp.)
Artykuły sponsorowane są zazwyczaj okrutnie nudne.

A przecież nie musi tak być.

Nauczę Cię, jak napisać taki tekst, żeby każdy czytał go z wypiekami na twarzy.
 
 
4) Tworzenie scenariuszy spotów i innych form
Niezwykle cenna umiejętność.

Tym bardziej, że świat coraz mocniej wchodzi w wideo.
 
 
5) Pisanie tekstów literackich (bajek dla dzieci, piosenek itp.)
W pewnym momencie poczujesz, że musisz mieć odskocznię od pracy stricte copywriterskiej.

Dla wielu takim obszarem kreatywnego działania są na przykład bajki dla dzieci.

Warto rozwijać tę bardziej literacką gałąź swojej twórczości.

Nie tylko po to, żeby zdywersyfikować swoje źródła dochodu.
 
 
6) Pisanie e-booków
Zaskakująco dużo ludzi bierze się za pisanie e-booków.

Część z nich ma sprecyzowany pomysł na książkę, ale brak im umiejętności przelewania swoich myśli na papier.

To kolejne z dodatkowych źródeł zarobkowania, które może być w Twoim zasięgu.
 
 
7) Tworzenie mocnego portfolio
Klienci patrzą z reguły na dwie sprawy: na Twoje referencje oraz na portfolio.

Chcąc zdobywać zlecenia, musisz zadbać o jedno i drugie.
 
 
8) Zdobywanie i utrzymywanie przy sobie klientów
Zasada jest prosta: raz zdobytego klienta nie powinno się wypuszczać z rąk.

Między innymi dlatego, że o wiele mniej wysiłku kosztuje utrzymanie starego klienta niż pozyskanie nowego.
 
 
9) Zasady produktywności
Bycie freelancerem to zajęcie zdecydowanie długodystansowe.

Podobnie jak w maratonie, tutaj o wyniku decyduje mądre wykorzystywanie energii oraz rozłożenie sił.
 


 

To tylko część oferty

Całość, w tym jeden punkt kursu, który jest totalną petardą, zaprezentuję w najbliższych dniach.

Dzięki temu elementowi szkolenia będzie Ci dużo łatwiej pozyskiwać klientów na swoje usługi.
 


 

Czego jeszcze będę uczył na kursie?

To będzie więcej niż tylko przekazywanie wiadomości.

Będę pracował z Tobą w trybie „jeden na jeden”.

Tak jak osobisty mentor.

Nie chcę robić kursu, w którym po zakończeniu nauki człowiek jest pozostawiany samemu sobie (na zasadzie: „radź se sam”).

Dlatego pomogę Ci stworzyć ofertę, dzięki której zdobędziesz swoich pierwszych klientów.

Razem z Tobą poszukam dziedziny, która jest Twoją mocną stroną i w której warto się specjalizować. To ważne, bo to właśnie specjalizacja jest kluczem do sukcesu w tej branży.

Pokażę Ci, jak startować do konkretnych zleceń.

Pomogę Ci również ogarnąć pierwsze zlecone teksty, żeby klient był z Ciebie więcej niż zadowolony.

Chcę postawić na jakość, żeby każdy, kto przejdzie to szkolenie, zdecydowanie wyróżniał się potem na copywriterskim rynku.

Co więcej, będę pracował z każdym kursantem tak długo, aż uznam, że nadaje się on do skoku na głęboką wodę i że jest już w stanie zacząć samodzielnie zarabiać na pisaniu.

Między innymi dlatego mój kurs będzie trwał aż rok.

I jeszcze taki drobiazg: nauczę Cię wszystkiego, co sam umiem.
 


 

Dlaczego kurs copywritingu i kreatywnego pisania?

Dlaczego będę uczył zarówno jednego, jak i drugiego?

Dlaczego na kursie dowiesz się nie tylko tego, jak tworzyć treści reklamowe, lecz również tego, jak pisać scenariusz, bajkę dla dzieci czy tekst piosenki?

Ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że warto być wszechstronnym i szukać inspiracji wszędzie, gdzie to tylko możliwe.

Twórca, który ma szerokie horyzonty, pisze teksty bardziej skuteczne, mocniej przemawiające do czytelnika.

Każde jego zdanie jest barwne i pełne emocji.

Każdego jego słowo ma moc.
 


 

Pomogę Ci wypłynąć na szerokie wody!

Otrzymuję każdego dnia różnego rodzaju zapytania od klientów.

Chcę podzielić się tymi zleceniami z Tobą!

Dzięki temu ruszysz z miejsca.

Dostaniesz pierwsze referencje.

Maszyna pójdzie w ruch!

Przekonasz się, jak działa efekt kuli śnieżnej.

Zobaczysz, jak jeden projekt zaczyna przyciągać następne.

I jak jeden zadowolony klient poleca Cię kolejnemu.
 


 

Chcesz, żeby klienci pisali tak o Tobie?

A skoro już mowa o polecaniu…

Rzuć okiem na entuzjastyczne opinie wystawione przez moich klientów.

Ty też możesz regularnie otrzymywać podobne referencje!

Pokażę Ci, co robić i jak pisać, żeby zasłużyć na tak wysokie noty:

 


 

Czy to wszystko, na co mój uczeń będzie mógł liczyć?

Oczywiście, że nie!

Ci, którzy mnie znają, dobrze wiedzą, że zawsze daję z siebie więcej niż całe serducho 🙂
 


 

Kogo chcę zaprosić w pierwszej kolejności?

To będzie prawdopodobnie jedyny kurs copywritingu w Polsce adresowany w głównej mierze do katolików / osób o światopoglądzie chrześcijańskim.

Dlaczego właśnie do nich?

Ponieważ chcę uczyć pisania tych, którzy podobnie jak ja, chcą zmieniać świat dobrymi słowami i którzy w swoich codziennych decyzjach starają się stawać po „jasnej stronie mocy”.

Kurs przeznaczony będzie zarówno do freelancerów chcących zarabiać na pisaniu, jak do tych, którzy prowadzą swoje firmy i chcą zdobyć przewagę dzięki skutecznym tekstom.
 


 

Zobacz, dlaczego mój kurs adresuję akurat do katolików:

Poznaj motywy tej decyzji:
 

Dla kogo będzie mój kurs copywritingu i kreatywnego pisania?


 


 

Planowany start kursu: pod koniec 2020 roku.

 


 

Chcesz mieć takiego fajnego nauczyciela pisania?

 
Napisz do mnie przez formularz albo skomentuj ten wpis.
 
Bez obaw: nic nie ryzykujesz i do niczego się tym nie zobowiązujesz.
 
Chcę jedynie wstępnie oszacować zainteresowanie kursem.

 


 

Dlaczego warto zostać copywriterem?

KLIKNIJ TUTAJ
 
Umiejętność pisania może diametralnie zmienić Twoje życie.
 
Dzięki pisaniu tekstów reklamowych, artykułów, bajek, scenariuszy, piosenek i całej reszty różnych innych rzeczy, zdobędziesz nie tylko pieniądze.
 
Uda Ci się również spełnić parę swoich marzeń.
 
Co więcej, pisanie otworzy Ci drzwi, które dziś są dla Ciebie zamknięte.
 
Tak było w moim przypadku.
 
Mam gorącą nadzieję, że w Twoim będzie podobnie.
 
 


 

Dlaczego w ogóle warto uczyć się pisania?

KLIKNIJ TUTAJ
 
Wbrew temu, co teraz myślisz, w pisaniu… nie chodzi wcale o pisanie! To czynność dużo bardziej złożona.
 
1) Pisanie uczy logicznego, precyzyjnego myślenia. To bezcenna umiejętność, dzięki której już na starcie wyprzedzisz swoich konkurentów.
 
2) Pisanie uczy komunikowania się z innymi ludźmi. Wyrażania się w sposób maksymalnie prosty i zrozumiały. Naucz się tego, a trafisz ze swoim przekazem do każdego na tej planecie.
 
3) Pisanie uczy empatii. Wpatrywania się w drugiego człowieka. Odczytywania jego potrzeb. Odbierania subtelnych sygnałów, które wysyła.
 
4) Pisanie uczy spostrzegawczości. Zwracania uwagi na detale, na które inni wzruszają ramionami.
 
5) W każdym z tych punktów zamiast słowa „pisanie” możesz wstawić „copywriting” i będzie ono nadal prawdziwe.
 


 

Gdzie zarabiać na pisaniu?

KLIKNIJ TUTAJ
 
Copywriting daje co prawda szansę na zarabianie pieniędzy bez wychodzenia z domu, ale jest to zajęcie, które dość szybko powoduje znużenie i wypalenie. Szczególnie u ludzi, których mocno rozsadza kreatywność.
 
Skąd o tym wiem? Nie tylko z autopsji.
 
Znam wielu ludzi, którzy startowali z ogromnymi chęciami i szybko przekonywali się na własnej skórze, że zwyczajnie się w tej branży męczą.
 
Dlatego nie tylko warto, ale i trzeba szukać sposobów na rozwój, spełnienie i dodatkowy dochód – również poza sferą copywritingu.
 
Tego jak to zrobić, będę uczył na kursie.
 
 


 

6 Comments

  1. Cześć Macieju,
    Bardzo chętnie podniosę swoje umiejętności pisania. Mam cały czas problemy ze stylem, choć przez lata zrobiłem postępy, to nadal chcę się uczyć. W linku zostawiłem mój najnowszy tekst. Jestem ciekawy, czy według Ciebie mam potencjał i co jeszcze z takim „dziadkiem”, jak ja da się zrobić, czy nadaje się jedynie już do utylizacji 🙂

  2. Mocno zaintrygowała mnie zapowiedź Twojego kursu. Nie jestem copywriterem. Pracuję w branży UX. Jednym z elementów projektowania jest UX Writing. Empatia, natomiast, to jedna z kluczowych cech jakie musi posiadać UX Designer. Z opisu Twojego kursu wynika, że rozwinę umiejętności, które potrzebne są również w mojej branży.
    Czy istnieje zatem szansa, że taka osoba jak ja będzie mogła z niego skorzystać ? 🙂

  3. Byłbym zainteresowany szczegółami takiego kursu. Pióro mam podobno lekkie, horyzonty staram się wciąż poszerzać, jestem kreatywny językowo – szukam możliwości wykorzystania tych umiejętności zarobkowo, stąd od jakiegoś czasu śledzę zagadnienie copywritingu oraz, ogólniej mówiąc, tworzenia treści internetowych. Jestem tu zupełnie nowy, ale mam zapał 🙂 Chętnie dowiem się więcej o takiej współpracy.

  4. Poproszę o więcej szczegółów. Jestem zainteresowana takim kursem. Skończyłam filologię polską i zawsze kochałam pisać, móc przelać swoje myśli na kartkę. Niestety praca w logistyce nie jest pracą kreatywną. Zawsze marzyłam o tym, żeby zrobić coś dla siebie, na przykład napisać bajkę, albo rozpocząć współpracę z firmą, która pozwoli mi się rozwinąć literacko/edytorsko. Pozdrawiam

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *