KURS COPYWRITINGU I KREATYWNEGO PISANIA: z osobistym mentorem, dla początkujących, online

kurs copywritingu


Z ostatniej chwili:

 

Z powodu nagłej i ciężkiej choroby jestem zmuszony przesunąć premierę kursu o około miesiąc.

 

Sprawa ruszy zatem dopiero w połowie lutego 2021 roku. Bardzo przepraszam za opóźnienie!

 

Zmianie uległa również cena kursu (o czym poniżej).

 


 

Kurs copywritingu: 10 najważniejszych informacji

 

1)

Kurs przeznaczony będzie dla osób początkujących i prowadzony w trybie online.

 
 

2)

Głównymi tematami kursu będą: a) nauka copywritingu, b) nauka pisania tekstów literackich.

 
 

3)

Kurs będzie elitarny.

 

Zamierzam wyszkolić stosunkowo niewielką liczbę osób.

 
 

4)

Największym atutem tego szkolenia będzie mentoring.

 

Będę osobiście pomagał każdemu uczniowi we wszystkim przez cały rok.

 
 

5)

Pozyskam dla niego pierwszych klientów i pomogę zdobyć pierwsze cenne referencje.

 
 

6)

Pomogę mu też stworzyć prawdziwą tekstową petardę.

 

Dzięki niej zyska rozpoznawalność w branży i jego kariera pisarska ostro ruszy z miejsca.

 
 

7)

Najlepsi kursanci będą mogli zostać moimi współpracownikami.

 
 

8)

Cena: postanowiłem zrezygnować z opcji 29 oraz 99 złotych miesięcznie na rzecz jednej stawki wynoszącej 59 złotych miesięcznie.

 

Opłata będzie pobierana w comiesięcznych ratach.

 

Dostępna będzie również wersja darmowa (za 0 złotych), choć mocno okrojona.

 
 

9)

Czas trwania kursu: jeden rok (z możliwością przedłużenia o kolejne miesiące).

 

W dowolnym momencie będzie można zakończyć udział w szkoleniu, bez żadnych konsekwencji.

 
 

10)

Uwielbiam proste rozwiązania, dlatego do kursu nie będzie potrzebny żaden sprzęt typu kamera + mikrofon.

 

Wystarczy sam dostęp do skrzynki mailowej i chęć do nauki.

 

 


 

Kim jestem?

Jestem copywriterem i scenarzystą.

Zajmuję się pisaniem (zawodowo) od niemal 10 lat.

Mam za sobą tysiące długich godzin kreatywnej pracy.

Zanim dotarłem na szczyt, popełniłem wszystkie możliwe błędy.

Dzięki temu będę potrafił Cię przed nimi skutecznie uchronić.

Dowiedz się więcej o mnie
 


 

Co potrafię?

Zamiast pisać o tym, że:

– wykonywałem zlecenia dla topowych polskich agencji reklamowych, co akurat jest prawdą,

– albo że pracowałem dla prestiżowych klientów, co też jest prawdą,

pokażę Ci parę moich tekstów:

KLIKNIJ TUTAJ
 

„200–300 tysięcy straty. Co miesiąc. Naprawdę stać Cię na taką rozrzutność?”

Poruszający artykuł opublikowany na blogu Coraz Lepszej Firmy. (przeczytaj)
 

„Opowieść o miłości, która nigdy się nie kończy”

Barwna, epicka historia opublikowana na blogu marki Crobbe. (przeczytaj)
 

„Tatuś Muminka na drodze gniewu”

Czy da się połączyć bajkę „Muminki” z filmem „Mad Max”? (przeczytaj)
 

Ranking blogów, jakiego jeszcze nie było

Ten tekst odbił się bardzo szerokim echem w blogosferze. (przeczytaj)
 

„Bajka o chrobotku reniferowym”

Zanim przeczytasz, przygotuj sobie zapas chusteczek (przeczytaj)
 

„12 rzeczy, którymi sprawisz ludziom radość”

Najczęściej udostępniany tekst jaki kiedykolwiek napisałem (przeczytaj)
 

Jak opisać zapach szkła?

Opisy produktów mogą być pasjonującą lekturą! (przeczytaj)
 

Moje wyznanie wiary

O tym, co w życiu najważniejsze (przeczytaj)
 
Zobacz cały mój blog

 


 

Jak będzie wyglądał mój kurs pisania?

Będę pracował z Tobą w trybie „jeden na jeden”, jak osobisty mentor.

Nie chcę robić kursu, w którym po zakończeniu nauki człowiek jest pozostawiany samemu sobie.

Dlatego pomogę Ci stworzyć ofertę, dzięki której zdobędziesz swoich pierwszych klientów.

Razem z Tobą poszukam dziedziny, która jest Twoją mocną stroną i w której warto się specjalizować.

Pokażę Ci, jak startować do konkretnych zleceń.

Pomogę Ci również ogarnąć pierwsze zlecone teksty, żeby klient był z Ciebie więcej niż zadowolony.

Chcę postawić na jakość, żeby każdy, kto przejdzie to szkolenie, zdecydowanie wyróżniał się potem na copywriterskim rynku.

I jeszcze taki drobiazg: nauczę Cię wszystkiego, co sam umiem.

Więcej szczegółów: jeszcze w tym miesiącu.
 


 

Kogo chcę wyszkolić?

KLIKNIJ TUTAJ
 
Ilu jest copywriterów w Polsce? Lekko licząc, jakieś kilka(naście) tysięcy.
 
Jednak kiedy odsyłam zgłaszających się do mnie klientów – do mojej konkurencji, wtedy dzieje się coś dziwnego.
 
Ludzie ci mówią wprost, że nie chcą, żeby teksty dla nich pisał ktoś inny!
 
Dlatego wyszkolę Cię tak, żeby Twoje prace były co najmniej tak dobre jak moje.
 
Dzięki temu będziesz mógł zostać moim współpracownikiem.
 


 

Czego będę chciał Cię nauczyć?

Zarabiać można nie tylko na pisaniu tekstów reklamowych, lecz również tych bardziej literackich.

Dlatego wstępna lista zagadnień, które będę chciał poruszyć na kursie, wygląda następująco:

KLIKNIJ TUTAJ
 
 
1) Pisanie tekstów na stronę internetową, blog firmowy, landing page
Jedno z najczęściej występujących zleceń.
 
Największa zaleta: czas jego trwania. Szczególnie w przypadku prowadzenia bloga firmowego mogą to być długie miesiące, a nawet lata.
 
Zdecydowanie jest więc o co walczyć!
 
 
2) Tworzenie opisów produktów
Liczba sklepów internetowych stale rośnie. Wzrosty w branży e-commerce w 2020 roku są rekordowe. Ten trend będzie się nasilał.
 
Nietrudno więc zgadnąć, że zapotrzebowanie na skuteczne opisy produktów także będzie coraz większe.
 
Dodajmy do tego osoby handlujące na Allegro, które również potrzebują dobrych tekstów, a okaże się, że umiejętność tworzenia tego typu form warta jest każdych pieniędzy!
 
 
3) Pisanie tekstów reklamowych (artykułów sponsorowanych, treści mailingów itp.)
Artykuły sponsorowane są zazwyczaj okrutnie nudne.
 
A przecież nie musi tak być.
 
Nauczę Cię, jak napisać taki tekst, żeby każdy czytał go z wypiekami na twarzy.
 
 
4) Tworzenie scenariuszy spotów i innych form
Niezwykle cenna umiejętność.
 
Tym bardziej, że świat coraz mocniej wchodzi w wideo.
 
 
5) Pisanie tekstów literackich (bajek dla dzieci, piosenek itp.)
W pewnym momencie poczujesz, że musisz mieć odskocznię od pracy stricte copywriterskiej.
 
Dla wielu takim obszarem kreatywnego działania są na przykład bajki dla dzieci.
 
Warto rozwijać tę bardziej literacką gałąź swojej twórczości.
 
Nie tylko po to, żeby zdywersyfikować swoje źródła dochodu.
 
 
6) Pisanie e-booków
Zaskakująco dużo ludzi bierze się za pisanie e-booków.
 
Część z nich ma sprecyzowany pomysł na książkę, ale brak im umiejętności przelewania swoich myśli na papier.
 
To kolejne z dodatkowych źródeł zarobkowania, które może być w Twoim zasięgu.
 
 
7) Tworzenie mocnego portfolio
Klienci patrzą z reguły na dwie sprawy: na Twoje referencje oraz na portfolio.
 
Chcąc zdobywać zlecenia, musisz zadbać o jedno i drugie.
 
 
8) Zdobywanie i utrzymywanie przy sobie klientów
Zasada jest prosta: raz zdobytego klienta nie powinno się wypuszczać z rąk.
 
Między innymi dlatego, że o wiele mniej wysiłku kosztuje utrzymanie starego klienta niż pozyskanie nowego.
 
 
9) Zasady produktywności
Bycie freelancerem to zajęcie zdecydowanie długodystansowe.
 
Podobnie jak w maratonie, tutaj o wyniku decyduje mądre wykorzystywanie energii oraz rozłożenie sił.
 
 
10) Promowanie swojej działalności i budowanie marki osobistej
Jeśli chcesz odnieść sukces w tej branży, musisz się promować. Nauczę Cię, jak myśleć perspektywicznie i działać długofalowo.
 


 

Dlaczego kurs copywritingu i kreatywnego pisania?

Dlaczego będę uczył jednego i drugiego?

KLIKNIJ TUTAJ
 
Dlaczego na kursie dowiesz się nie tylko tego, jak tworzyć treści reklamowe, lecz również tego, jak pisać scenariusz, bajkę dla dzieci czy tekst piosenki?
 
Ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że warto być wszechstronnym i szukać inspiracji wszędzie, gdzie to tylko możliwe.
 
Twórca, który ma szerokie horyzonty, pisze teksty bardziej skuteczne, mocniej przemawiające do czytelnika.
 
Każde jego zdanie jest barwne i pełne emocji.
 
Każdego jego słowo ma moc.
 


 

Dlaczego jeszcze warto uczyć się pisania tekstów reklamowych i literackich?

Odpowiedź jest prozaiczna: dla pieniędzy.

Na teksty copywriterskie jest o niebo większe zapotrzebowanie niż na wszystko, co można streścić w słowie „literatura”.

Dlatego nawet jeśli czujesz, że pisanie książek, powieści, bajek dla dzieci jest Twoim życiowym powołaniem, to będę Cię gorąco namawiał do nauki copywritingu.

Zyskasz umiejętność, którą łatwo zmonetyzować.

A przy okazji nauczysz się pisać maksymalnie zwięźle i zrozumiale.

To zawsze Ci się przyda.
 


 

Nad czym będziemy pracować przez cały rok?

Nad tekstami, które pozwolą Ci się wybić w branży.

KLIKNIJ TUTAJ
 
Będą to między innymi:
 
1) Strona internetowa naprawdę zachęcająca do współpracy
 
2) Mocne portfolio, które przekona klientów do Ciebie
 
3) Blog, który pomoże Ci zdobywać serca i portfele klientów
 
4) Pierwsza książka, którą napiszesz (książka dla dzieci / dla dorosłych)
 
5) Pierwszy poradnik / ebook, który wydasz lub wyślesz do wydawnictwa
 
6) Scenariusz filmu / sztuki teatralnej, który napiszesz na prestiżowy konkurs
 


 

Pomogę Ci wypłynąć na szerokie wody!

Pomogę Ci zdobyć pierwszych klientów.

Dzięki temu dostaniesz pierwsze referencje.

Maszyna pójdzie w ruch!

Przekonasz się, jak działa efekt kuli śnieżnej.

Zobaczysz, jak jeden projekt zaczyna przyciągać następne.

I jak jeden zadowolony klient poleca Cię kolejnemu.
 


 

Chcesz, żeby klienci pisali tak o Tobie?

A skoro już mowa o polecaniu…

Rzuć okiem na entuzjastyczne opinie wystawione przez moich klientów.

Ty też możesz regularnie otrzymywać podobne referencje!

Pokażę Ci, co robić i jak pisać, żeby zasłużyć na tak wysokie noty:

 


 

Kurs czerpiący z mistrzowskich lekcji gry na instrumencie

Nie bez powodu wspomniałem na wstępie o tym, że przez 12 lat ćwiczyłem grę na instrumentach muzycznych.

Tworząc ten kurs, postanowiłem sięgnąć do metod, które poznałem w elitarnej krakowskiej szkole artystycznej, do której uczęszczałem przez 6 lat.

Konkretnie: do indywidualnych lekcji, w których uczeń skupia się na rzeźbieniu drobnych elementów składających się na epicki utwór.
 


 

Czy to wszystko, na co mój uczeń będzie mógł liczyć?

Oczywiście, że nie!

Ci, którzy mnie znają, dobrze wiedzą, że zawsze daję z siebie więcej niż całe serducho.
 


 

W jaki sposób kurs będzie prowadzony?

Uwielbiam dwie rzeczy: prostotę i sprawdzone rozwiązania.

Właśnie dlatego postanowiłem oprzeć całą komunikację na starym, poczciwym e-mailu.

Wszystkie informacje będę przekazywał drogą e-mailową, wykorzystując do tego narzędzie służące na co dzień do wysyłki newsletterów.

Każdy będzie mógł uczyć się w swoim tempie, pisząc do mnie w dowolnym momencie dnia i nocy.

To dobra wiadomość dla mocno zapracowanych oraz tych, którzy obawiają się internetowych kamer.

W moim kursie pisania najważniejsze będzie… pisanie!
 


 

Ile to będzie kosztować?

Kurs trwający tak długo i oferujący tak wiele – powinien kosztować co najmniej o jedno zero więcej.

Powinien, ale… nie będzie!

Robię to wszystko bardziej dla idei niż dla pieniędzy.

Chcę wyszkolić ludzi, którzy będą nie tylko zręcznie pisać, ale przede wszystkim będą mieć coś ważnego do powiedzenia.

Chcę wyszkolić copywriterów i autorów tekstów, którzy na co dzień będą zmieniać świat dobrymi słowami.
 


 

Kurs copywritingu: 2 opcje do wyboru

Kurs będzie dostępny w dwóch wariantach: pełnym (płatnym) i okrojonym (darmowym).

Pełny będzie kosztował 59 złotych miesięcznie.

Opłata za kurs będzie pobierana w comiesięcznych ratach.

Więcej szczegółów na temat tego, co będzie zawierać każda opcja, pojawi się 15 lutego w darmowej lekcji zerowej.
 


 

Czym wersja płatna będzie różniła się od darmowej?

Osoby, które zdecydują się na wersję płatną, będą mogły liczyć na indywidualne wsparcie (podobnie jak ma to miejsce w tradycyjnych korepetycjach).

Dodatkowo, każdy z modułów tej opcji kursu będzie zawierał checklisty i mikroćwiczenia. Te dwa elementy pozwolą uczestnikom na samodzielne podnoszenie swoich umiejętności copywriterskich i pisarskich.

Kurs płatny to także pomoc w pozyskiwaniu klientów i zdobywaniu zleceń, a dla najlepszych – możliwość zawiązania zawodowej współpracy ze mną.

Wersja darmowa zawierać będzie czystą teorię oraz pytania pomagające zrozumieć daną kwestię.
 


 

Czas trwania kursu

Założenie jest takie, że kurs trwa rok, ale…

To uczeń będzie decydował, jak długo chce brać udział w szkoleniu (w każdej chwili będzie mógł bez żadnych konsekwencji zrezygnować).

Pełna wolność!
 


 

Jak często będę wysyłał Ci nowe lekcje?

Na początku każdego miesiąca dostaniesz ode mnie maila zawierającego ponad 30 różnych modułów tematycznych.

Każdy z tych modułów będzie rozwijany w kolejnych miesiącach trwania kursu.

Będziesz mógł przerobić dowolną liczbę zagadnień, w swoim tempie.

A ja przez cały czas będę do Twojej dyspozycji.

Jak osobisty mentor / nauczyciel / korepetytor.
 


 

Kogo chcę zaprosić do udziału w kursie?

Czas na najważniejszą informację.

To będzie prawdopodobnie jedyny kurs copywritingu w Polsce adresowany do katolików.

Chcę uczyć pisania tych, którzy w swoich codziennych decyzjach starają się stawać po „jasnej stronie mocy”.
 


 

Dlaczego mój kurs copywritingu adresuję do katolików?

Poznaj motywy tej decyzji:

KLIKNIJ TUTAJ

Moja misja

 
Moje zawodowe motto brzmi: zmieniam świat dobrymi słowami.
 
Dlatego w swojej copywriterskiej pracy staram się wyznaczać jasne granice.
 
Podejmuję się współpracy z klientami tylko wtedy, kiedy mam pewność, że to, co dla nich stworzę, będzie zmieniało ludzi na lepsze.
 
Jeśli widzę, że moje teksty będą mogły spowodować coś nieetycznego – wtedy od razu rezygnuję.
 
Odrzucam zlecenia dotyczące wszystkiego, co szkodzi, uzależnia, deprawuje albo jest niezgodne z moją wiarą.
 
Owszem, tracę przez to sporo zleceń, ale mam czyste sumienie.
 
A to więcej niż bezcenne.
 
 


 
 

Dobrym tekstem możesz zrobić absolutnie wszystko

 
Wiesz, co długo powstrzymywało mnie przed uruchomieniem kursu pisania?
 
Świadomość tego, że słowa mają ogromną siłę oddziaływania.
 
Zdawałem sobie sprawę, że to, czego nauczę moich kursantów, wyposaży ich w potężną broń.
 
Że będą potrafili czarować dowolnymi argumentami, przekonywać do swoich racji, wpływać na decyzje podejmowane przez innych.
 
Doszedłem do wniosku, że nie chcę szkolić kogoś, kto wykorzysta potem zdobytą wiedzę do wspierania działań niezgodnych z moim światopoglądem.
 
 


 
 

Podsumowując:

 
Po pierwsze, zapraszając katolików, w jakimś stopniu minimalizuję ryzyko, że wyszkolę kogoś, kto wykorzysta zdobyte umiejętności w niekoniecznie dobrych celach.
 
Wiem, że ta metoda „filtrowania” kursantów nie jest idealna, delikatnie mówiąc.
 
Z góry przepraszam tych, którzy poczuli się teraz urażeni.
 
Niestety, nie znalazłem nic lepszego, przynajmniej na ten moment.
 
Po drugie, zależy mi na tym, by uczyć pisania tych ludzi, dla których wartości chrześcijańskie i konserwatywne są ważne.
 
Wierzę, że mój kurs będzie początkiem ich spektakularnej kariery.
 
I że zrobią ze zdobytej u mnie wiedzy naprawdę dobry użytek.
 
 
Dowiedz się więcej:
 

Dla kogo będzie mój kurs copywritingu i kreatywnego pisania?


 


 

Kurs copywritingu w skrócie:

 
1) Temat kursu: copywriting i kreatywne pisanie.
 
2) Poziom kursu: dla początkujących.
 
3) Czas trwania kursu: maksymalnie jeden rok.
 
4) Płatność: ratalna, co miesiąc po kilkadziesiąt złotych.
 
5) Idealny kursant: wierzący katolik.
 

 


 

Pełna oferta i szczegółowe informacje

na temat kursu pojawią się na tej stronie na początku lutego 2021 roku oraz 15 lutego w lekcji zerowej, ale już teraz możesz wypełnić poniższy formularz:
 

Formularz zgłoszeniowy

 

Zrób pierwszy (niezobowiązujący) krok w stronę kursu:

 

1) Opowiedz coś o sobie.

 

2) Podeślij fragment swojego najlepszego tekstu (jeśli taki posiadasz).

 

3) Podaj linki: do swojej strony internetowej, do profilu w mediach społecznościowych.

 

4) Napisz, czego najbardziej chcesz się nauczyć, jakie umiejętności chcesz opanować.

 

5) Napisz coś o swojej wierze.

 
 
 

Ważne:

 
Przesłanie tych informacji NIE JEST równoznaczne z zapisem na kurs.
 
Na ich podstawie dokonam wstępnej selekcji zgłoszeń.
 
Po przeanalizowaniu zgłoszeń wyślę maila z informacją wyłącznie do tych osób, które zakwalifikują się do udziału w kursie.
 
Informacja ta powinna dotrzeć do nich najpóźniej do 15 lutego 2021 roku.
 
Bardzo proszę o cierpliwość!
 
 
 

I jeszcze jedno:

 
Jeśli nie dostaniesz się na kurs, nie załamuj się.
 
To nie będzie wcale oznaczać tego, że się nie nadajesz, tylko że inni kandydaci byli od Ciebie o maleńką, tycią odrobinę lepsi (bo poziom zgłoszeń jest naprawdę wysoki).
 
 
 

A teraz wypełnij formularz zgłoszeniowy:

 

     


     

    Dlaczego warto zostać copywriterem?

    KLIKNIJ TUTAJ
     
    Umiejętność pisania może diametralnie zmienić Twoje życie.
     
    Dzięki pisaniu tekstów reklamowych, artykułów, bajek, scenariuszy, piosenek i całej reszty różnych innych rzeczy, zdobędziesz nie tylko pieniądze.
     
    Uda Ci się również spełnić parę swoich marzeń.
     
    Co więcej, pisanie otworzy Ci drzwi, które dziś są dla Ciebie zamknięte.
     
    Tak było w moim przypadku.
     
    Mam gorącą nadzieję, że w Twoim będzie podobnie.
     


     

    Dlaczego w ogóle warto uczyć się copywritingu / pisania?

    KLIKNIJ TUTAJ
     
    Wbrew temu, co teraz myślisz, w pisaniu… nie chodzi wcale o pisanie! To czynność dużo bardziej złożona.
     
    1) Pisanie uczy logicznego, precyzyjnego myślenia. To bezcenna umiejętność, dzięki której już na starcie wyprzedzisz swoich konkurentów.
     
    2) Pisanie uczy komunikowania się z innymi ludźmi. Wyrażania się w sposób maksymalnie prosty i zrozumiały. Naucz się tego, a trafisz ze swoim przekazem do każdego na tej planecie.
     
    3) Pisanie uczy empatii. Wpatrywania się w drugiego człowieka. Odczytywania jego potrzeb. Odbierania subtelnych sygnałów, które wysyła.
     
    4) Pisanie uczy spostrzegawczości. Zwracania uwagi na detale, na które inni wzruszają ramionami.
     
    5) W każdym z tych punktów zamiast słowa „pisanie” możesz wstawić „copywriting” i będzie ono nadal prawdziwe.
     


     

    Gdzie zarabiać na pisaniu?

    KLIKNIJ TUTAJ
     
    Copywriting daje co prawda szansę na zarabianie pieniędzy bez wychodzenia z domu, ale jest to zajęcie, które dość szybko powoduje znużenie i wypalenie. Szczególnie u ludzi, których mocno rozsadza kreatywność.
     
    Skąd o tym wiem? Nie tylko z autopsji.
     
    Znam wielu ludzi, którzy startowali z ogromnymi chęciami i szybko przekonywali się na własnej skórze, że zwyczajnie się w tej branży męczą.
     
    Dlatego nie tylko warto, ale i trzeba szukać sposobów na rozwój, spełnienie i dodatkowy dochód – również poza sferą copywritingu.
     
    Tego jak to zrobić, będę uczył na kursie.
     


     

    18 Comments

    1. Cześć Macieju,
      Bardzo chętnie podniosę swoje umiejętności pisania. Mam cały czas problemy ze stylem, choć przez lata zrobiłem postępy, to nadal chcę się uczyć. W linku zostawiłem mój najnowszy tekst. Jestem ciekawy, czy według Ciebie mam potencjał i co jeszcze z takim „dziadkiem”, jak ja da się zrobić, czy nadaje się jedynie już do utylizacji 🙂

    2. Mocno zaintrygowała mnie zapowiedź Twojego kursu. Nie jestem copywriterem. Pracuję w branży UX. Jednym z elementów projektowania jest UX Writing. Empatia, natomiast, to jedna z kluczowych cech jakie musi posiadać UX Designer. Z opisu Twojego kursu wynika, że rozwinę umiejętności, które potrzebne są również w mojej branży.
      Czy istnieje zatem szansa, że taka osoba jak ja będzie mogła z niego skorzystać ? 🙂

    3. Byłbym zainteresowany szczegółami takiego kursu. Pióro mam podobno lekkie, horyzonty staram się wciąż poszerzać, jestem kreatywny językowo – szukam możliwości wykorzystania tych umiejętności zarobkowo, stąd od jakiegoś czasu śledzę zagadnienie copywritingu oraz, ogólniej mówiąc, tworzenia treści internetowych. Jestem tu zupełnie nowy, ale mam zapał 🙂 Chętnie dowiem się więcej o takiej współpracy.

    4. Poproszę o więcej szczegółów. Jestem zainteresowana takim kursem. Skończyłam filologię polską i zawsze kochałam pisać, móc przelać swoje myśli na kartkę. Niestety praca w logistyce nie jest pracą kreatywną. Zawsze marzyłam o tym, żeby zrobić coś dla siebie, na przykład napisać bajkę, albo rozpocząć współpracę z firmą, która pozwoli mi się rozwinąć literacko/edytorsko. Pozdrawiam

        1. Dzień dobry Panie Macieju,
          Bardzo proszę o informację odnośnie ceny za kurs wzbogacony o osobistego mentora.

    5. Jestem chrześcijanką. Uważam że słowa mają ogromne znaczenie. Dlatego ostatnio pracuje nad komunikacją. Słowa mają moc. Chcę się rozwijać w pisaniu, myślę zarówno o scenariuszach do filmu lub książki. Chętnie poznam takiego nauczyciela, który ceni dobre słowo niosące życie i przekaz.

    6. Cześć! W poszukiwaniu pomysłu na biznes, pomysłu na samego siebie, trafiłem na Twój blog, a następnie za jeden z tematów, czyli copywriting. Zainteresował mnie opis kursu, podczas czytania tekstu doszedłem do wniosku, że to może być świetny pomysł na rozwój, w dłuższej perspektywie szansa na zarobienie pieniędzy oraz, co istotne, zmianę świata na lepszy, dzięki dobremu słowu!
      Nie mam doświadczenia w tej branży, jednak uważam, że tkwi we mnie potencjał, na który warto zwrócić uwagę, a nawet zainwestować swój kapitał w rozwój samego siebie.
      Pozdrawiam

    7. Jestem zainteresowana kursem. Piszę odkąd pamiętam – pierwsze opowiadanie napisałam w wieku sześciu lat :). Mam już drobne osiągnięcia na koncie, sądzę że taki kurs bardzo by mi pomógł ruszyć do przodu. Jestem katolikiem, zdolności so pisania traktuję jak dar od Boga, którym powinnam zmieniać świat na lepszy 🙂

    8. Ostatnio jestem mamą, a właściwie Mamą. Kiedyś byłam dziewczyną, która pisała wiersze… Teraz czytam wierszyki dla dzieci :). To jest dobre i potrzebne. Moje dzieci uwielbiają książki, tematykę literatury dziecięcej mam zatem w małym palcu… Chciałabym sama coś dla nich napisać. Chciałabym odnaleźć tę zagubioną dziewczynę, może napisać wiersz.? Jestem zainteresowana Twoim kursem. Chciałabym poprawić swój styl, nauczyć się czegoś nowego i rozwinąć lekko przykurzone skrzydła. Pozdrawiam

    9. Witam serdecznie,
      Czy można jeszcze zgłosić chęć udziału w kursie? Sam projekt jest super okazją, żeby nauczyć się czegoś nowego pod okiem profesjonalisty i spróbować swoich sił jako copywriter.

    10. Cześć!
      Noooo to jest coś…co może być jak chęć odpalenia fajerwerków bez licencji!
      Przeczytałam kilka Pana tekstów i od razu pomyślałam, że JA TEŻ TAK CHCĘ !
      Prawda okazała się brutalna w moich myślach – bo to dla wybitnych i myślę sobie dalej, że może jednak dla mnie…
      A na końcu tej jednej długiej myśli stwierdzam, że napiszę!
      Więc jestem!
      Skoro na początku było Słowo…

    Leave a Comment

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *