Pomysły na reklamę szkoły językowej

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

Pomysły na reklamę szkoły językowej

5 czerwca 2023 Copywriter do wynajęcia 2


 


 
Prowadzisz szkołę nauki języków obcych?
 
Zobacz pomysły na rozreklamowanie jej w internecie + poza nim.
 


 

1. Blog firmowy

 
Pierwszym pomysłem na reklamę szkoły językowej jest założenie bloga firmowego.
 
Ten rodzaj reklamy wymaga stosunkowo dużego nakładu czasu, ale należy potraktować to jako inwestycję długoterminową, która zawsze przynosi zysk.
 
 
Artykuł, który teraz czytasz, jest tego najlepszym dowodem!
 
 
Czytasz go, ponieważ był wysoko na liście wyników w wyszukiwarce Google.
 
Według GSC, czyli narzędzia, które sporo wie o moich czytelnikach, jesteś tutaj, ponieważ wpisałeś/wpisałaś do wyszukiwarki jedną z poniższych fraz:
 
– reklama szkoły językowej

– szkoła językowa reklama

– nazwa dla szkoły językowej

– reklama szkoły

– hasło reklamowe szkoły

– jak napisać reklamę do szkoły

– jak wymyślić nazwę dla szkoły

– jak zrobić reklamę do szkoły

– pomysł na reklamę do szkoły

– nazwa szkoły językowej

– slogan szkoły

– ulotka szkoły
 
W rzeczywistości jest ich dużo więcej.
 
 

Do czego zmierzam?

Do tego, że włożyłem wysiłek w napisanie tego tekstu, ale teraz to on zdobywa mi klientów.
 
Nie muszę nic robić.
 
Nie muszę wydawać pieniędzy na reklamy, płatne posty na FB, na prowadzenie profilu na LinkedIn.
 
Wystarczy mi sam blog, którego ten artykuł jest częścią.
 
Więcej na temat prowadzenia bloga dla szkoły językowej przeczytasz tutaj.
 
 

Ile zapłacisz za artykuł na blog Twojej szkoły językowej?

Od 30 zł brutto za 1000 znaków ze spacjami.
 
(cena z ostatnich 30 dni: od 50 zł)
 
 

Zanim zlecisz mi stworzenie artykułu na blog, napisz do mnie.
Podsunę Ci (za darmo) koncepcję całego bloga dla Twojej szkoły.
Napisz do mnie:


     

     


     

    2. Darmowy newsletter szkoły językowej

     
    Następną formą reklamy szkoły językowej, którą warto przetestować w swojej placówce, jest darmowy newsletter.
     
    To również zadanie na lata, ale zyskiem będą tutaj nie tylko zapisy kolejnych uczniów, lecz również stale rosnąca baza adresów mailowych.
     
    Newsletter to również bardziej osobisty kontakt z obecnymi lub potencjalnymi klientami.
     
    Osoby takie będą bardziej skłonne dokonać zakupu Twoich usług, ponieważ będą bardziej Ci ufać.
     
    Wiem, że tak to działa, bo sam również prowadzę newsletter.
     
    O tym, dlaczego warto prowadzić newsletter szkoły językowej, przeczytasz TUTAJTUTAJ.
     
     

    Ile zapłacisz za tekst newslettera Twojej szkoły językowej?

    Od 30 złotych.
     
    (cena z ostatnich 30 dni: od 50 zł)
     
     

    Zanim zlecisz mi stworzenie listu do Twoich klientów, napisz do mnie.
    Podsunę Ci (za darmo) koncepcję newslettera dla Twojej szkoły językowej.
    Napisz do mnie:


       

       


       

      3. Teksty ulotek, folderów itp.

       
      Reklama szkoły to również teksty: od haseł reklamowych, przez artykuły sponsorowane, aż po foldery i ulotki.
       
      Dobra nazwa, dobre hasło – są w stanie zrobić więcej, niż mogłoby się wydawać.
       
      Prowadziłem kiedyś wielotysięczną grupę na Facebooku, do której zapisywało się mnóstwo ludzi niemal wyłącznie z powodu jej znakomitej nazwy!
       
      Ofertę usług tego rodzaju znajdziesz tutaj.
       


       

      4. Spot radiowy

       
      Kolejnym pomysłem na rozreklamowanie lokalnej szkoły językowej jest stworzenie spotu radiowego.

      Nawiasem mówiąc, reklamy radiowe to jedna z moich ulubionych form tekstów.

      Zobacz, jak można kreatywnie podejść do tego tematu:
       
       

      Zadanie było następujące:

       
      Napisać scenariusz 30-sekundowej reklamy radiowej szkoły języka angielskiego.
       
       

      Wytyczne:

       
      1) Reklama miała dotyczyć zajęć z języka angielskiego dla dzieci w wieku od dwóch do siedmiu lat – prowadzonych w szkole językowej w mieście Chełm.
       
      2) Metoda nauki, o której musiałem wspomnieć w spocie, nazywała się Teddie Eddie.
       
      3) Forma reklamy wybrana przez klienta: dialog.
       
       

      Problem:

       
      Musiałem znaleźć sposób, żeby wbić słuchaczom do głowy 3 podstawowe informacje:
       
      1) kurs angielskiego dla dzieci
       
      2) Teddie Eddie
       
      3) Chełm
       
      „Wbić do głowy”, czyli powtórzyć to tyle razy, ile tylko się da – ale żeby nie brzmiało to sztucznie.
       
       

      Rozwiązanie:

       
      Akcję reklamy umieściłem w przedszkolu.
       
      Wymyśliłem, że rozmowę będzie prowadziło dwóch chłopców zajętych zabawą autkami.
       
      Chłopcy będą skupieni na zabawie, więc rozmowa nie będzie im się kleiła.
       
      Przy okazji: słowo „Chełm” aż się prosiło, żeby wykorzystać je w nieco innym znaczeniu.
       
       

      Oto efekt końcowy:

       
       
       

      Posłuchaj też tego spotu:

       

      Reklama radiowa dla szkoły policealnej (scenariusz)


       


       

      5. Posty na Facebooku / LinkedIn

       
      Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
       
       

      Szukasz pomysłu na post?
      Podrzucę Ci go za darmo.
      Napisz do mnie:


         

         


         

        Opinia jednego z moich klientów:

         

        Pomysłowość, lekkość i terminowość to trzy słowa, jakimi mogę opisać Maćka.
         
        Wszystkie projekty zostały zrealizowane według moich wskazówek i to merytorycznie z najwyższą jakością.
         
        Po prostu dziękuję i szczerze polecam każdemu.

         
        [Justyna Miś, Szkoła Języka Angielskiego Success School]  
         


         

        Chcesz stworzyć reklamę swojej szkoły językowej? Napisz do mnie!

         
         


           

           


           

          2 komentarze

          1. Justyna (matka :) 3jki) pisze:

            O maaaaatko…. 🙂 ale fajne! Gratuluję pomysłu :).

          Skomentuj Justyna (matka :) 3jki) Anuluj pisanie odpowiedzi

          Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *