);

Skandynawska szkoła reklamy

Pomysły na biznes, życie i karierę | BLOG COPYWRITERA

Skandynawska szkoła reklamy

10 listopada 2014 Inspiracje 2

Po tej reklamie kawy na pewno odejdzie wam ochota na poranną filiżankę herbaty 🙂 Pewnie dlatego, że od teraz torebki z herbatą będą się wam kojarzyć tylko z jednym. Z czym konkretnie? Nie mogę zdradzić. Obejrzyjcie spot.

Reklama ta jest świetnym dowodem na wyższość dobrego pomysłu nad nawet największym budżetem.

Wystarczy jeden aktor, jedno pomieszczenie, zero dialogów i efektów specjalnych, by reklama wryła się głęboko w pamięć, a przy okazji – skutecznie zniechęciła widza do produktów konkurencji.

W tym przypadku – właśnie do herbaty.

 

2 komentarze

  1. Aneta pisze:

    Reklama pokazywana jako przykład na każdych zajęciach z marketingu na studiach 😀

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copy link
Powered by Social Snap