Poradnik za 49 zł + darmowa pomoc mentora!
Dla kogo jest ten poradnik?
Poniższy poradnik stworzyłem dla tych, którzy chcą samodzielnie napisać scenariusz reklamy radiowej (z lekką pomocą darmowej wersji ChataGPT).
Mogą skorzystać z niego zarówno copywriterzy, osoby z działów marketingu, jak i właściciele jednoosobowych firm.
Kim jestem?
Jestem copywriterem i scenarzystą z 12-letnim stażem.
Przykłady moich reklam radiowych znajdziesz TUTAJ.
Dlaczego warto sięgnąć po ten poradnik pisania reklam radiowych?
Ponieważ z jego pomocą napiszesz swój pierwszy radiowy spot reklamowy (w mniej niż godzinę).
A jeśli podczas pisania napotkasz na jakiś problem, pomogę Ci go rozwiązać.
Właśnie na tym polega mój mentoring.
PORADNIK:
Krok pierwszy
Największe wyzwanie dla twórcy reklamy radiowej?
KLIKNIJ TUTAJ
Tym wyzwaniem jest brak czasu.
Spot radiowy trwa zazwyczaj 30 sekund, czasami tych sekund jest 20, 15 lub 10.
Pół minuty takiej reklamy to maksymalnie 60-65 słów.
Oczywiście można wpakować ich tam więcej, ale tekst będzie niezrozumiały.
Nawet 65 słów to bardzo niewiele.
Tym bardziej, że bardzo często pojawia się pokusa, żeby w 30 sekundach upchnąć całą swoją ofertę, link do strony firmowej, numer telefonu i jeszcze hasło reklamowe.
To nie wszystko!
Może Cię kusić, by parę razy powtórzyć nazwę produktu, żeby słuchacz ją na pewno zapamiętał.
Co robić w takich sytuacjach?
O tym piszę w kolejnych lekcjach.
Zdradzę Ci tylko jedno: w spotach reklamowych wszystko sprowadza się do jednego: do prostoty.
Zadanie dla Ciebie (na rozgrzewkę)
To zadanie zadaję uczestnikom moich kursów copywrtingu.
Jest pozornie proste.
W praktyce pokazuje, jak trudno jest zawrzeć informację w kilku słowach.
Warto je wykonać, bo jego efekty przydadzą Ci się w wielu biznesowych sytuacjach.
Powiedz, czym zajmuje się Twoja firma.
Spróbuj zmieścić się w 10 słowach.
Potem spróbuj zmieścić się z tą samą treścią – w 5-6 słowach.
Następnie wciśnij to samo w 2-3 słowa.
Na koniec spróbuj zawrzeć to wszystko w jednym słowie (może to być neologizm, czyli coś, czego nie ma jeszcze w żadnym słowniku).
Podeślij to, co Ci wyszło:
Krok drugi
Jak pokazać problem w Twojej reklamie?
KLIKNIJ TUTAJ
Schemat wielu reklam jest bardzo prosty: najpierw problem, potem jego rozwiązanie.
Jak jednak pokazać istnienie problemu?
Problem to (często) brak czegoś.
***
Dalszy ciąg: w poradniku.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Krok trzeci
Jak pokazać rozwiązanie?
KLIKNIJ TUTAJ
Treść dostępna dla nabywców poradnika.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Krok czwarty
Muzyka do spotów / lektor
KLIKNIJ TUTAJ
Treść dostępna dla nabywców poradnika.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Krok piąty
Informacje dla lektorów i studia nagraniowego
KLIKNIJ TUTAJ
Treść dostępna dla nabywców poradnika.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Krok szósty
Jak wykorzystać ChataGPT do pisania scenariusza reklamy radiowej
KLIKNIJ TUTAJ
Treść dostępna dla nabywców poradnika.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Krok siódmy
Na co musisz uważać, tworząc radiową reklamę?
KLIKNIJ TUTAJ
Treść dostępna dla nabywców poradnika.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Podsumowanie
Jak napisać reklamę radiową – krok po kroku
KLIKNIJ TUTAJ
Treść dostępna dla nabywców poradnika.
Cena: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.
Propozycja nie do odrzucenia 🙂
Pracujesz nad scenariuszem reklamy radiowej?
Podeślij mi jej tekst do sprawdzenia.
Podpowiem Ci, co warto poprawić.
Uwaga: opcja ta jest dostępna wyłącznie dla nabywców poradnika.
Cena poradnika: 49 zł.
W cenie: mój mentoring, czyli wsparcie dla nabywcy poradnika.
Kliknij tutaj, aby przejść do sklepu.