Reklama społeczna, która wbija w fotel

Copywriting biznesowy | Storytelling biznesowy

Reklama społeczna, która wbija w fotel

10 listopada 2014 Inspiracje dla copywritera 0


Na ogół reklamy społeczne dotykające problemu wypadków drogowych, epatują naturalizmem: hektolitrami krwi, drastycznym widokiem ciał ofiar wypadków itp. Elementy takie – w zamyśle twórców – mają wstrząsnąć sumieniami kierowców.

Tymczasem jakiś czas temu powstał filmik przestrzegający przed brawurowym stylem jazdy, w którym najbardziej poruszającym elementem są… dialogi. Dzieje się tak dlatego, że już w połowie reklamy przeczuwamy, co wydarzy się w finale. Zarówno bohaterowie reklamy, jak i widzowie mają świadomość nadchodzącej katastrofy. Zatrzymanie akcji, które ma miejsce w połowie filmiku sprawia, że jeszcze na moment odżywa w nas nadzieja na szczęśliwe zakończenie. Niestety, pewne rzeczy są nieodwracalne. Wyrok już zapadł…

Ten trik scenariuszowy sprawia, że poniższy obraz działa na wyobraźnię widza o wiele bardziej, niż zupełnie dosłownie pokazany wypadek drogowy.

Szukasz pomysłów na reklamę społeczną? Napisz do mnie:

     

    image_pdfimage_print

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Copy link
    Powered by Social Snap