Reklama samochodu – bez samochodu

Copywriting biznesowy | Storytelling biznesowy

Reklama samochodu – bez samochodu

10 listopada 2014 Inspiracje dla copywritera 0


Genialna reklama Land Rovera, w której samochód nie pojawia się nawet przez ułamek sekundy, a mimo to, nie tylko czujemy podskórnie, jak wielką frajdą musi być podróżowanie terenówką po największych wertepach i bezdrożach, ale i nabieramy apetytu na mały „off-road”.

Doskonałym pomysłem było zaangażowanie do tej reklamy parkourowców, czyli ludzi z swej natury lekceważących jakiekolwiek przeszkody, nie mówiąc już o prawach grawitacji.

Ciekawostka: motyw muzyczny występujący w tej reklamie (preludium J.S. Bacha) występuje w pieśni kościelnej… „Ave Maria” (bardzo często wykonywanej na ślubach). Wydaje się, że zabieg ten miał na celu podkreślenie swoistego „konserwatyzmu” kojarzonego z tą angielską marką samochodów.

Jak myślicie, czy można ten sam pomysł przenieść do reklamy samochodu miejskiego, autobusu, motocykla?

 


 

image_pdfimage_print

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copy link
Powered by Social Snap