Lexusowe spoty reklamowe

 


 

Reklamy samochodów Lexus to klasa sama dla siebie. To jedyne w swoim rodzaju połączenie niezwykłych obrazów i dźwięków. W każdym spocie można znaleźć co najmniej kilka mistrzowskich kadrów. Zobaczcie spoty, które swoim poziomem realizacji podniosły innym poprzeczkę na niewyobrażalnie wysoki poziom.

 


 

Jak pokazać hybrydowość napędu?

Jak podkreślić harmonijne współistnienie dwóch silników w jednym samochodzie? Na przykład opowiedzieć historię, która zaczyna się gdzieś hen w kosmosie.

Uwaga: stężenie piękna w tym spocie osiąga momentami grubo ponad 100 procent.

Nawiasem mówiąc, czy potrafilibyście oddać to, co widzicie w tym spocie – za pomocą słów?

 


 

Jak pokazać narodziny samochodu?

Czasami czuję się jak bosonogi szewc… Brak mi słów:

 


 

Nadmiar słów

Czasami jednak słowa trochę psują efekt. Spoty Lexusa opierają się na idealnie dobranych, często wręcz zupełnie abstrakcyjnych obrazach. To jest ich znak rozpoznawczy. Moim zdaniem ten świetny spot zyskałby na sile oddziaływania, gdyby pozbawić go napisów.

Dobra, czepiam się bez sensu 🙂

Podobnie jest tutaj. Bez słów spot zmuszałby wyobraźnię do działania na najwyższych obrotach. Ale i tak jest genialny. Zwróćcie uwagę na warstwę dźwiękową – absolutnie bezbłędną:

 


 

Coś dla miłośników azjatyckich metropolii

Zapamiętajcie motyw biegnących koni 🙂

 


 

I dla fanów filmu Incepcja

 


 

Jak oni to robią?

Warto zobaczyć. To równie ciekawe, jak finalne efekty:

 


 

A teraz skok w przepaść / przeszłość

Zapraszam do Poloneza 🙂 Będą też biegnące konie.

 


 

Warto zobaczyć podobne wpisy:

Spoty reklamowe, które ogląda się z zachwytem / wzruszeniem / przyjemnością

Scenariusz spotu wideo: jak stworzyć reklamowe arcydzieło?

 


 

12 odpowiedzi

  1. Przyznam szczerze, że obejrzałem wszystkie. Reklamy owszem, są piękne, ale czy nie jest to przerost formy nad treścią? Są one kreatywne, zaciekawiają, ale czy w jakiś sposób zachęcą odbiorcę do sięgnięcia po więcej informacji? Tego nie wiem. Lexus właściwie ma już wypracowaną markę, więc może sobie na takie kreacje pozwolić, ale patrząc na to z innego punktu widzenia, w pierwszej reklamie 3/4 spotu widzimy wirujące punkty. No i nie zgodzę się, że ta reklama ze słowami jest gorsza od poprzednich.
    Dzięki za podrzucenie linku do wpisu! 🙂

Napisz, co o tym sądzisz!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *