Będę pracował z Tobą w trybie „jeden na jeden”, jak osobisty mentor.
Pomogę Ci stworzyć ofertę, dzięki której zdobędziesz swoich pierwszych klientów.
Pokażę Ci, jak startować do konkretnych zleceń.
Pomogę Ci również mistrzowsko wykonać pierwsze zlecone teksty, żeby klient był z Ciebie bardziej niż zadowolony.
I jeszcze taki drobiazg: nauczę Cię wszystkiego, co umiem.
Kogo chcę wyszkolić?
Ilu jest copywriterów w Polsce? Lekko licząc, jakieś kilka(naście) tysięcy.
Jednak kiedy odsyłam zgłaszających się do mnie klientów – do mojej konkurencji, wtedy dzieje się coś dziwnego.
Ludzie ci mówią wprost, że nie chcą, żeby teksty dla nich pisał ktoś inny!
Dlatego wyszkolę Cię tak, żeby Twoje prace były co najmniej tak dobre jak moje.
Czego Cię nauczę w trakcie kursu?
Podczas kursu poruszę między innymi takie tematy jak:
KLIKNIJ TUTAJ
1) Pisanie tekstów na stronę internetową, blog firmowy, landing page
Jedno z najczęściej występujących zleceń.
Największa zaleta: czas jego trwania. Szczególnie w przypadku prowadzenia bloga firmowego mogą to być długie miesiące, a nawet lata.
Zdecydowanie jest więc o co walczyć!
2) Tworzenie opisów produktów
Liczba sklepów internetowych stale rośnie. Wzrosty w branży e-commerce w ostatnich latach są rekordowe. Ten trend będzie się nasilał.
Nietrudno więc zgadnąć, że zapotrzebowanie na skuteczne opisy produktów także będzie coraz większe.
Dodajmy do tego osoby handlujące na Allegro, które również potrzebują dobrych tekstów, a okaże się, że umiejętność tworzenia tego typu form warta jest każdych pieniędzy!
3) Pisanie tekstów reklamowych (artykułów sponsorowanych, treści mailingów itp.)
Artykuły sponsorowane są zazwyczaj okrutnie nudne.
A przecież nie musi tak być.
Nauczę Cię, jak napisać taki tekst, żeby każdy czytał go z wypiekami na twarzy.
4) Tworzenie scenariuszy spotów i innych form
Niezwykle cenna umiejętność.
Tym bardziej, że świat coraz mocniej wchodzi w wideo.
5) Pisanie tekstów literackich (bajek dla dzieci, piosenek itp.)
W pewnym momencie poczujesz, że musisz mieć odskocznię od pracy stricte copywriterskiej.
Dla wielu takim obszarem kreatywnego działania są na przykład bajki dla dzieci.
Warto rozwijać tę bardziej literacką gałąź swojej twórczości.
Nie tylko po to, żeby zdywersyfikować swoje źródła dochodu.
6) Pisanie e-booków
Zaskakująco dużo ludzi bierze się za pisanie e-booków.
Część z nich ma sprecyzowany pomysł na książkę, ale brak im umiejętności przelewania swoich myśli na papier.
To kolejne z dodatkowych źródeł zarobkowania, które może być w Twoim zasięgu.
7) Tworzenie mocnego portfolio
Klienci patrzą z reguły na dwie sprawy: na Twoje referencje oraz na portfolio.
Chcąc zdobywać zlecenia, musisz zadbać o jedno i drugie.
8) Zdobywanie i utrzymywanie przy sobie klientów
Zasada jest prosta: raz zdobytego klienta nie powinno się wypuszczać z rąk.
Między innymi dlatego, że o wiele mniej wysiłku kosztuje utrzymanie starego klienta niż pozyskanie nowego.
9) Zasady produktywności
Bycie freelancerem to zajęcie zdecydowanie długodystansowe.
Podobnie jak w maratonie, tutaj o wyniku decyduje mądre wykorzystywanie energii oraz rozłożenie sił.
10) Promowanie swojej działalności i budowanie marki osobistej
Jeśli chcesz odnieść sukces w tej branży, musisz się promować. Nauczę Cię, jak myśleć perspektywicznie i działać długofalowo.
Pełna lista modułów pierwszej części kursu copywritingu
Lista tematów, które pojawiają się w każdej lekcji, jest długa.
Bardzo długa:
KLIKNIJ TUTAJ
1) Rozgrzewka
2) Odpowiedzi na pytania uczniów
3) 3 rzeczy, które warto zapamiętać
4) Książka dla dzieci
5) Czy pisanie jest dla Ciebie?
6) Wybór drogi / Biznes oparty na pisaniu
7) Strona internetowa copywritera / autora tekstów
8) Twoja tekstowa „petarda”
9) Budowanie portfolio copywritera / autora
10) Reguły marketingu
11) Inżynieria wsteczna, czyli „jak oni na to wpadli?”
12) Tekst piosenki
13) Mailing, który będzie zdobywał dla Ciebie klientów
14) Blog copywritera / autora tekstów (opcja A – autorska)
15) Scenariusze spotów radiowych
16) Tworzenie scenariuszy do spotów wideo
17) Pisanie e-booka / poradnika
18) Minimalizm – klucz do zwięzłości
19) Książka dla dorosłych + scenariusz filmowy
20) Rozwijanie biznesu klienta
21) Teksty na blogi firmowe
22) Zakładanie bloga (moduł występuje 2 razy)
23) UX copywriting (moduł występuje 2 razy)
24) Posty na FB
25) „Efekty uboczne”
26) Teksty SEO
27) Tworzenie nazw produktów
28) Produktywność i okolice
29) Blog copywritera / autora tekstów (opcja B – branżowa)
30) Opisy produktów
31) Zdobywanie i utrzymywanie klientów
32) Teksty na strony firmowe
33) Promowanie działalności copywriterskiej
34) Budowanie marki osobistej
35) Mikroćwiczenia dla copywritera i pisarza (do codziennego powtarzania)
36) Ruszanie z tematem
37) Narzędzia obowiązkowe
38) Twoja oferta
39) Growth hacking – sposoby na zdobycie popularności
40) Jak startować do tych zleceń?
41) Empatia – klucz do serca klienta / czytelnika
42) Copywriting totalny
43) Prowadzenie grupy na Facebooku
44) Kaizen – sposób na doprowadzanie spraw do końca
45) Artykuły sponsorowane
46) Teksty sprzedażowe
47) Tworzenie własnej usługi / produktu + projektowanie tekstów na landing page
48) Promowanie Twojej twórczości literackiej
49) Zrób coś dobrymi słowami
50) Napiszmy coś razem!
51) Pochwal się swoim tekstem
52) Popracujmy nad Twoim tekstem
Dlaczego kurs copywritingu i kreatywnego pisania?
Dlaczego będę Cię uczył jednego i drugiego?
KLIKNIJ TUTAJ
Dlaczego na kursie dowiesz się nie tylko tego, jak tworzyć treści reklamowe, lecz również tego, jak pisać scenariusz, bajkę dla dzieci czy tekst piosenki?
Ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że warto być wszechstronnym i szukać inspiracji wszędzie, gdzie to tylko możliwe.
Twórca, który ma szerokie horyzonty, pisze teksty bardziej skuteczne, mocniej przemawiające do czytelnika.
Każde jego zdanie jest barwne i pełne emocji.
Każdego jego słowo ma moc.
Dlaczego jeszcze warto uczyć się pisania tekstów reklamowych i literackich?
Odpowiedź jest prozaiczna: dla pieniędzy.
Na teksty copywriterskie jest o niebo większe zapotrzebowanie niż na wszystko, co można streścić w słowie „literatura”.
Dlatego nawet jeśli czujesz, że pisanie książek, powieści, bajek dla dzieci jest Twoim życiowym powołaniem, to będę Cię gorąco namawiał do nauki copywritingu.
Zyskasz umiejętność, którą łatwo zmonetyzować.
A przy okazji nauczysz się pisać maksymalnie zwięźle i zrozumiale.
To zawsze Ci się przyda.
Jakie teksty pomogę Ci stworzyć?
Te, które pozwolą Ci wybić się w branży.
Będą to między innymi:
1) Strona internetowa naprawdę zachęcająca do współpracy
2) Mocne portfolio, które przekona klientów do Ciebie
3) Blog, który pomoże Ci zdobywać serca i portfele klientów
4) Pierwsza książka, którą napiszesz (książka dla dzieci / dla dorosłych)
5) Pierwszy poradnik / ebook, który wydasz lub wyślesz do wydawnictwa
6) Scenariusz filmu / sztuki teatralnej, który napiszesz na prestiżowy konkurs
Pomogę Ci wypłynąć na szerokie wody!
Pomogę Ci zdobyć pierwszych klientów.
Dzięki temu dostaniesz pierwsze referencje.
Maszyna pójdzie w ruch!
Przekonasz się, jak działa efekt kuli śnieżnej.
Zobaczysz, jak jeden projekt zaczyna przyciągać następne.
I jak jeden zadowolony klient poleca Cię kolejnemu.
Chcesz, żeby klienci pisali tak o Tobie?
A skoro już mowa o polecaniu…
Rzuć okiem na entuzjastyczne opinie wystawione przez moich klientów.
Ty też możesz regularnie otrzymywać podobne referencje!
Pokażę Ci, co robić i jak pisać, żeby zasłużyć na tak wysokie noty:
5) Cena kursu z 2-miesięcznym mentoringiem: 195 złotych.
6) Cena kursu z półrocznym mentoringiem: 950 złotych.
7) Cena kursu z całorocznym mentoringiem: 2950 złotych.
A jeśli nie długi kurs, to może korepetycje z copywritingu?
Jeśli chcesz „kupić mnie” na godzinę lub dłużej, żeby nauczyć się wybranych zagadnień dotyczących copywritingu i kreatywnego pisania, wejdź na tę stronę.
Co czeka na Ciebie w lekcji pierwszej?
Dwie rzeczy:
1) ponad 40 różnych modułów kursu
2) formularz kontaktowy, za pomocą którego możesz zamówić płatną część oraz zadać dowolne pytanie na temat tego szkolenia
Chcesz o coś zapytać?
Napisz do mnie:
Dlaczego warto zostać copywriterem?
KLIKNIJ TUTAJ
Umiejętność pisania może diametralnie zmienić Twoje życie.
Dzięki pisaniu tekstów reklamowych, artykułów, bajek, scenariuszy, piosenek i całej reszty różnych innych rzeczy, zdobędziesz nie tylko pieniądze.
Uda Ci się również spełnić parę swoich marzeń.
Co więcej, pisanie otworzy Ci drzwi, które dziś są dla Ciebie zamknięte.
Tak było w moim przypadku.
Mam gorącą nadzieję, że w Twoim będzie podobnie.
Dlaczego w ogóle warto uczyć się copywritingu / pisania?
KLIKNIJ TUTAJ
Wbrew temu, co teraz myślisz, w pisaniu… nie chodzi wcale o pisanie! To czynność dużo bardziej złożona.
1) Pisanie uczy logicznego, precyzyjnego myślenia. To bezcenna umiejętność, dzięki której już na starcie wyprzedzisz swoich konkurentów.
2) Pisanie uczy komunikowania się z innymi ludźmi. Wyrażania się w sposób maksymalnie prosty i zrozumiały. Naucz się tego, a trafisz ze swoim przekazem do każdego na tej planecie.
3) Pisanie uczy empatii. Wpatrywania się w drugiego człowieka. Odczytywania jego potrzeb. Odbierania subtelnych sygnałów, które wysyła.
4) Pisanie uczy spostrzegawczości. Zwracania uwagi na detale, na które inni wzruszają ramionami.
dlacz
5) W każdym z tych punktów zamiast słowa „pisanie” możesz wstawić „copywriting” i będzie ono nadal prawdziwe.
Gdzie zarabiać na pisaniu?
KLIKNIJ TUTAJ
Copywriting daje co prawda szansę na zarabianie pieniędzy bez wychodzenia z domu, ale jest to zajęcie, które dość szybko powoduje znużenie i wypalenie. Szczególnie u ludzi, których mocno rozsadza kreatywność.
Skąd o tym wiem? Nie tylko z autopsji.
Znam wielu ludzi, którzy startowali z ogromnymi chęciami i szybko przekonywali się na własnej skórze, że zwyczajnie się w tej branży męczą.
Dlatego nie tylko warto, ale i trzeba szukać sposobów na rozwój, spełnienie i dodatkowy dochód – również poza sferą copywritingu.
Wyrażam zgodę na na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze strony internetowej https://maciejwojtas.pl. Zobacz politykę prywatności