Indywidualny kurs copywritingu (z osobistym mentorem)

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

Indywidualny kurs copywritingu (z osobistym mentorem)

9 stycznia 2023 Szkolenia dla copywriterów, scenarzystów, pisarzy 8


 


 

OFERTA CHWILOWO NIEAKTUALNA.
NOWA (mega atrakcyjna) OFERTA POJAWI SIĘ W POŁOWIE MARCA 2023 ROKU.

 


 

10 informacji o kursie

 
1) Start kursu: możesz dołączyć w każdej chwili!
 
2) Nabór uczestników: przez cały rok.
 
3) Adresaci kursu: osoby początkujące.
 
4) Tryb kursu: online (drogą mailową).
 
5) Tematyka kursu: nauka copywritingu + pisania tekstów literackich.
 
6) Największy atut kursu: mentoring (osobisty korepetytor).
 
7) Dodatkowo: pomoc w pozyskaniu klientów lub wykonaniu pierwszych zleceń.
 
8) Wsparcie mentora: 2 miesiące, pół roku lub jeden rok.
 
9) Cena kursu: 195 zł (wersja 2-miesięczna), 950 zł (wersja półroczna), 2950 złotych (wersja roczna). Możliwość płatności w ratach.
 
10) ”Wymagania sprzętowe”: dostęp do skrzynki mailowej.
 

 


 

Ile lekcji zawiera cały kurs copywritingu?

Cały kurs copywritingu to 5 potężnych lekcji.

Potężnych, ponieważ każda z nich składa się z kilkudziesięciu modułów.

Wiosną 2023 roku pojawi się jeszcze bonus: lekcja nr 6, która będzie poświęcona narzędziom AI w copywritingu.

Jest więc co robić! 🙂

 


 

Kim jestem?

Copywriterem i scenarzystą.

Zajmuję się pisaniem (zawodowo) od ponad 11 lat.

Mam za sobą tysiące długich godzin kreatywnej pracy.

Po drodze udało mi się popełnić wszystkie możliwe błędy.

Dzięki temu będę potrafił Cię przed nimi skutecznie uchronić.

Dowiedz się więcej o mnie
 


 

Co potrafię?

Zamiast pisać o tym, że:

– wykonywałem zlecenia dla topowych polskich agencji reklamowych, co akurat jest prawdą,

– albo że pracowałem dla prestiżowych klientów, co też jest prawdą,

pokażę Ci parę moich tekstów:

KLIKNIJ TUTAJ
 

„200–300 tysięcy straty. Co miesiąc. Naprawdę stać Cię na taką rozrzutność?”

Poruszający artykuł opublikowany na blogu Coraz Lepszej Firmy. (przeczytaj)
 

„Opowieść o miłości, która nigdy się nie kończy”

Barwna, epicka historia opublikowana na blogu marki Crobbe. (przeczytaj)
 

„Tatuś Muminka na drodze gniewu”

Czy da się połączyć bajkę „Muminki” z filmem „Mad Max”? (przeczytaj)
 

Ranking blogów, jakiego jeszcze nie było

Ten tekst odbił się bardzo szerokim echem w blogosferze. (przeczytaj)
 

„Bajka o chrobotku reniferowym”

Zanim przeczytasz, przygotuj sobie zapas chusteczek (przeczytaj)
 

„12 rzeczy, którymi sprawisz ludziom radość”

Najczęściej udostępniany tekst jaki kiedykolwiek napisałem (przeczytaj)
 

Jak opisać zapach szkła?

Opisy produktów mogą być pasjonującą lekturą! (przeczytaj)
 

Moje wyznanie wiary

O tym, co w życiu najważniejsze (przeczytaj)
 
Zobacz więcej moich tekstów

 


 

Czym mój kurs copywritingu różni się od innych?

Będę pracował z Tobą w trybie „jeden na jeden”, jak osobisty mentor.

Pomogę Ci stworzyć ofertę, dzięki której zdobędziesz swoich pierwszych klientów.

Pokażę Ci, jak startować do konkretnych zleceń.

Pomogę Ci również mistrzowsko wykonać pierwsze zlecone teksty, żeby klient był z Ciebie bardziej niż zadowolony.

I jeszcze taki drobiazg: nauczę Cię wszystkiego, co umiem.
 


 

Kogo chcę wyszkolić?

Ilu jest copywriterów w Polsce? Lekko licząc, jakieś kilka(naście) tysięcy.

Jednak kiedy odsyłam zgłaszających się do mnie klientów – do mojej konkurencji, wtedy dzieje się coś dziwnego.

Ludzie ci mówią wprost, że nie chcą, żeby teksty dla nich pisał ktoś inny!

Dlatego wyszkolę Cię tak, żeby Twoje prace były co najmniej tak dobre jak moje.
 


 

Czego Cię nauczę w trakcie kursu?

Podczas kursu poruszę między innymi takie tematy jak:

KLIKNIJ TUTAJ
 
1) Pisanie tekstów na stronę internetową, blog firmowy, landing page
Jedno z najczęściej występujących zleceń.
 
Największa zaleta: czas jego trwania. Szczególnie w przypadku prowadzenia bloga firmowego mogą to być długie miesiące, a nawet lata.
 
Zdecydowanie jest więc o co walczyć!
 
 
2) Tworzenie opisów produktów
Liczba sklepów internetowych stale rośnie. Wzrosty w branży e-commerce w ostatnich latach są rekordowe. Ten trend będzie się nasilał.
 
Nietrudno więc zgadnąć, że zapotrzebowanie na skuteczne opisy produktów także będzie coraz większe.
 
Dodajmy do tego osoby handlujące na Allegro, które również potrzebują dobrych tekstów, a okaże się, że umiejętność tworzenia tego typu form warta jest każdych pieniędzy!
 
 
3) Pisanie tekstów reklamowych (artykułów sponsorowanych, treści mailingów itp.)
Artykuły sponsorowane są zazwyczaj okrutnie nudne.
 
A przecież nie musi tak być.
 
Nauczę Cię, jak napisać taki tekst, żeby każdy czytał go z wypiekami na twarzy.
 
 
4) Tworzenie scenariuszy spotów i innych form
Niezwykle cenna umiejętność.
 
Tym bardziej, że świat coraz mocniej wchodzi w wideo.
 
 
5) Pisanie tekstów literackich (bajek dla dzieci, piosenek itp.)
W pewnym momencie poczujesz, że musisz mieć odskocznię od pracy stricte copywriterskiej.
 
Dla wielu takim obszarem kreatywnego działania są na przykład bajki dla dzieci.
 
Warto rozwijać tę bardziej literacką gałąź swojej twórczości.
 
Nie tylko po to, żeby zdywersyfikować swoje źródła dochodu.
 
 
6) Pisanie e-booków
Zaskakująco dużo ludzi bierze się za pisanie e-booków.
 
Część z nich ma sprecyzowany pomysł na książkę, ale brak im umiejętności przelewania swoich myśli na papier.
 
To kolejne z dodatkowych źródeł zarobkowania, które może być w Twoim zasięgu.
 
 
7) Tworzenie mocnego portfolio
Klienci patrzą z reguły na dwie sprawy: na Twoje referencje oraz na portfolio.
 
Chcąc zdobywać zlecenia, musisz zadbać o jedno i drugie.
 
 
8) Zdobywanie i utrzymywanie przy sobie klientów
Zasada jest prosta: raz zdobytego klienta nie powinno się wypuszczać z rąk.
 
Między innymi dlatego, że o wiele mniej wysiłku kosztuje utrzymanie starego klienta niż pozyskanie nowego.
 
 
9) Zasady produktywności
Bycie freelancerem to zajęcie zdecydowanie długodystansowe.
 
Podobnie jak w maratonie, tutaj o wyniku decyduje mądre wykorzystywanie energii oraz rozłożenie sił.
 
 
10) Promowanie swojej działalności i budowanie marki osobistej
Jeśli chcesz odnieść sukces w tej branży, musisz się promować. Nauczę Cię, jak myśleć perspektywicznie i działać długofalowo.
 


 

Pełna lista modułów pierwszej części kursu copywritingu

Lista tematów, które pojawiają się w każdej lekcji, jest długa.

Bardzo długa:

KLIKNIJ TUTAJ
 
1) Rozgrzewka
 
2) Odpowiedzi na pytania uczniów
 
3) 3 rzeczy, które warto zapamiętać
 
4) Książka dla dzieci
 
5) Czy pisanie jest dla Ciebie?
 
6) Wybór drogi / Biznes oparty na pisaniu
 
7) Strona internetowa copywritera / autora tekstów
 
8) Twoja tekstowa „petarda”
 
9) Budowanie portfolio copywritera / autora
 
10) Reguły marketingu
 
11) Inżynieria wsteczna, czyli „jak oni na to wpadli?”
 
12) Tekst piosenki
 
13) Mailing, który będzie zdobywał dla Ciebie klientów
 
14) Blog copywritera / autora tekstów (opcja A – autorska)
 
15) Scenariusze spotów radiowych
 
16) Tworzenie scenariuszy do spotów wideo
 
17) Pisanie e-booka / poradnika
 
18) Minimalizm – klucz do zwięzłości
 
19) Książka dla dorosłych + scenariusz filmowy
 
20) Rozwijanie biznesu klienta
 
21) Teksty na blogi firmowe
 
22) Zakładanie bloga (moduł występuje 2 razy)
 
23) UX copywriting (moduł występuje 2 razy)
 
24) Posty na FB
 
25) „Efekty uboczne”
 
26) Teksty SEO
 
27) Tworzenie nazw produktów
 
28) Produktywność i okolice
 
29) Blog copywritera / autora tekstów (opcja B – branżowa)
 
30) Opisy produktów
 
31) Zdobywanie i utrzymywanie klientów
 
32) Teksty na strony firmowe
 
33) Promowanie działalności copywriterskiej
 
34) Budowanie marki osobistej
 
35) Mikroćwiczenia dla copywritera i pisarza (do codziennego powtarzania)
 
36) Ruszanie z tematem
 
37) Narzędzia obowiązkowe
 
38) Twoja oferta
 
39) Growth hacking – sposoby na zdobycie popularności
 
40) Jak startować do tych zleceń?
 
41) Empatia – klucz do serca klienta / czytelnika
 
42) Copywriting totalny
 
43) Prowadzenie grupy na Facebooku
 
44) Kaizen – sposób na doprowadzanie spraw do końca
 
45) Artykuły sponsorowane
 
46) Teksty sprzedażowe
 
47) Tworzenie własnej usługi / produktu + projektowanie tekstów na landing page
 
48) Promowanie Twojej twórczości literackiej
 
49) Zrób coś dobrymi słowami
 
50) Napiszmy coś razem!
 
51) Pochwal się swoim tekstem
 
52) Popracujmy nad Twoim tekstem
 
 
 


 

Dlaczego kurs copywritingu i kreatywnego pisania?

Dlaczego będę Cię uczył jednego i drugiego?

KLIKNIJ TUTAJ
 
Dlaczego na kursie dowiesz się nie tylko tego, jak tworzyć treści reklamowe, lecz również tego, jak pisać scenariusz, bajkę dla dzieci czy tekst piosenki?
 
Ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że warto być wszechstronnym i szukać inspiracji wszędzie, gdzie to tylko możliwe.
 
Twórca, który ma szerokie horyzonty, pisze teksty bardziej skuteczne, mocniej przemawiające do czytelnika.
 
Każde jego zdanie jest barwne i pełne emocji.
 
Każdego jego słowo ma moc.
 


 

Dlaczego jeszcze warto uczyć się pisania tekstów reklamowych i literackich?

Odpowiedź jest prozaiczna: dla pieniędzy.

Na teksty copywriterskie jest o niebo większe zapotrzebowanie niż na wszystko, co można streścić w słowie „literatura”.

Dlatego nawet jeśli czujesz, że pisanie książek, powieści, bajek dla dzieci jest Twoim życiowym powołaniem, to będę Cię gorąco namawiał do nauki copywritingu.

Zyskasz umiejętność, którą łatwo zmonetyzować.

A przy okazji nauczysz się pisać maksymalnie zwięźle i zrozumiale.

To zawsze Ci się przyda.
 


 

Jakie teksty pomogę Ci stworzyć?

Te, które pozwolą Ci wybić się w branży.

Będą to między innymi:
 
1) Strona internetowa naprawdę zachęcająca do współpracy
 
2) Mocne portfolio, które przekona klientów do Ciebie
 
3) Blog, który pomoże Ci zdobywać serca i portfele klientów
 
4) Pierwsza książka, którą napiszesz (książka dla dzieci / dla dorosłych)
 
5) Pierwszy poradnik / ebook, który wydasz lub wyślesz do wydawnictwa
 
6) Scenariusz filmu / sztuki teatralnej, który napiszesz na prestiżowy konkurs
 


 

Pomogę Ci wypłynąć na szerokie wody!

Pomogę Ci zdobyć pierwszych klientów.

Dzięki temu dostaniesz pierwsze referencje.

Maszyna pójdzie w ruch!

Przekonasz się, jak działa efekt kuli śnieżnej.

Zobaczysz, jak jeden projekt zaczyna przyciągać następne.

I jak jeden zadowolony klient poleca Cię kolejnemu.
 


 

Chcesz, żeby klienci pisali tak o Tobie?

A skoro już mowa o polecaniu…

Rzuć okiem na entuzjastyczne opinie wystawione przez moich klientów.

Ty też możesz regularnie otrzymywać podobne referencje!

Pokażę Ci, co robić i jak pisać, żeby zasłużyć na tak wysokie noty:

KLIKNIJ TUTAJ
 


 

Czy to wszystko, na co mój uczeń może liczyć?

Oczywiście, że nie!

Ci, którzy mnie znają, dobrze wiedzą, że zawsze daję z siebie więcej niż całe serducho.
 


 

W jaki sposób kurs jest prowadzony?

Uwielbiam dwie rzeczy: prostotę i sprawdzone rozwiązania.

Właśnie dlatego oparłem całą komunikację na starym, poczciwym e-mailu.

Dzięki temu każdy może uczyć się w swoim tempie, pisząc do mnie w dowolnym momencie dnia i nocy.

To dobra wiadomość dla mocno zapracowanych oraz tych, którzy obawiają się internetowych kamer.

W moim kursie pisania najważniejsze jest… pisanie!
 


 

Rewelacyjne opinie uczestników pierwszej odsłony kursu

Pierwsza odsłona tego kursu copywritingu powstała w 2021 roku.

Była adresowana do katolików i kosztowała ułamek obecnej ceny.

Nowy kurs, na który chcę Cię teraz zaprosić, czerpie wiele elementów z poprzedniej edycji.

Dlaczego?

Ponieważ tamten kurs był absolutnie… genialny!

Zresztą, zobacz entuzjastyczne opinie dotychczasowych kursantów
 


 

Kurs copywritingu w skrócie:

 
1) Start: możesz dołączyć w każdej chwili.
 
2) Temat kursu: copywriting i kreatywne pisanie.
 
3) Poziom kursu: dla początkujących.
 
4) Czas trwania kursu: maksymalnie jeden rok.
 
5) Cena kursu z 2-miesięcznym mentoringiem: 195 złotych.
 
6) Cena kursu z półrocznym mentoringiem: 950 złotych.
 
7) Cena kursu z całorocznym mentoringiem: 2950 złotych.
 

 


 

A jeśli nie długi kurs, to może korepetycje z copywritingu?

Jeśli chcesz „kupić mnie” na godzinę lub dłużej, żeby nauczyć się wybranych zagadnień dotyczących copywritingu i kreatywnego pisania, wejdź na tę stronę.
 


 

Co czeka na Ciebie w lekcji pierwszej?

Dwie rzeczy:

1) ponad 40 różnych modułów kursu

2) formularz kontaktowy, za pomocą którego możesz zamówić płatną część oraz zadać dowolne pytanie na temat tego szkolenia

 


 

Chcesz o coś zapytać?

Napisz do mnie:


     

     


     

    Dlaczego warto zostać copywriterem?

    KLIKNIJ TUTAJ
     
    Umiejętność pisania może diametralnie zmienić Twoje życie.
     
    Dzięki pisaniu tekstów reklamowych, artykułów, bajek, scenariuszy, piosenek i całej reszty różnych innych rzeczy, zdobędziesz nie tylko pieniądze.
     
    Uda Ci się również spełnić parę swoich marzeń.
     
    Co więcej, pisanie otworzy Ci drzwi, które dziś są dla Ciebie zamknięte.
     
    Tak było w moim przypadku.
     
    Mam gorącą nadzieję, że w Twoim będzie podobnie.
     


     

    Dlaczego w ogóle warto uczyć się copywritingu / pisania?

    KLIKNIJ TUTAJ
     
    Wbrew temu, co teraz myślisz, w pisaniu… nie chodzi wcale o pisanie! To czynność dużo bardziej złożona.
     
    1) Pisanie uczy logicznego, precyzyjnego myślenia. To bezcenna umiejętność, dzięki której już na starcie wyprzedzisz swoich konkurentów.
     
    2) Pisanie uczy komunikowania się z innymi ludźmi. Wyrażania się w sposób maksymalnie prosty i zrozumiały. Naucz się tego, a trafisz ze swoim przekazem do każdego na tej planecie.
     
    3) Pisanie uczy empatii. Wpatrywania się w drugiego człowieka. Odczytywania jego potrzeb. Odbierania subtelnych sygnałów, które wysyła.
     
    4) Pisanie uczy spostrzegawczości. Zwracania uwagi na detale, na które inni wzruszają ramionami.
     
    dlacz
    5) W każdym z tych punktów zamiast słowa „pisanie” możesz wstawić „copywriting” i będzie ono nadal prawdziwe.
     


     

    Gdzie zarabiać na pisaniu?

    KLIKNIJ TUTAJ
     
    Copywriting daje co prawda szansę na zarabianie pieniędzy bez wychodzenia z domu, ale jest to zajęcie, które dość szybko powoduje znużenie i wypalenie. Szczególnie u ludzi, których mocno rozsadza kreatywność.
     
    Skąd o tym wiem? Nie tylko z autopsji.
     
    Znam wielu ludzi, którzy startowali z ogromnymi chęciami i szybko przekonywali się na własnej skórze, że zwyczajnie się w tej branży męczą.
     
    Dlatego nie tylko warto, ale i trzeba szukać sposobów na rozwój, spełnienie i dodatkowy dochód – również poza sferą copywritingu.
     
    Tego jak to zrobić, będę uczył na kursie.
     


     

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *