Kurs copywritingu i kreatywnego pisania: dla początkujących, online, z osobistym mentorem [wersja pełna]

Scenariusze reklam radiowych i spotów wideo | Artykuły sponsorowane | Teksty sprzedażowe | Treści do newsletterów | Opisy produktów | Teksty na blogi firmowe | Kursy copywritingu i kreatywnego pisania

Kurs copywritingu i kreatywnego pisania: dla początkujących, online, z osobistym mentorem [wersja pełna]

19 czerwca 2021 Polecane Porady dla copywriterów 24
kurs copywritingu


 


 

Ten kurs to magia.

Odkrywam dzięki niemu w sobie to, co było głęboko ukryte.

Ostatnio czułam, że moja kreatywność umiera.

Teraz się budzi do życia.

Nikt nigdy aż tyle mi nie przekazał.

Dziękuję.

Dominika Śliwa, uczestniczka kursu

 


 

10 informacji o pełnej wersji kursu copywritingu

 

1)

 

Start: 3 stycznia 2022 roku.

 

Nabór: do 2 stycznia 2022 włącznie.

 
 

2)

Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących i prowadzony w trybie online.

 
 

3)

Tematyka kursu: a) nauka copywritingu, b) nauka pisania tekstów literackich.

 
 

4)

Największym atutem tego szkolenia jest mentoring.

 

Osobiście pomagam każdemu uczniowi – jak osobisty korepetytor.

 
 

5)

W miarę moich możliwości pomagam uczniom pozyskać pierwszych klientów i zdobyć pierwsze cenne referencje.

 
 

6)

Czas trwania wersji pełnej kursu: jeden rok.

 

W DOWOLNYM momencie można ZAKOŃCZYĆ udział w szkoleniu, bez żadnych konsekwencji.

 
 

7)

Kurs składa się z dwóch części: pierwszej (bardziej) teoretycznej oraz drugiej (bardziej) praktycznej.

 

Każda z nich trwa 6 miesięcy.

 

W części teoretycznej dostajesz 6 lekcji, na przerobienie których masz cały rok.

 

W części praktycznej pomagam Ci napisać rzeczy, które nadadzą rozpędu Twojej karierze i pomogą Ci zbudować pozycję w branży copywriterskiej.

 
 

8)

Cena kursu:
 

Kurs w wersji PEŁNEJ trwa 12 miesięcy i kosztuje 79 zł miesięcznie.

 

Płatność: w comiesięcznych ratach.

 

Możesz wybrać również wersję OKROJONĄ, która trwa pół roku i kosztuje 59 zł miesięcznie (przejdź do okrojonej wersji kursu).

Zapraszam Cię także do korzystania z opcji DARMOWEJ, czyli newslettera z ćwiczeniami dla copywriterów (przejdź do newslettera).

 
 

9)

”Wymagania sprzętowe”: dostęp do skrzynki mailowej oraz chęć do nauki.

 
 

10)

Z uwagi na charakter szkolenia, zakres materiału, przekazywane treści i kilka innych kwestii – poniższy kurs jest adresowany w głównej mierze do katolików.

 
 

FAQ

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

 


 

Zero ryzyka!

Opłata za kurs jest comiesięczna, po zakończeniu każdej lekcji.

Zapłacisz za daną lekcję jednak tylko wtedy, gdy uznasz, że jej zawartość i mój mentoring w pełni Cię usatysfakcjonowały.

Jeśli stwierdzisz, że tak nie było – nie zapłacisz nic.

Na tym jednak zakończy się Twój udział w kursie.

Innymi słowy: możesz zgłosić się na kurs, otrzymać pierwszą lekcję, a potem, bez żadnych konsekwencji, bez płacenia – wycofać się z dalszego szkolenia.

 


 

Kim jestem?

Copywriterem i scenarzystą.

Zajmuję się pisaniem (zawodowo) od ponad 10 lat.

Mam za sobą tysiące długich godzin kreatywnej pracy.

Zanim dotarłem na szczyt, popełniłem wszystkie możliwe błędy.

Dzięki temu będę potrafił Cię przed nimi skutecznie uchronić.

Dowiedz się więcej o mnie
 


 

Co potrafię?

Zamiast pisać o tym, że:

– wykonywałem zlecenia dla topowych polskich agencji reklamowych, co akurat jest prawdą,

– albo że pracowałem dla prestiżowych klientów, co też jest prawdą,

pokażę Ci parę moich tekstów:

KLIKNIJ TUTAJ

 

„200–300 tysięcy straty. Co miesiąc. Naprawdę stać Cię na taką rozrzutność?”

Poruszający artykuł opublikowany na blogu Coraz Lepszej Firmy. (przeczytaj)
 

„Opowieść o miłości, która nigdy się nie kończy”

Barwna, epicka historia opublikowana na blogu marki Crobbe. (przeczytaj)
 

„Tatuś Muminka na drodze gniewu”

Czy da się połączyć bajkę „Muminki” z filmem „Mad Max”? (przeczytaj)
 

Ranking blogów, jakiego jeszcze nie było

Ten tekst odbił się bardzo szerokim echem w blogosferze. (przeczytaj)
 

„Bajka o chrobotku reniferowym”

Zanim przeczytasz, przygotuj sobie zapas chusteczek (przeczytaj)
 

„12 rzeczy, którymi sprawisz ludziom radość”

Najczęściej udostępniany tekst jaki kiedykolwiek napisałem (przeczytaj)
 

Jak opisać zapach szkła?

Opisy produktów mogą być pasjonującą lekturą! (przeczytaj)
 

Moje wyznanie wiary

O tym, co w życiu najważniejsze (przeczytaj)
 
Zobacz cały mój blog


 


 

Czym mój kurs copywritingu różni się od innych?

Będę pracował z Tobą w trybie „jeden na jeden”, jak osobisty mentor.

Pomogę Ci stworzyć ofertę, dzięki której zdobędziesz swoich pierwszych klientów.

Pokażę Ci, jak startować do konkretnych zleceń.

Pomogę Ci również ogarnąć pierwsze zlecone teksty, żeby klient był z Ciebie więcej niż zadowolony.

Chcę postawić na jakość, żeby każdy, kto przejdzie to szkolenie, zdecydowanie wyróżniał się potem na copywriterskim rynku.

I jeszcze taki drobiazg: nauczę Cię wszystkiego, co sam umiem.
 


 

Kogo chcę wyszkolić?

KLIKNIJ TUTAJ

 
Ilu jest copywriterów w Polsce? Lekko licząc, jakieś kilka(naście) tysięcy.
 
Jednak kiedy odsyłam zgłaszających się do mnie klientów – do mojej konkurencji, wtedy dzieje się coś dziwnego.
 
Ludzie ci mówią wprost, że nie chcą, żeby teksty dla nich pisał ktoś inny!
 
Dlatego wyszkolę Cię tak, żeby Twoje prace były co najmniej tak dobre jak moje.
 
Dzięki temu będziesz mógł zostać moim współpracownikiem.

 


 

Czego Cię nauczę w pierwszej części kursu?

W pierwszej części poruszę między innymi takie tematy jak:

KLIKNIJ TUTAJ

 
 
1) Pisanie tekstów na stronę internetową, blog firmowy, landing page
Jedno z najczęściej występujących zleceń.
 
Największa zaleta: czas jego trwania. Szczególnie w przypadku prowadzenia bloga firmowego mogą to być długie miesiące, a nawet lata.
 
Zdecydowanie jest więc o co walczyć!
 
 
2) Tworzenie opisów produktów
Liczba sklepów internetowych stale rośnie. Wzrosty w branży e-commerce w 2020 roku są rekordowe. Ten trend będzie się nasilał.
 
Nietrudno więc zgadnąć, że zapotrzebowanie na skuteczne opisy produktów także będzie coraz większe.
 
Dodajmy do tego osoby handlujące na Allegro, które również potrzebują dobrych tekstów, a okaże się, że umiejętność tworzenia tego typu form warta jest każdych pieniędzy!
 
 
3) Pisanie tekstów reklamowych (artykułów sponsorowanych, treści mailingów itp.)
Artykuły sponsorowane są zazwyczaj okrutnie nudne.
 
A przecież nie musi tak być.
 
Nauczę Cię, jak napisać taki tekst, żeby każdy czytał go z wypiekami na twarzy.
 
 
4) Tworzenie scenariuszy spotów i innych form
Niezwykle cenna umiejętność.
 
Tym bardziej, że świat coraz mocniej wchodzi w wideo.
 
 
5) Pisanie tekstów literackich (bajek dla dzieci, piosenek itp.)
W pewnym momencie poczujesz, że musisz mieć odskocznię od pracy stricte copywriterskiej.
 
Dla wielu takim obszarem kreatywnego działania są na przykład bajki dla dzieci.
 
Warto rozwijać tę bardziej literacką gałąź swojej twórczości.
 
Nie tylko po to, żeby zdywersyfikować swoje źródła dochodu.
 
 
6) Pisanie e-booków
Zaskakująco dużo ludzi bierze się za pisanie e-booków.
 
Część z nich ma sprecyzowany pomysł na książkę, ale brak im umiejętności przelewania swoich myśli na papier.
 
To kolejne z dodatkowych źródeł zarobkowania, które może być w Twoim zasięgu.
 
 
7) Tworzenie mocnego portfolio
Klienci patrzą z reguły na dwie sprawy: na Twoje referencje oraz na portfolio.
 
Chcąc zdobywać zlecenia, musisz zadbać o jedno i drugie.
 
 
8) Zdobywanie i utrzymywanie przy sobie klientów
Zasada jest prosta: raz zdobytego klienta nie powinno się wypuszczać z rąk.
 
Między innymi dlatego, że o wiele mniej wysiłku kosztuje utrzymanie starego klienta niż pozyskanie nowego.
 
 
9) Zasady produktywności
Bycie freelancerem to zajęcie zdecydowanie długodystansowe.
 
Podobnie jak w maratonie, tutaj o wyniku decyduje mądre wykorzystywanie energii oraz rozłożenie sił.
 
 
10) Promowanie swojej działalności i budowanie marki osobistej
Jeśli chcesz odnieść sukces w tej branży, musisz się promować. Nauczę Cię, jak myśleć perspektywicznie i działać długofalowo.

 


 

Pełna lista modułów pierwszej części kursu copywritingu

Lista tematów, które pojawiają się w każdej lekcji, jest długa.

Bardzo długa:

KLIKNIJ TUTAJ

 
1) Inspiracja na nowy miesiąc
 
2) Odpowiedzi na pytania uczniów
 
3) 3 rzeczy, które warto zapamiętać
 
4) Książka dla dzieci
 
5) Czy pisanie jest dla Ciebie?
 
6) Wybór drogi / Biznes oparty na pisaniu
 
7) Strona internetowa copywritera / autora tekstów
 
8) Twoja tekstowa „petarda”
 
9) Budowanie portfolio copywritera / autora
 
10) Reguły marketingu
 
11) Inżynieria wsteczna, czyli „jak oni na to wpadli?”
 
12) Tekst piosenki
 
13) Mailing, który będzie zdobywał dla Ciebie klientów
 
14) Blog copywritera / autora tekstów (opcja A – autorska)
 
15) Scenariusze spotów radiowych
 
16) Tworzenie scenariuszy do spotów wideo
 
17) Pisanie e-booka / poradnika
 
18) Minimalizm – klucz do zwięzłości
 
19) Książka dla dorosłych + scenariusz filmowy
 
20) Rozwijanie biznesu klienta
 
21) Teksty na blogi firmowe
 
22) Zakładanie bloga (moduł występuje 2 razy)
 
23) UX copywriting (moduł występuje 2 razy)
 
24) Posty na FB
 
25) „Efekty uboczne”
 
26) Teksty SEO
 
27) Tworzenie nazw produktów
 
28) Produktywność i okolice
 
29) Blog copywritera / autora tekstów (opcja B – branżowa)
 
30) Opisy produktów
 
31) Zdobywanie i utrzymywanie klientów
 
32) Teksty na strony firmowe
 
33) Promowanie działalności copywriterskiej
 
34) Budowanie marki osobistej / marki katolickiego twórcy
 
35) Mikroćwiczenia dla copywritera i pisarza (do codziennego powtarzania)
 
36) Ruszanie z tematem
 
37) Narzędzia obowiązkowe
 
38) Twoja oferta
 
39) Growth hacking – sposoby na zdobycie popularności
 
40) Jak startować do tych zleceń?
 
41) Empatia – klucz do serca klienta / czytelnika
 
42) Copywriting totalny
 
43) Prowadzenie grupy na Facebooku
 
44) Kaizen – sposób na doprowadzanie spraw do końca
 
45) Artykuły sponsorowane
 
46) Teksty sprzedażowe
 
47) Tworzenie własnej usługi / produktu + projektowanie tekstów na landing page
 
48) Promowanie Twojej twórczości literackiej
 
49) Zrób coś dobrymi słowami
 
50) Napiszmy coś razem!
 
51) Pochwal się swoim tekstem
 
52) Popracujmy nad Twoim tekstem
 
 

 


 

Dlaczego kurs copywritingu i kreatywnego pisania?

Dlaczego będę Cię uczył jednego i drugiego?

KLIKNIJ TUTAJ

 
Dlaczego na kursie dowiesz się nie tylko tego, jak tworzyć treści reklamowe, lecz również tego, jak pisać scenariusz, bajkę dla dzieci czy tekst piosenki?
 
Ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że warto być wszechstronnym i szukać inspiracji wszędzie, gdzie to tylko możliwe.
 
Twórca, który ma szerokie horyzonty, pisze teksty bardziej skuteczne, mocniej przemawiające do czytelnika.
 
Każde jego zdanie jest barwne i pełne emocji.
 
Każdego jego słowo ma moc.

 


 

Dlaczego jeszcze warto uczyć się pisania tekstów reklamowych i literackich?

Odpowiedź jest prozaiczna: dla pieniędzy.

Na teksty copywriterskie jest o niebo większe zapotrzebowanie niż na wszystko, co można streścić w słowie „literatura”.

Dlatego nawet jeśli czujesz, że pisanie książek, powieści, bajek dla dzieci jest Twoim życiowym powołaniem, to będę Cię gorąco namawiał do nauki copywritingu.

Zyskasz umiejętność, którą łatwo zmonetyzować.

A przy okazji nauczysz się pisać maksymalnie zwięźle i zrozumiale.

To zawsze Ci się przyda.
 


 

Nad czym będziemy pracować w drugiej części kursu?

Nad tekstami, które pozwolą Ci się wybić w branży.

KLIKNIJ TUTAJ

 
Będą to między innymi:
 
1) Strona internetowa naprawdę zachęcająca do współpracy
 
2) Mocne portfolio, które przekona klientów do Ciebie
 
3) Blog, który pomoże Ci zdobywać serca i portfele klientów
 
4) Pierwsza książka, którą napiszesz (książka dla dzieci / dla dorosłych)
 
5) Pierwszy poradnik / ebook, który wydasz lub wyślesz do wydawnictwa
 
6) Scenariusz filmu / sztuki teatralnej, który napiszesz na prestiżowy konkurs

 


 

Pomogę Ci wypłynąć na szerokie wody!

Pomogę Ci zdobyć pierwszych klientów.

Dzięki temu dostaniesz pierwsze referencje.

Maszyna pójdzie w ruch!

Przekonasz się, jak działa efekt kuli śnieżnej.

Zobaczysz, jak jeden projekt zaczyna przyciągać następne.

I jak jeden zadowolony klient poleca Cię kolejnemu.
 


 

Chcesz, żeby klienci pisali tak o Tobie?

A skoro już mowa o polecaniu…

Rzuć okiem na entuzjastyczne opinie wystawione przez moich klientów.

Ty też możesz regularnie otrzymywać podobne referencje!

Pokażę Ci, co robić i jak pisać, żeby zasłużyć na tak wysokie noty:

KLIKNIJ TUTAJ

 
https://maciejwojtas.pl/referencje-copywritera/

 


 

Czy to wszystko, na co mój uczeń może liczyć?

Oczywiście, że nie!

Ci, którzy mnie znają, dobrze wiedzą, że zawsze daję z siebie więcej niż całe serducho.
 


 

W jaki sposób kurs jest prowadzony?

Uwielbiam dwie rzeczy: prostotę i sprawdzone rozwiązania.

Właśnie dlatego oparłem całą komunikację na starym, poczciwym e-mailu.

Dzięki temu każdy może uczyć się w swoim tempie, pisząc do mnie w dowolnym momencie dnia i nocy.

To dobra wiadomość dla mocno zapracowanych oraz tych, którzy obawiają się internetowych kamer.

W moim kursie pisania najważniejsze jest… pisanie!
 


 

Za co płacisz, wybierając mój kurs?

1) Za dostęp do wiedzy copywritera z 10-letnim doświadczeniem.

2) Za mentoring, czyli za to, że będę cały czas do Twojej dyspozycji i odpowiem na wszystkie Twoje pytania.

3) Za szansę rozwoju swojej kariery, nie tylko copywriterskiej, ale i literackiej.

4) Za perspektywę pracy w mojej agencji (to opcja dla najlepszych kursantów).

5) Za dostęp do grupy na Facebooku, w której cuda są codziennością (to kurs dla katolików, więc pewnie domyślasz się, o co mi chodzi).
 


 

Czas trwania kursu

Założenie jest takie, że kurs trwa rok, ale…

To uczeń decyduje, jak długo chce brać udział w szkoleniu. W każdej chwili może bez żadnych konsekwencji zrezygnować.

Pełna wolność!
 


 

Jak często będę wysyłał Ci nowe lekcje?

W pierwszej części kursu, która trwa 6 miesięcy, na początku każdego miesiąca dostaniesz ode mnie maila zawierającego 40-50 różnych modułów tematycznych.

Każdy z tych modułów będzie rozwijany w kolejnych miesiącach trwania kursu.

Będziesz mógł przerobić dowolną liczbę zagadnień, w swoim tempie.

Masz na to cały rok!

A ja przez cały czas będę do Twojej dyspozycji.

Jak osobisty mentor / nauczyciel / korepetytor.
 


 

Dwie części kursu: bardziej teoretyczna i bardziej praktyczna

Część bardziej teoretyczna to teoria + zadania do wykonania.

Część praktyczna opierać się będzie na pracy nad Twoimi tekstami.

Zajmiemy w niej się tym, czym tylko chcesz: treściami na Twojej stronie czy blogu, Twoją książką dla dzieci lub dorosłych, e-bookiem / poradnikiem, scenariuszem filmowym, Twoim firmowym newsletterem, tekstami piosenek na całą płytę itd.

 


 

Kogo chcę zaprosić do udziału w kursie?

Czas na najważniejszą informację.

To prawdopodobnie jedyny kurs copywritingu w Polsce adresowany do katolików.

Chcę uczyć pisania tych, którzy w swoich codziennych decyzjach starają się stawać po „jasnej stronie mocy”.

Jednym z celów kursu jest zaktywowanie, zmotywowanie, gruntowne wykształcenie i „wypuszczenie na rynek” twórców (pisarzy, tekściarzy, copywriterów) kierujących się w swojej pracy etyką chrześcijańską.
 


 

Dlaczego mój kurs copywritingu adresuję do katolików?

Poznaj motywy tej decyzji:

KLIKNIJ TUTAJ

Moja misja

 
Moje zawodowe motto brzmi: zmieniam świat dobrymi słowami.
 
Dlatego w swojej copywriterskiej pracy staram się wyznaczać jasne granice.
 
Podejmuję się współpracy z klientami tylko wtedy, kiedy mam pewność, że to, co dla nich stworzę, będzie zmieniało ludzi na lepsze.
 
Jeśli widzę, że moje teksty będą mogły spowodować coś nieetycznego – wtedy od razu rezygnuję.
 
Odrzucam zlecenia dotyczące wszystkiego, co szkodzi, uzależnia, deprawuje albo jest niezgodne z moją wiarą.
 
Owszem, tracę przez to sporo zleceń, ale mam czyste sumienie.
 
A to więcej niż bezcenne.
 
 


 
 

Dobrym tekstem możesz zrobić absolutnie wszystko

 
Wiesz, co długo powstrzymywało mnie przed uruchomieniem kursu pisania?
 
Świadomość tego, że słowa mają ogromną siłę oddziaływania.
 
Zdawałem sobie sprawę, że to, czego nauczę moich kursantów, wyposaży ich w potężną broń.
 
Że będą potrafili czarować dowolnymi argumentami, przekonywać do swoich racji, wpływać na decyzje podejmowane przez innych.
 
Doszedłem do wniosku, że nie chcę szkolić kogoś, kto wykorzysta potem zdobytą wiedzę do wspierania działań niezgodnych z moim światopoglądem.
 
 


 
 

Podsumowując:

 
Po pierwsze, zapraszając katolików, w jakimś stopniu minimalizuję ryzyko, że wyszkolę kogoś, kto wykorzysta zdobyte umiejętności w niekoniecznie dobrych celach.
 
Wiem, że ta metoda „filtrowania” kursantów nie jest idealna, delikatnie mówiąc.
 
Z góry przepraszam tych, którzy poczuli się teraz urażeni. Doskonale ich rozumiem.
 
Niestety, nie znalazłem nic lepszego, przynajmniej na ten moment.
 
Po drugie, zależy mi na tym, by uczyć pisania tych ludzi, dla których wartości chrześcijańskie i konserwatywne są ważne.
 
Wierzę, że mój kurs będzie początkiem ich spektakularnej kariery.
 
I że zrobią ze zdobytej u mnie wiedzy naprawdę dobry użytek.
 
 
Dowiedz się więcej:
 
https://maciejwojtas.pl/kursy-dla-katolikow/


 


 

Dlaczego zdecydowanie warto wybrać pełną wersję kursu?

Oto 5 najważniejszych powodów:

KLIKNIJ TUTAJ

 

1) Nieprzyzwoicie niska cena

Kursu z osobistym mentoringiem – w tak atrakcyjnej cenie – po prostu nie ma na rynku.
 

2) Pełna wolność

W każdej chwili możesz zrezygnować z udziału w kursie.
 

3) Fantastyczna społeczność

W opcji pełnej zyskujesz dostęp do grupy na Facebooku.

 

Publikuję w niej oferty pracy dla kursantów (zlecenia od moich klientów).

 

Możesz tam również zobaczyć, jak z zadaniami radzą sobie inni.

 

O tym, że grupa to absolutnie wyjątkowa społeczność nie piszę, bo to oczywiste.
 

4) Przyszłość

Niedawno uruchomiłem agencję kreatywną.

 

Trafią do niej wybrane osoby z pełnej wersji kursu.
 

5) Zadania i mikroćwiczenia

W opcji pełnej kursant wykonuje zadania o różnym stopniu trudności, które potem sprawdzam.

 

Przekuwa w nich teorię – w praktykę.


 


 

OPINIE KURSANTÓW

 


 

Magia obfitości

Ten kurs to magia.

Odkrywam dzięki niemu w sobie to, co było głęboko ukryte.

Ostatnio czułam, że moja kreatywność umiera.

Teraz się budzi do życia.

Nikt nigdy aż tyle mi nie przekazał.

Dziękuję.

Dominika Śliwa, uczestniczka kursu

 


 

Idea, która łączy kurstantów

Nieziemski kurs, na którym nie tylko uczę się pisania i kreatywności, ale też dostaję wiele praktycznych wskazówek na temat codziennej pracy copywritera oraz poznaję realia tej branży.

To nie wszystko!

Najcenniejsze jest dla mnie indywidualne prowadzenia przez Macieja oraz wsparcie grupy, gdzie otwartość i gotowość ludzi do pomocy jest niespotykana, a idea, która nas łączy – pragnienie doskonalenia się w używaniu słów, aby zmieniać świat na lepsze – to coś bezcennego!

Katarzyna Leszczyńska, uczestniczka kursu

 


 

To więcej niż kurs. To formacja!

Przerobiłam sporo kursów, zanim trafiłam do Maćka.

Miały różny poziom, niektóre z nich były naprawdę bardzo profesjonalne. Wiele z nich się nauczyłam.

Kurs u Maćka od początku był zupełnie inny, nie dawał się porównać z poprzednimi.

Brakowało mi kryteriów do jego oceny i nie dawało mi to spokoju.

Zastanawiałam się, na czym polega jego ledwie uchwytna wyjątkowość.

Już przy drugim module mnie olśniło!

To nie kurs, to formacja! Profesjonalna, duchowa, merytoryczna.

Moc wiedzy podana w atrakcyjny sposób, kreatywne ćwiczenia, przejrzystość i przede wszystkim mentorska, dająca absolutne poczucie bezpieczeństwa, obecność Maćka tuż za tobą non stop:

to wszystko sprawia, że masz ochotę frunąć do gwiazd i mierzyć się z najtrudniejszymi zleceniami, którymi się z nami też dzieli.

Uzupełnieniem jest żywa, wspierająca się, rozmodlona grupa na FB (już sobie nie wyobrażam funkcjonowania bez niej, nawet po zakończeniu kursu).

Kurs copywritingu Macieja Wojtasa to absolutny ewenement na rynku!

Gorąco polecam.

Agnieszka Korzeniewska, uczestniczka kursu

 


 

Najbardziej wartościowy kurs, w jakim uczestniczyłam

Pana Macieja Wojtasa kojarzyłam z grup dla copywriterów. Lubiłam czytać jego wpisy blogowe ze względu na ciekawą fabułę, kolorowych bohaterów i nieprzewidywalne zwroty akcji.

Zastanawiałam się dlaczego osoba o tak dużym talencie pisarskim zdecydowała się związać zawodowo z copywritingiem, który dotąd wydawał mi się dość nudną profesją.

Postanowiłam wziąć udział w kursie z ciekawości. Chciałam znaleźć odpowiedź na moje pytanie z nadzieją, że może i ja zacznę czerpać przyjemność z copywritingu.

Wydarzyło się coś więcej.

Kiedy otrzymałam pierwszą lekcję, byłam zdumiona ile wiedzy na temat copywritingu można posiadać (tak, to była dopiero pierwsza lekcja). Każdy z 50 modułów jest bogaty w cenne informacje i wskazówki oraz zawiera ciekawe ćwiczenia.

Bardzo cenię sobie indywidualny mentoring, który pozwala szlifować teksty z niesłychaną dbałością. Zdecydowanym atutem kursu jest również możliwość pozyskiwania Klientów.

Dzięki pośrednictwu Pana Maćka udało mi się nawiązać współpracę z poważnym Klientem już w drugim miesiącu nauki.

Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że kurs zmienił moją codzienność.

Po kilku miesiącach pracy z Panem Maćkiem odważyłam się porzucić pracę w korporacji na rzecz rozwijania własnej działalności copywriterskiej, z którą niebawem startuję.

Przy pomocy wskazówek Pana Maćka i innych uczestników kursu dokończyłam i wysłałam do wydawnictw swoją pierwszą książkę.

Grupa na FB to ostatnio jedno z moich ulubionych miejsc w internecie, gdzie jest miejsce na dialog, wsparcie, konstruktywną krytykę i dobre rady.

Jak widzicie, ciekawość popłaca. Kurs copywritingu Pana Macieja Wojtasa to bez wątpienia najbardziej wartościowy kurs w którym uczestniczyłam. Polecam każdemu!

Marta Byrska, uczestniczka kursu

 


 

Kurs, który zmienia życie!

Ogłoszenie o kursie copywritingu dla katolików przemknęło mi przed oczami na Facebooku w sylwestrowy poranek.

Zatrzymało mnie na kilka sekund, ale pomyślałam, że to nie dla mnie.

Przecież ja zajmuję się zupełnie czymś innym.

Pierwsze godziny nowego roku spędziłam na pisaniu zgłoszenia na ten kurs, a wszystkie ustalone wcześniej plany wyrzuciłam do kosza.

Wystarczyło kilka godzin, by to ogłoszenie wywróciło mi życie do góry nogami.

Dlaczego?

Bo w międzyczasie trafiłam na tekst Maćka, który mnie oczarował.

„Tak chcę pisać!” – to była jedyna myśl, która mi się wtedy kołatała po głowie. – „Tylko czy się dostanę?”

Dostałam się.

Teraz ćwiczę pod czujnym okiem Maćka, a moje teksty się zmieniają.

Każda lekcja daje ogrom wiedzy.

Posty na grupie inspirują.

Ćwiczenia zmuszają do spojrzenia na znane rzeczy w inny sposób.

I wszystko mogę przerabiać w swoim tempie, co ma dla mnie kolosalne znaczenie.

Od znajomych i nieznajomych nieraz słyszę, że dobrze im się czyta moje teksty, że powinnam więcej pisać.

Aż boję się myśleć, co by było, gdybym nie zatrzymała wtedy wzroku na tym ogłoszeniu…

Więc jeżeli się zastanawiasz, czy warto się zgłosić na kurs, to powiem Ci tylko tyle:

Nie warto się zastanawiać. Od razu działaj!

Monika Buchaniewicz, uczestniczka kursu

 


 

Bogactwo informacji i inspiracji

Czy warto uczyć się pisania? Warto. Bo słowa mają wielką moc.

A jeśli już się uczyć, to tylko od najlepszych.

Od kilku miesięcy uczestniczę w kursie copywritingu i kreatywnego pisania u Macieja Wojtasa.

Już wiem, że nie mogłam trafić lepiej.

Każda lekcja (zawierająca aż 50 modułów) to bogactwo praktycznych informacji i niezwykłych inspiracji.

A do tego po drugiej stronie maila siedzi profesjonalista o wielkim sercu, odpowiadający na każde pytanie i udzielający cennych wskazówek.

Ten kurs to dobre miejsce, dobrzy ludzie i dobre słowa.

Alicja Tchorz, uczestniczka kursu

 


 

Czy można trafić lepiej?

Kurs copywritingu i kreatywnego pisania Maciej Wojtas rozpoczął w tym roku, ale jak na debiut szkoleniowy to jest kawał dobrej roboty.

Ponieważ pisałam już teksty jako copywriter, chciałam uporządkować wiedzę i pójść dalej.

Lepiej nie mogłam trafić.

Co miesiąc trafia do uczestników kursu duża dawka wiedzy, ćwiczeń, konsultacji.

Do tego grupa na FB, w której można podzielić się tekstem, zainspirować, poćwiczyć pisanie.

Wiem, że niektórzy zdobyli już pierwsze zlecenia.

A mi podczas kursu udało się skończyć kilka opowiadań (mam nadzieję, że powstanie z tego książka) i stworzyć tę stronę.

Warto, prawda?

Renata Czerwińska, uczestniczka kursu

 


 

Czego tu nie znajdziesz?

Jeśli interesują Cię obiecanki-cacanki, gruszki na wierzbie, koty w worku za słoną opłatą, nie wybieraj kursu u Macieja Wojtasa.

Tu jest zupełnie odwrotnie 🙂

Agnieszka Marcinkowska, uczestniczka kursu

 


 

Opinia, która mówi wszystko

Maciej Wojtas jest jedną z trzech osób, które miały duży wpływ na powstanie mojego bloga (romanatryc.pl).

Cenię go nie tylko za doskonały warsztat pisarski, bogatą wyobraźnię, przenikliwość w tekstach i wyjątkowe spojrzenie na świat, ale także za to, że potrafi wyrazić to, co czuję, myślę czy w przeżywam – w sposób doskonały.

Romana Tryc, uczestniczka kursu

 


 

Kurs dla tych, którzy porzucili marzenia o pisaniu

Lekkie pióro nie pojawia się tak po prostu. Wymaga czasu i doszlifowania.

Jeszcze niedawno sądziłam, że już niczego nie napiszę.

Moje, dawniej lekkie pióro, zaczęło mi ciążyć.

Źle mi się nim pisało, to ciągle nie było to.

I wtedy znalazłam ten kurs.

Odkryłam prawdziwe bogactwo: mnóstwo trafnych pytań, które sprawiają, że stale mam nowe pomysły i niemal nie nadążam z ich zapisywaniem i realizowaniem.

Przeczytałam nieznane mi wcześniej historie inspirujące do dalszego działania.

Wróciłam do blogowania.

Zobaczyłam, że jest tak wielu ludzi, którzy wierzą w to samo, co ja.

To bardzo dużo. Jestem wdzięczna.

I uważam, że każdy z nas ma jakąś ciekawą historię do opowiedzenia.

Trzeba jej tylko poszukać, a kurs w tym pomoże.

Anna Moskała, uczestniczka kursu

 


 

Kurs inny niż wszystkie

Opinia o kursie copywritingu
 


 

Mentor, który przez długie lata doskonalił swój warsztat

Maciej Wojtas to weteran copywritingu.

Z jednej strony mistrz kreatywnego pisania, a z drugiej skromna i życzliwa osoba.

Człowiek, który w swoich tekstach przenosi czytelnika w inny wymiar.

Pisząc, operuje słowami w niezwykle precyzyjny i przemyślany sposób.

Wprowadza poprawki i dopieszcza każdy szczegół tak, żeby maksymalnie zadowolić klienta i poczuć radość z dobrze wykonanego zadania.

Teksty, które wychodzą spod pióra (klawiatury) Macieja, czyta się z zapartym tchem.

Widać, że ich autor to copywriter z powołania.

Monika Gruszka, uczestniczka kursu

 


 

Opinie uczniów: e-maile i komentarze

KLIKNIJ TUTAJ

 
Zajrzałam do pierwszej lekcji i już mi szczęka opadła!
 
 
Każda lekcja jest tak obfita, że mogłabym samą pierwszą przerabiać cały rok.
 
 
Przeglądnąłem lekcję pierwszą i najpierw długo upewniałem się, że to nie zawartość całego kursu. Jestem pod ogromnym wrażeniem pracy i wartości, którą dostarczasz.
 
 
Uważam, że twój kurs jest wart dużo więcej, tyle nam dajesz wartości dodatniej, twój mentoring, opieka nad nami. To naprawdę jest warte bardzo dużo! Najlepszy kurs, jaki do tej pory przerabiałam! Dziękuję!
 
 
Kurs jest rewelacyjny: napisany zwięźle i w prosty sposób, uwielbiam tę prostotę.
 
 
Twój kurs copywritingu jest bardzo dobry, konkretny, bez lania wody. Czyli to co tygryski lubią najbardziej. Pewnie o tym wiesz.
 
 
Jestem już pewna, że ten kurs jest dla mnie. Porusza zagadnienia dotychczas mi, w mojej pisarskiej przygodzie, nieznane. Poza tym uwzględnia indywidualny rytm kursanta i jest bardzo przejrzysty. Genialny! Bardzo mi się podoba.

 


 

Kurs copywritingu w skrócie:

 
0) Start: początek stycznia 2022
 
1) Temat kursu: copywriting i kreatywne pisanie.
 
2) Poziom kursu: dla początkujących.
 
3) Czas trwania kursu: jeden rok, z możliwością przedłużenia.
 
4) Płatność: ratalna, za każdą lekcję po 79 złotych.
 

Możesz wybrać również wersję okrojoną, która trwa pół roku i kosztuje 59 zł miesięcznie. Przejdź do okrojonej wersji kursu

 
5) Idealny kursant: wierzący katolik.
 


 


 

Formularz zgłoszeniowy

 

Zrób pierwszy krok w stronę kursu:

 

1) Opowiedz coś o sobie.

 

2) Podeślij fragment swojego najlepszego tekstu, jeśli taki posiadasz.

 

3) Podaj linki: do swojej strony internetowej, do profilu w mediach społecznościowych.

 

4) Napisz: a) czego najbardziej chcesz się nauczyć; b) z czym masz największy problem.

 

5) Napisz coś o swojej wierze.

 
 
 

Ważne:

 
Przesłanie tych informacji NIE JEST równoznaczne z zapisem na kurs.
 
Na ich podstawie dokonam wstępnej selekcji zgłoszeń.
 
Po przeanalizowaniu zgłoszeń wyślę maila z informacją WYŁĄCZNIE do tych osób, które zakwalifikują się do udziału w kursie.
 
 
 

A teraz wypełnij formularz zgłoszeniowy:

 
Sprawdź folder spam; tam może trafić wiadomość zwrotna dla Ciebie!

 



     


     

    Dlaczego warto zostać copywriterem?

    KLIKNIJ TUTAJ

     
    Umiejętność pisania może diametralnie zmienić Twoje życie.
     
    Dzięki pisaniu tekstów reklamowych, artykułów, bajek, scenariuszy, piosenek i całej reszty różnych innych rzeczy, zdobędziesz nie tylko pieniądze.
     
    Uda Ci się również spełnić parę swoich marzeń.
     
    Co więcej, pisanie otworzy Ci drzwi, które dziś są dla Ciebie zamknięte.
     
    Tak było w moim przypadku.
     
    Mam gorącą nadzieję, że w Twoim będzie podobnie.

     


     

    Dlaczego w ogóle warto uczyć się copywritingu / pisania?

    KLIKNIJ TUTAJ

     
    Wbrew temu, co teraz myślisz, w pisaniu… nie chodzi wcale o pisanie! To czynność dużo bardziej złożona.
     
    1) Pisanie uczy logicznego, precyzyjnego myślenia. To bezcenna umiejętność, dzięki której już na starcie wyprzedzisz swoich konkurentów.
     
    2) Pisanie uczy komunikowania się z innymi ludźmi. Wyrażania się w sposób maksymalnie prosty i zrozumiały. Naucz się tego, a trafisz ze swoim przekazem do każdego na tej planecie.
     
    3) Pisanie uczy empatii. Wpatrywania się w drugiego człowieka. Odczytywania jego potrzeb. Odbierania subtelnych sygnałów, które wysyła.
     
    4) Pisanie uczy spostrzegawczości. Zwracania uwagi na detale, na które inni wzruszają ramionami.
     
    dlacz
    5) W każdym z tych punktów zamiast słowa „pisanie” możesz wstawić „copywriting” i będzie ono nadal prawdziwe.

     


     

    Gdzie zarabiać na pisaniu?

    KLIKNIJ TUTAJ

     
    Copywriting daje co prawda szansę na zarabianie pieniędzy bez wychodzenia z domu, ale jest to zajęcie, które dość szybko powoduje znużenie i wypalenie. Szczególnie u ludzi, których mocno rozsadza kreatywność.
     
    Skąd o tym wiem? Nie tylko z autopsji.
     
    Znam wielu ludzi, którzy startowali z ogromnymi chęciami i szybko przekonywali się na własnej skórze, że zwyczajnie się w tej branży męczą.
     
    Dlatego nie tylko warto, ale i trzeba szukać sposobów na rozwój, spełnienie i dodatkowy dochód – również poza sferą copywritingu.
     
    Tego jak to zrobić, będę uczył na kursie.

     


     

    Zobacz więcej tekstów o copywritingu i sztuce pisania:

     

    24 komentarze

    1. Kamil Kondel pisze:

      Cześć Macieju,
      Bardzo chętnie podniosę swoje umiejętności pisania. Mam cały czas problemy ze stylem, choć przez lata zrobiłem postępy, to nadal chcę się uczyć. W linku zostawiłem mój najnowszy tekst. Jestem ciekawy, czy według Ciebie mam potencjał i co jeszcze z takim „dziadkiem”, jak ja da się zrobić, czy nadaje się jedynie już do utylizacji 🙂

    2. Tomasz Jabłoński pisze:

      Poproszę o więcej szczegółów

    3. Agnieszka pisze:

      Mocno zaintrygowała mnie zapowiedź Twojego kursu. Nie jestem copywriterem. Pracuję w branży UX. Jednym z elementów projektowania jest UX Writing. Empatia, natomiast, to jedna z kluczowych cech jakie musi posiadać UX Designer. Z opisu Twojego kursu wynika, że rozwinę umiejętności, które potrzebne są również w mojej branży.
      Czy istnieje zatem szansa, że taka osoba jak ja będzie mogła z niego skorzystać ? 🙂

    4. Wojciech pisze:

      Byłbym zainteresowany szczegółami takiego kursu. Pióro mam podobno lekkie, horyzonty staram się wciąż poszerzać, jestem kreatywny językowo – szukam możliwości wykorzystania tych umiejętności zarobkowo, stąd od jakiegoś czasu śledzę zagadnienie copywritingu oraz, ogólniej mówiąc, tworzenia treści internetowych. Jestem tu zupełnie nowy, ale mam zapał 🙂 Chętnie dowiem się więcej o takiej współpracy.

    5. Daga pisze:

      Poproszę o więcej szczegółów. Jestem zainteresowana takim kursem. Skończyłam filologię polską i zawsze kochałam pisać, móc przelać swoje myśli na kartkę. Niestety praca w logistyce nie jest pracą kreatywną. Zawsze marzyłam o tym, żeby zrobić coś dla siebie, na przykład napisać bajkę, albo rozpocząć współpracę z firmą, która pozwoli mi się rozwinąć literacko/edytorsko. Pozdrawiam

    6. anna27 pisze:

      Jestem chrześcijanką. Uważam że słowa mają ogromne znaczenie. Dlatego ostatnio pracuje nad komunikacją. Słowa mają moc. Chcę się rozwijać w pisaniu, myślę zarówno o scenariuszach do filmu lub książki. Chętnie poznam takiego nauczyciela, który ceni dobre słowo niosące życie i przekaz.

    7. Bartosz pisze:

      Cześć! W poszukiwaniu pomysłu na biznes, pomysłu na samego siebie, trafiłem na Twój blog, a następnie za jeden z tematów, czyli copywriting. Zainteresował mnie opis kursu, podczas czytania tekstu doszedłem do wniosku, że to może być świetny pomysł na rozwój, w dłuższej perspektywie szansa na zarobienie pieniędzy oraz, co istotne, zmianę świata na lepszy, dzięki dobremu słowu!
      Nie mam doświadczenia w tej branży, jednak uważam, że tkwi we mnie potencjał, na który warto zwrócić uwagę, a nawet zainwestować swój kapitał w rozwój samego siebie.
      Pozdrawiam

    8. Ola pisze:

      Jestem zainteresowana kursem. Piszę odkąd pamiętam – pierwsze opowiadanie napisałam w wieku sześciu lat :). Mam już drobne osiągnięcia na koncie, sądzę że taki kurs bardzo by mi pomógł ruszyć do przodu. Jestem katolikiem, zdolności so pisania traktuję jak dar od Boga, którym powinnam zmieniać świat na lepszy 🙂

    9. Iwona pisze:

      Ostatnio jestem mamą, a właściwie Mamą. Kiedyś byłam dziewczyną, która pisała wiersze… Teraz czytam wierszyki dla dzieci :). To jest dobre i potrzebne. Moje dzieci uwielbiają książki, tematykę literatury dziecięcej mam zatem w małym palcu… Chciałabym sama coś dla nich napisać. Chciałabym odnaleźć tę zagubioną dziewczynę, może napisać wiersz.? Jestem zainteresowana Twoim kursem. Chciałabym poprawić swój styl, nauczyć się czegoś nowego i rozwinąć lekko przykurzone skrzydła. Pozdrawiam

    10. Mona pisze:

      Witam serdecznie,
      Czy można jeszcze zgłosić chęć udziału w kursie? Sam projekt jest super okazją, żeby nauczyć się czegoś nowego pod okiem profesjonalisty i spróbować swoich sił jako copywriter.

    11. Mona pisze:

      Dziękuję Panu za odpowiedź, jestem zainteresowana.
      Pozdrawiam

    12. Katarzyna pisze:

      Cześć!
      Noooo to jest coś…co może być jak chęć odpalenia fajerwerków bez licencji!
      Przeczytałam kilka Pana tekstów i od razu pomyślałam, że JA TEŻ TAK CHCĘ !
      Prawda okazała się brutalna w moich myślach – bo to dla wybitnych i myślę sobie dalej, że może jednak dla mnie…
      A na końcu tej jednej długiej myśli stwierdzam, że napiszę!
      Więc jestem!
      Skoro na początku było Słowo…

    13. Magda pisze:

      Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia 😉

    14. Kamila pisze:

      Czy tylko katolicy kierują się w życiu etyką zawodową?
      Szkoda.

    15. Ciekawa propozycja, chętnie sprawdzę

    16. Monika pisze:

      Witam serdecznie, czy można jeszcze zgłosić się na kurs?

    Skomentuj Daga Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Copy link
    Powered by Social Snap