Jak zarżnąć dobrze prosperującą grupę na Facebooku? [13 porad]

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

Jak zarżnąć dobrze prosperującą grupę na Facebooku? [13 porad]

18 września 2019 Porady dla copywriterów 2

 


 

Jak nie prowadzić grupy na FB? Dobre pytanie. Istnieje masa poradników dotyczących prowadzenia i rozwijania grup na Facebooku. Nie spotkałem jednak żadnego, który opisywałby, jak roztrwonić kapitał, jakim jest tego rodzaju społeczność.

 


 

Jeśli więc chcesz koncertowo spieprzyć to, w co włożyłeś mnóstwo czasu, koniecznie zastosuj się do poniższych zaleceń. Działają wyśmienicie. Na pewno Cię nie zawiodą.

 
1)
Poświęcaj coraz mniej czasu swojej grupie. W zasadzie już samo to powinno załatwić sprawę.

 
2)
Działaj bez planu, pomysłu, strategii. Stosuj metodę „jakoś to będzie”. Improwizuj na okrągło.

 
3)
Wrzucaj zbyt dużo postów, zwłaszcza tych o niczym. Nie ma to jak zasypać ludzi pierdołami. Na pewno się ucieszą.

 
4)
Nie udzielaj się w grupie. Niech jej członkowie myślą, że prowadzi się sama i że nikt jej nie kontroluje.

 
5)
Wrzucaj mało angażujące posty, na przykład linki do artykułów znalezionych w internecie, bez słowa Twojego autorskiego komentarza.

 
6)
Zadawaj pytania, które mało kogo obchodzą.

 
7)
Toleruj w swojej grupie ludzi, którzy wprowadzają w niej złą atmosferę.

 
8)
Opowiadaj się po stronie jednych członków grupy, ignorując drugich.

 
9)
Bądź stronniczy w swoich sądach.

 
10)
Stopniowo zmniejszaj częstotliwość postów. Facebook na pewno to zauważy i doceni Twoje starania, skutecznie zmniejszając Ci zasięgi.

 
11)
Wrzucaj posty nie związane w żaden sposób z tematyką grupy.

 
12)
Obiecuj różne rzeczy członkom grupy, a potem nie dotrzymuj słowa.

 
13)
Wrzucaj co chwilę posty z linkami do Twojego bloga / profilu / kanału.

 


 

Co jeszcze można dodać do tej listy? Masz jakiś pomysł? Wpisz go w komentarzu!

 


 

2 komentarze

  1. Dzięki za nie-porady 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *