Jak zareklamować samego siebie?

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 11-letnim stażem

Jak zareklamować samego siebie?

30 lipca 2015 Inspiracje dla copywritera Portfolio 0


Przed takim właśnie dylematem stanąłem, aplikując do pewnej agencji reklamowej (stare dzieje 🙂 Problem był jak najbardziej poważny, ponieważ jedno z zadań testowych brzmiało w następujący sposób:

Wyobraź sobie, że jesteś produktem, który musisz dobrze zareklamować. Stwórz chwytliwe hasło oraz atrakcyjny tekst reklamowy, które sprzedadzą nam Ciebie jako towar z najwyższej półki!

Stworzyłem więc hasło: Każde moje słowo jest na wagę złota

Dodałem tekst reklamowy:

Skasowałem swój profil na Facebooku, zlikwidowałem stronę portfolio, zmieniłem numer telefonu i zamki w drzwiach. Wszystko na próżno. Klienci dzwonią nawet w środku nocy, mailują, wysyłają listy z prośbami, bym przyjął od nich zlecenie. Niektórzy są gotowi nawet zapłacić za lepsze miejsce w kolejce oczekujących. Jak sami twierdzą, istnieją trzy rodzaje copywriterów: dobrzy, bardzo dobrzy i Maciej Wojtas…


Szukasz odpowiedzi na pytanie „jak zareklamować samego siebie”?

Napisz do mnie. Razem coś wymyślimy.

Jestem copywriterem. Kreatywność mam we krwi.

 


 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copy link
Powered by Social Snap