Jak zareklamować samego siebie?
Przed takim właśnie dylematem stanąłem, aplikując do pewnej agencji reklamowej (stare dzieje 🙂 Problem był jak najbardziej poważny, ponieważ jedno z zadań testowych brzmiało w następujący sposób:
Wyobraź sobie, że jesteś produktem, który musisz dobrze zareklamować. Stwórz chwytliwe hasło oraz atrakcyjny tekst reklamowy, które sprzedadzą nam Ciebie jako towar z najwyższej półki!
Stworzyłem więc hasło: Każde moje słowo jest na wagę złota
Dodałem tekst reklamowy:
Skasowałem swój profil na Facebooku, zlikwidowałem stronę portfolio, zmieniłem numer telefonu i zamki w drzwiach. Wszystko na próżno. Klienci dzwonią nawet w środku nocy, mailują, wysyłają listy z prośbami, bym przyjął od nich zlecenie. Niektórzy są gotowi nawet zapłacić za lepsze miejsce w kolejce oczekujących. Jak sami twierdzą, istnieją trzy rodzaje copywriterów: dobrzy, bardzo dobrzy i Maciej Wojtas…
Szukasz odpowiedzi na pytanie „jak zareklamować samego siebie”?
Napisz do mnie. Razem coś wymyślimy.
Jestem copywriterem. Kreatywność mam we krwi.