Ideał blogera [wpis z gorzką niespodzianką]

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 11-letnim stażem

Ideał blogera [wpis z gorzką niespodzianką]

14 lutego 2017 Inspiracje dla copywritera 27


 


 

Wystarczy wziąć od czołowych blogerów to, co w nich najlepsze, by stworzyć prawdziwe monstrum.

Oto przepis na blogowego wymiatacza nad wymiataczami.

 


 

Styl pisania

Tu niekwestionowanym liderem jest Marcin Tolarny. Jeśli uczyć się wyrażania emocji, to tylko od niego.

 


 

Warstwa wizualna bloga

Edyta Chmurańska wie, jak zrobić zdjęcie, które chwyci dowolnego człowieka za dowolną część ciała.

 


 

Siła perswazji

Wydaje się, że trudno dziś o twórcę bardziej motywującego swoich czytelników do działania niż Michał Drzewientowski.

 


 

Umiejętność angażowania społeczności

Tutaj sprawa jest jasna. W tej kategorii od wielu lat prym dzierży Natalia Podczaniecka.

 


 

Monetyzowanie bloga

Tak, Damianowi Nicienko stanu konta zazdrości chyba cała blogosfera. I chyba nie tylko ona.

 


 

Też czujesz, że coś tu nie gra?

Kompletnie nie kojarzysz tych nazwisk?

Nigdy nie słyszałeś o tych blogerach?

Masz pustkę w głowie?

Prawidłowo!

 


 

Teraz będzie bolało:

Właśnie tyle o blogerach, blogowaniu i blogosferze wie przeciętny Polak.

Nie wierzysz? Zapytaj pierwszą osobę, którą dziś spotkasz.

W realu.

 


 

 


 

OFERTA: prowadzenie bloga firmowego


 


 

 

27 komentarzy

  1. Nienaraz.pl pisze:

    Od początku mi coś nie pasowało. Pomimo, że nie jestem turbo aktywnym czytelnikiem blogosfery to jednak czytając słowo monetyzacja – od razu głowa daje jakoś komunikat: Michał Szafrański, a nie Damian Nicienko. 😀

  2. Maciej Wojtas pisze:

    Takie było założenie 🙂 Wywołać uczucie „czegoś tu nie rozumiem” 🙂

  3. Blogierka pisze:

    Blogerzy są promowani przez media, ale przeciętny Kowalski się burzy i ma w dupie takie osoby- oni są dla niego nikim.

    • Maciej Wojtas pisze:

      Komentarze z serwisów typu onet czy gazeta zdają się to potwierdzać. Właśnie przeczytałem przed chwilą tekst o instagramerkach. Ludzie maskarycznie po nich pojechali.

      • Blogierka pisze:

        Niestety media nie pomagają, bo zapraszają do śniadaniówek blogerów, i agresja ludzi jeszcze bardziej się wzmaga- bo who the fuck is she/he.

  4. Zapytać w realu mówisz?
    Zapytałam. 🙂
    Blog postrzegany jest:
    1. Jako zwykła informacyjna strona internetowa, jak wiele innych.
    2. Jako fanaberia gwiazd i znanych osób, którzy chcą mieć swoją stronę w necie.
    3. Jako dziwactwo zwykłych ludzi, którzy myślą, że mogą pogwiazdorzyć.
    4. Strona internetowa do zarabiania kasy za nic. Tylko że najpierw trzeba być znanym, potem założyć bloga i wtedy kasa płynie sama.

  5. Nie do końca się z tym zgodzę. Zauważ, ze obecnie Mafffashion, Jesica Mercedes, Krystyno nie denerwuj matki i wielu, wielu innych blogerów/tworców internetowych zdominowało wszelkie rekalmy w mediach. Nie sztuką jest znać i kojarzyć wszystkich, tylko śledzić to co na topie (bo dbrze jest wiedzieć co w trawie piszczy) oraz odnaleźć swój kawałek blogsfery, również jako czytelnik.

  6. Zastanawiam się na jednym – nasz przewodnik po Jerozolimie to był straszny gaduła, więc sobie pogadaliśmy, bo ja tez jestem. I pogadaliśmy sobie o blogach tam u nich, w Izraelu. Nie wiem, na ile jego wypowiedź przekładać na całość, a ile to kwestia osobnicza, ale opowiadał, że tam blogi są bardziej opiniotwórcze niż gazety i on, i jego znajomi (oraz znajomi znajomych) o komentarze w tematach właściwie wszystkich, sięgają właśnie do blogów częściej, niż do gazet.
    Zastanawiam się, czy u nas tak jest, czy będzie, czy nie ma na to szans.

  7. Jakoś ich nie czytam, bo gardzę topką blogosfery, póki w niej nie jestem 😉

  8. Zaniczka pisze:

    cholera, aż się przestraszyłam ze ze mną coś nie tak :D, ale jeśli mieszczę się w średniej to oddycham z ulgą 😀

  9. Nadrabiam pisze:

    Gorzkie, ale prawdziwe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copy link
Powered by Social Snap