1

Naming: nazwy produktów, usług, firm, akcji, kursów, profili i stron


 


 

Dobra nazwa to połowa sukcesu!

Dobra nazwa jest bezcenna.
Szczególnie na początku, kiedy dopiero zaczynasz.
 
Dzięki nazwie, która wpada w oko i ucho, a przy okazji oddaje pełnię tego, co chcesz przekazać, łatwiej będzie Ci trafić do serc klientów. Zostaniesz szybciej zapamiętany.
 
Analogicznie: nazwa niezbyt trafiona będzie działała jak ręczny hamulec, którego zapomniałeś opuścić.
Teoretycznie będziesz parł do przodu, ale jakim nakładem kosztów?
 


 

Jak stworzyć dobrą nazwę?

Opcje są dwie:
 
– możesz wpaść na nią samemu
– albo zlecić to zadanie copywriterowi
 
Jeśli chcesz spróbować samodzielnie, mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.
 


 

Darmowy pomysł na nazwę?

Czasami wystarczy drobna uwaga, jakaś sugestia, żeby ruszyć z miejsca.
Poniżej prezentuję listę nazw, które mogę Ci pomóc wymyślić.

  • nazwa produktu / kolekcji / kategorii w sklepie internetowym
  • nazwa usługi
  • nazwy firmy
  • nazwa kursu online
  • nazwa sklepu internetowego
  • nazwa profilu / strony na Facebooku
  • nazwa grupy na Facebooku

 


 

Zapytaj o darmową pomoc!

Skontaktuj się ze mną.
Spróbuję nakierować Cię w dobrą stronę.
Podpowiem, czego nie robić, tworząc nazwę.
 
Wypełnij formularz kontaktowy:
 


     


     

    Poznaj opinie klientów

    Zobacz, co o mojej kreatywności sądzą moi klienci:

    Referencje copywritera: dlaczego warto wybrać mnie do współpracy?