Festiwal Dobrego Contentu: 7 pomysłów na contentową petardę


Choć nie raz były wśród nich prawdziwe perełki, to większość artykułów content marketingowych, które przeczytałem, łączyło jedno: brak im było serca, duszy albo… jaj.

Były jak książka telefoniczna: masa bohaterów, mnóstwo informacji, tylko akcja jakaś taka dziwnie niemrawa. Zero emocji, czyli tego co sprawia, że nasz mózg wariuje ze szczęścia podczas lektury.

Jeśli szukasz świeżych, niezużytych pomysłów na tekst content marketingowy – czytaj dalej. A jeśli preferujesz bezpieczne i sprawdzone tematy – zobacz, ile tracisz.


Dalszy ciąg artykułu, który brał udział w Festiwalu Dobrego Contentu – tutaj albo poniżej:

[mailerlite_form form_id=2]

content marketing


 


 

1 Comment

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *