FAQ

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

FAQ

30 czerwca 2021 Porady dla copywriterów 0


 


 

1) Skąd mam wiedzieć, że jesteś profesjonalistą?

 
Piszę teksty (zawodowo) od ponad 12 lat.
 
Klienci regularnie wystawiają mi świetne referencje.
 
Słów uznania, zachwytu i innych miłych rzeczy, które piszą mi w mailach, nie liczę.
 
Przestałem to robić, bo za każdym razem czułem się nimi zawstydzony.
 


 

2) Ile to będzie kosztować?

 
Zobacz cennik: kliknij tutaj
 


 

3) Jak długo będę czekał na tekst?

 
To zależy od tego, co mi zlecisz i czy mam wolne moce przerobowe.
 
Jedno jest pewne: spędzę nad nim tyle czasu, ile potrzeba, żeby stał się doskonały.
 
Chyba, że potrzebujesz tekstu na wczoraj.
 
Wtedy z przyjemnością wrzucę piąty bieg 🙂
 


 

4) A co będzie, jeśli tekst mi się nie spodoba?

 
Będę poprawiał go tak długo, aż uznasz, że jest świetny.
 
Poprawki będą oczywiście gratis.
 


 

5) A jeśli okaże się, że ktoś już ma taki sam tekst na swojej stronie?

 
To niemożliwe.
 
Każdy tekst piszę totalnie od zera.
 
Jeśli jednak spotkasz swój tekst u kogoś, to tylko dlatego, że został on skopiowany od Ciebie.
 


 

6) Skąd mam wiedzieć, czy tekst będzie mi zdobywał klientów?

 
Sam tekst to dopiero połowa sukcesu.
 
Równie ważne są:
 
– wygląd Twojej strony / sklepu internetowego,
 
– kolor, wielkość i rodzaj czcionki,
 
– a nawet pora dnia, w której opublikujesz mój tekst w mediach społecznościowych.
 
 
Ze swej strony zrobię wszystko, żeby to, co napiszę, pomogło Ci zdobyć klientów, fanów i czytelników.
 
Cała reszta będzie zależała już od Ciebie.
 


 

7) Jak mam za to zapłacić?

 
Po wykonanej usłudze wystawię Ci fakturę, a Ty zrobisz przelew na moje konto.
 


 

8) Czy na tekst jest jakaś gwarancja?

 
Gwarantuję Ci, że będzie co najmniej bardzo dobry.
 
I że nikt czegoś podobnego Ci nie napisze.
 


 

9) Czy napiszesz dla mnie wszystko, o co poproszę?

 
Zdecydowanie nie.
 
Współpracuję wyłącznie z tymi, którzy działają etycznie.
 
Odmawiam klientom, którzy oferują produkty lub usługi szkodliwe dla zdrowia, nielegalne lub wątpliwe moralnie.
 
Nie przyjmuję zleceń na treści dotyczące: alkoholu i innych używek, aborcji, antykoncepcji, in vitro, usług z branży hazardowej.
 


 

10) Czy twoje teksty nie zaszkodzą mojemu biznesowi?

 
Mam świadomość, że wszystko, co dla Ciebie napiszę, może zostać wykorzystane przeciwko Tobie.
 
Boję się tego bardziej niż Ty, dlatego możesz spać spokojnie.
 


 

11) A jeśli żadna z poprawek mnie nie zadowoli?

 
Wtedy odpuszczę, a Ty nic nie zapłacisz.
 
Nie zapłacisz ani złotówki.
 
Nawet jeśli spędziłem nad Twoim zleceniem wiele dni.
 


 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *