Drogi Kliencie, zacznij od tego: [FAQ]

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

Drogi Kliencie, zacznij od tego: [FAQ]

26 marca 2018 Copywriter do wynajęcia 0


 


 
FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania:
 


 

Czym zajmuje się copywriter?

Najważniejsze, choć nie jedyne zadanie copywritera jest proste: zrobić wszystko, by zwiększyć sprzedaż twoich produktów i usług.
 


 

Jak copywriter zwiększa sprzedaż produktów i usług klienta?

Copywriter bierze zwyczajne słowa i tworzy z nich teksty, które:

  • najpierw wywołują określone emocje,
  • potem zmuszają do refleksji,
  • a na końcu angażują czytelnika do działania.

 


 

Do czego jest mi potrzebny copywriter?

Do skutecznego przekonania klientów, że Twoje produkty lub usługi warte są nie tylko ich bacznej uwagi, lecz również… swojej ceny.
 


 

Ile kosztuje praca profesjonalnego copywritera?

Na cenę danej usługi wpływa kilka czynników. Oprócz umiejętności ubierania myśli w odpowiednie słowa, liczy się jeszcze unikalne doświadczenie:

Cennik usług copywriterskich


 


 

Dlaczego warto zamówić tekst u copywritera?

Bo tekst napisany przez copywritera angażuje serce i rozum czytelnika. Taki tekst sprawia, że czytelnik przeobraża się w twojego wiernego klienta.

Co więcej, profesjonalnie napisany tekst, niezależnie od tego, czy chodzi o opis produktu, wpis na blogu firmowym, artykuł sponsorowany czy cokolwiek innego, pracuje dla ciebie przez 24 godziny na dobę, przynosząc ci realne zyski.
 


 

Co potrafi dobry copywriter?

Wiele rzeczy. Oto kilka z nich:

1) Stworzyć nagłówki, które przyciągają uwagę.

2) W kilku słowach przekazać korzyści z posiadania produktu.

3) Zoptymalizować tekst pod kątem SEO, czyli sprawić, żeby Twoja strona była bardziej widoczna w wyszukiwarkach.

4) Wyczarować niezapomniany, barwny obraz w głowie czytelnika.

5) Skutecznie wpłynąć na emocje czytelnika.
 


 

Czy copywriter zrobi wszystko, o co go poproszę?

Zdecydowanie nie.

Współpracuję wyłącznie z tymi, którzy działają etycznie i oferują produkty lub usługi, które czynią świat lepszym i piękniejszym.
 


 

Czego nie zrobi dobry copywriter?

Unikam współpracy z tymi, którzy oferują produkty lub usługi szkodliwe dla zdrowia, nielegalne lub wątpliwe moralnie.
 


 

Chcesz o coś zapytać? Wypełnij formularz kontaktowy:


     

     



     

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *