Nisza w niszy w niszy (+ 3 inne pomysły na biznes)

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

 


 

Z czego może urodzić się pomysł na biznes?

1) Z bacznej obserwacji mediów i świata.

2) Z poszukiwania szansy dla siebie na pograniczu dwóch branż.

3) Z maksymalnego zawężania istniejących nisz.

 
 

Oto 4 przykłady:
 


 

1) Czym ogrzeją się ludzie podczas zimowego kryzysu energetycznego?

Coraz częściej można usłyszeć o kryzysie energetycznym, do jakiego dojdzie najbliższej zimy.

Kryzys to z jednej strony dramat, a z drugiej – szansa biznesowa dla tych, którzy potrafią działać szybko.

Przeczytaj poniższy artykuł, jeśli chcesz znaleźć inspirację:


 
 
ZOBACZ ARTYKUŁ >>>

 
 

 


 

2) Spotify: źródło informacji o Twoich klientach

Najważniejszy w biznesie jest dostęp do informacji.

Kto szybciej dotrze do cennych informacji, ten ma większą szansę na sukces.

Okazuje się, że informacje o potencjalnych klientach można znaleźć w bardzo nietypowych miejscach, na przykład na Spotify.

A od informacji jest już tylko krok do (biznesowej) inspiracji!

 
 

ZOBACZ ARTYKUŁ >>>

 
 

 


 

3) Nisza w niszy w niszy – a tam: prawdziwe złoto!

Tak właśnie sobie pomyślałem, wchodząc na stronę firmy Huqiao.

Pierwsza nisza: Chiny, a konkretnie – chiński internet.

Nisza w niszy: obsługa chińskich social mediów dla polskich klientów

Nisza w niszy w niszy: tymi polskimi klientami są firmy działające w branży gier (jeśli dobrze zrozumiałem).

 
 

ZOBACZ WIĘCEJ >>>

 
 

 


 

4) Pieniądze, które można znaleźć na granicy dwóch światów

Ostatni pomysł na biznes to działanie na pograniczu.

Nie chodzi o pogranicze prawa, tylko dwóch branż.

 
 

Właśnie tak robi firma Astrography.com.

Po jednej stronie mamy branżę drukarską (drukowanie plakatów).

Po drugiej – branżę „kosmiczną”.

Łącząc branże nr 1 i 2 otrzymujemy firmę oferującą fenomenalnej jakości plakaty ze zdjęciami i grafiką Kosmosu.

 
 

Wiadomo, że zawężając tak bardzo zakres działania, trzeba szukać rynków zbytu poza granicami Polski.

Astrography wychodzą więc do klientów z całego świata.

Efekty są… milionowe!

Takie obroty generuje firma oferująca tak bardzo wyspecjalizowany towar.

 
 

ZOBACZ WIĘCEJ >>>

 
 

 



 

Jestem copywriterem. Pomogę Ci rozwinąć Twój biznes!

Jestem copywriterem, czyli człowiekiem, który zajmuje się zwiększaniem sprzedaży produktów i usług.

Pomogę Ci napisać ofertę, która przekona klientów do tego, co robisz.
 
 
Napiszę dla Ciebie teksty na Twoją stronę internetową.

Stworzę treści do postów na Facebooka, LinkedIn, do newslettera albo na Twój blog poświęcony tematowi Twojego biznesu.

Wymyślę nazwę i slogan reklamowy dla Twojej firmy, Twojej usługi albo produktu.
 


 

Zobacz poprzednie wydania newslettera:

 
https://maciejwojtas.pl/food/

https://maciejwojtas.pl/pomysl-na-biznes-meski/

https://maciejwojtas.pl/odwrotne-pomysly/

https://maciejwojtas.pl/pomysl-na-biznes-edukacyjny/

https://maciejwojtas.pl/pomysl-na-biznes-dla-mlodych-rodzicow/

https://maciejwojtas.pl/news-5-biznes/
 


 

Zapisz się na darmowy newsletter z pomysłami na biznes:

Szukam pomysłów sprawdzonych i tych, na które nie wpadł jeszcze nikt.

Chcesz w każdą sobotę dostawać nową porcję pomysłów biznesowych? Kliknij poniższy przycisk!