5 powodów, dla których warto wywołać kryzys w social media

jestem copywriterem | inspiruję słowami

5 powodów, dla których warto wywołać kryzys w social media

27 maja 2018 Inspiracje 0


 


 
Czy kryzys facebookowy może mieć jakieś dobre strony? Okazuje się, że tak.

 


 

Zimny prysznic

Kryzys bezlitośnie obnaża słabe punkty osoby, która go wywołała. Autor kryzysu błyskawicznie dostaje szereg cennych informacji o sobie. Taki kubeł zimnej wody doskonale przywraca do pionu. Może być wręcz swoistym katalizatorem rozwoju.

 


 

Przegląd sytuacji

Podczas kryzysowej sytuacji jak na dłoni widać, kto jest kim. Na kogo kryzysotwórca w przyszłości może liczyć, a kogo lepiej się wystrzegać.

 


 

Intencje

Kryzys odsłania prawdziwe intencje (ukryte interesy) wielu osób. Ujawnia też rozmaite powiązania i sojusze.

 


 

Bomba

Kryzys jest jak wybuch bomby. Owszem, zostawia po sobie gruzy, ale kiedy w końcu opadnie kurz, można się wziąć za budowanie od nowa.

 


 

Pamięć

Kryzysy socialmediowe (w przeciwieństwie do innych) mają jedną zaletę: żyją w pamięci internautów stosunkowo krótko i są przykrywane przez kolejne tego rodzaju sytuacje.

Jeśli nie wierzysz, odpowiedz sobie na te trzy pytania:

  • Ile kryzysów, które wydarzyły się na przestrzeni ostatniego roku, pamiętasz?
  • Ile z tych, które pamiętasz, wpłynęło na twoje postrzeganie danej marki?
  • Ile z tych, które wpłynęły na postrzeganie tej marki, przełożyło się na twoje decyzje zakupowe?

 


 
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *