Witaj na jednym z najchętniej polecanych blogów w Polsce!


Zobacz ranking najchętniej polecanych blogów: Share Week 2017 >>>


Kim jestem?

Jestem copywriterem.
Potrafię słowami zrobić prawie wszystko:

  • nakłonić wegetarianina do zjedzenia soczystego schabu,
  • a parówkożercę – do przerzucenia się na kiełki sojowe.

Jestem też scenarzystą.
Piszę niezwykle barwnie i obrazowo.


W czym mogę Ci pomóc?

Jeśli chcesz, żebym

  • napisał artykuł o Twoim produkcie,
  • stworzył scenariusz spotu radiowego,
  • napisał e-booka,
  • opracował kurs on-line
  • albo wymyślił coś, o czym teraz boisz się nawet pomarzyć

napisz do mnie.


Marki, z którymi współpracowałem:


Czego możesz się spodziewać z mojej strony?

  • Rewelacyjnych pomysłów, które zostaną przekute na genialny tekst, artykuł, hasło czy scenariusz
  • Tego, że zostaniesz zasypany/zasypana całą masą różnych, ale zawsze świetnych wersji tekstu
  • Nieograniczonej liczby poprawek wliczonych w cenę
  • Darmowej pomocy po zakończeniu zlecenia

Co mnie wyróżnia?

Bardzo lubię wszystko, co nieszablonowe. Uwielbiam artykuły oparte na świetnym pomyśle. To właśnie nieograniczona wyobraźnia jest, oprócz perfekcyjnego warsztatu, moim największym atutem i tym, co zdecydowanie wyróżnia mnie na tle konkurencji.


Do rzeczy. Zobacz przykłady artykułów z produktem w tle

Przychodzi zupa do blogera i mówi:

Jak dzieci z Bullerbyn pomieszały Prozac z Relanium

Rzeczy, które widzisz, kiedy patrzysz na tapetę

Co robi amerykański samochód w amerykańskim filmie? Wyzwala emocje!

I ostatnie moje słowo nazywa się…

Niezwykła czapka zwyczajnej Justyny [wpis sponsorowany inny niż wszystkie]

Jak zostać Wojciechem Kilarem? [prawie recenzja]

KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ WIĘCEJ PRZYKŁADÓW:

Dlaczego ja?

Bo moje referencje mówią same za siebie. A teksty, które piszę, zachwycają mistrzów copywritingu i storytellingu 😉

KLIKNIJ, ŻEBY ZOBACZYĆ WIĘCEJ:

Współpraca za pieniądze

Nie ukrywam, że pieniądze są ważne.
Z czegoś trzeba żyć, a rachunki same się nie opłacą.

Przy okazji – zobacz, dla kogo pracuję.
Kilka z tych agencji reklamowych należy do ścisłej czołówki tej branży.


Współpraca non-profit

Z drugiej strony, pieniądze to nie wszystko.

Chętnie pomogę Ci zupełnie za darmo, jeśli Twoja propozycja będzie naprawdę interesująca. Jeśli nie wiesz, czy właśnie taka jest – napisz po prostu do mnie.

Nie krępuj się 🙂


Statystyki

  • Miesięczna liczba unikalnych użytkowników bloga (UU) – niemal 11 tysięcy
  • Liczba członków grupy „Jak zrobić wpis na bloga, żeby czytelnika wyrwało z butów”: ponad 2 tysiące
  • Liczba subskrybentów newslettera: 450
  • Liczba fanów na Facebooku: 728

To co, skaczemy razem?

razem


Skontaktuj się ze mną