Zróbmy razem coś ekstra!


Witaj na jednym z najchętniej polecanych blogów w Polsce!

[zobacz ranking Share Week 2017 >>>]


Kim jestem?

Jestem copywriterem.
Potrafię słowami zrobić prawie wszystko:

  • nakłonić wegetarianina do zjedzenia soczystego schabu,
  • a parówkożercę – do przerzucenia się na kiełki sojowe.

Jestem też scenarzystą.
Piszę niezwykle barwnie i obrazowo.


W czym mogę Ci pomóc?

Jeśli chcesz, żebym

  • napisał artykuł o Twoim produkcie,
  • stworzył scenariusz spotu radiowego,
  • napisał e-booka,
  • opracował kurs on-line
  • albo wymyślił coś, o czym teraz boisz się nawet pomarzyć

napisz do mnie.


Czego możesz się spodziewać z mojej strony?

  • Rewelacyjnych pomysłów, które zostaną przekute na genialny tekst, artykuł, hasło czy scenariusz
  • Tego, że zostaniesz zasypany/zasypana całą masą różnych, ale zawsze świetnych wersji tekstu
  • Nieograniczonej liczby poprawek wliczonych w cenę
  • Darmowej pomocy po zakończeniu zlecenia

Do rzeczy. Zobacz przykłady artykułów z produktem w tle

Bardzo lubię wszystko, co nieszablonowe. Uwielbiam artykuły oparte na świetnym pomyśle.

To właśnie nieograniczona wyobraźnia jest, oprócz perfekcyjnego warsztatu, moim największym atutem i tym, co zdecydowanie wyróżnia mnie na tle konkurencji.

Artykuł może mieć formę nieszablonowego opisu lub nietypowej recenzji Twojego produktu:

Przychodzi zupa do blogera i mówi:

Niezwykła czapka zwyczajnej Justyny [wpis sponsorowany inny niż wszystkie]

Jak zostać Wojciechem Kilarem? [prawie recenzja]

Artykuł może mieć formę emocjonującej gry:

„Gra o zdrowie” – content marketing + storytelling

Marketing w Polsce: 1980-2045 [artykuł konkursowy]

Artykuł może mieć formę tutorialu – instrukcji obsługi Twojego produktu, którą czyta się z uśmiechem na twarzy:

Stwórz e-booka za darmo i sprzedaj go za pieniądze

ZOBACZ WIĘCEJ PRZYKŁADÓW:

Dlaczego ja?

Bo moje referencje mówią same za siebie.

A teksty, które piszę, zachwycają mistrzów copywritingu i storytellingu 😉


Współpraca za pieniądze

Nie ukrywam, że pieniądze są ważne.
Z czegoś trzeba żyć, a rachunki same się nie opłacą.

Przy okazji – zobacz, z kim współpracuję.
Kilka z tych agencji reklamowych należy do ścisłej czołówki tej branży.


Współpraca non-profit

Z drugiej strony, pieniądze to nie wszystko.

Chętnie pomogę Ci zupełnie za darmo, jeśli Twoja propozycja będzie naprawdę interesująca. Jeśli nie wiesz, czy właśnie taka jest – napisz po prostu do mnie.

Nie krępuj się 🙂


To co, skaczemy razem?

razem


Skontaktuj się ze mną 🙂