Opisy produktów dla internetowego sklepu z kawą

Storytelling w edukacji i biznesie | Copywriter z 12-letnim stażem

  • Niezwykle plastyczny i bogaty język,
  • filmowe obrazy w głowie czytelnika,
  • oddziaływanie tekstem na wszystkie zmysły.

To przepis na wyjątkowe opisy produktów w sklepie internetowym z kawą.  Poniżej – trzy przykłady:

 

Opis nr 1

Opis nr 2

Opis nr 3

(Uwaga: za teksty wprowadzone w opisach przez seowca, czyli osobę zajmującą się pozycjonowaniem sklepu internetowego – nie biorę absolutnie żadnej odpowiedzialności, nie mam z nimi nic wspólnego 🙂


Prowadzisz agencję reklamową?
Szukasz copywritera, scenarzysty?
Zobacz, w czym mogę Ci pomóc (moja oferta)
Zobacz, co zachwyciło moich klientów (referencje)
Dowiedz się więcej o mnie (z kim współpracuję)


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *